Herkuton tammikuu!!

Mulla kun ei ole ton alkon kanssa mitään ongelmaa niin en tipattomalle ala, sen sijaan ongelma on yletön herkuttelu ja sokerihimo. JOTEN minulla on herkuton tammikuu. Tämä tulee olemaan yhtä tuskaa ja hiusten repimistä, mutta lupaus on lupaus :D

Kaikki halukkaat mukaan ja kommentoimaan miten sujuu. Vertaistukea kiitos!
 
suklaaholisti
mä lupasin viimeyönä että alan suklaalakon.mutv arvaa vaan mitä popsin äsken aamukahvin kanssa!!?? :eek: sit ku olin pari konvehtia syöny ni iski mieleen et EI HITO!! :LOL: mä en vaan muista tämmösiä :D
 
Just tätä ketjua oon odottanut! Herkuton tammikuu edessä siis täälläkin :) Tarkoitus olisi päästä sokerinhimosta eroon ja jättää näkyvä sokeri ainakin kokonaan pois ruokavaliosta eli karkit ym. pannassa. Tästä tulee todellakin tuskaa. Olen niin pitkään tottunut kipittämään kaapille rapistelemaan illalla kun lapset on saatu nukkumaan. :snotty:
Itsekuri joutuu tosi koetukselle kun kaapeissa vielä lymyää joulun jäljiltä kaikkea ihanaa..
 
Mulla on myös ollu tapana ottaa varsinaisen aamupalan päälle pari suklaata/keksiä/herkkua... Samoin lounaan ja päivällisen :ashamed: siis todellinen herkkuhirmu!! Ja kaikki käy: karkki, jätski, pulla, keksi, sipsit, naksut...
 
IhanaValo
Miulle tuo tipaton ei oo ongelma eikä mikään, mutta herkuton..uskaltaiskohan yrittää..Tänään tuhotaan viimeset herkut joululta ja uudelta vuodelta ja huomenna sitten. :D
 
Mulla limppari on sallittujen listalla, siis light. Mutta muuten sipsit ja pizzat ja hampparit, karkit ja pullat pois. Jälkkäreillä ajattelin kokeilla poistaa tota pahinta tuskaa, eli teen maitorahkaa-ananasta makeutettuna aspartaamilla. Ja hedelmäsalaattia.
 
omppu
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Mulla limppari on sallittujen listalla, siis light. Mutta muuten sipsit ja pizzat ja hampparit, karkit ja pullat pois. Jälkkäreillä ajattelin kokeilla poistaa tota pahinta tuskaa, eli teen maitorahkaa-ananasta makeutettuna aspartaamilla. Ja hedelmäsalaattia.
Muista mehukeitot, niitä saa kans sokerittomina. Mainio välipala on kevytpiimä ja vadelma- mehukeitto, lasiin puolet ja puolet, sekoita lusikalla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Mulla limppari on sallittujen listalla, siis light. Mutta muuten sipsit ja pizzat ja hampparit, karkit ja pullat pois. Jälkkäreillä ajattelin kokeilla poistaa tota pahinta tuskaa, eli teen maitorahkaa-ananasta makeutettuna aspartaamilla. Ja hedelmäsalaattia.
Muista mehukeitot, niitä saa kans sokerittomina. Mainio välipala on kevytpiimä ja vadelma- mehukeitto, lasiin puolet ja puolet, sekoita lusikalla :)
Piimä ei kyllä mene alas :x Yök. Mut jos laittais maustamatonta jugurttia? Sit mun pitäis lopettaa toi leipominen kanssa. Tulee tehtyä liian usein lettuja, pannukakkua ja makeita piirakoita. Jos keskittyis leipään ja sämpylöihin =)
 
Kuinkas muilla on sujunut? Täällä aika kivasti, tosin tänään tulee paha paikka kun lähdetään flamingoon kylpylään ja siinä on se Hesburger ihan kulmalla... Tulevat päivät tulee olemaan takuulla hankalampia. Mutta lupaus pitää!!!!
 

Yhteistyössä