Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:höh, jääkaapin kätköistä kaivettu koskenlaskija näytti entiseltä :/ ruokakermaa löytys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Makaronit raakana vuokaan..Paista 400g jauhelihaa ja muutama sipuli.Sekoita keskenään makaronien kanssa.Lisää joukkoon 1l lihalientä,missä seassa olympia sulatejuustoa n.200g.Uuniin 200 astetta ja n.30min. JA ON HYVÄÄÄÄÄ!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Ranskalainen sipulikeitto mukaan niin tulee ihan loistavaa.
Savuporo tuorejuusto sopii myös makaroonilaatikkoon..pekonikin on jees =)
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Makaronit raakana vuokaan..Paista 400g jauhelihaa ja muutama sipuli.Sekoita keskenään makaronien kanssa.Lisää joukkoon 1l lihalientä,missä seassa olympia sulatejuustoa n.200g.Uuniin 200 astetta ja n.30min. JA ON HYVÄÄÄÄÄ!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Makaronit raakana vuokaan..Paista 400g jauhelihaa ja muutama sipuli.Sekoita keskenään makaronien kanssa.Lisää joukkoon 1l lihalientä,missä seassa olympia sulatejuustoa n.200g.Uuniin 200 astetta ja n.30min. JA ON HYVÄÄÄÄÄ!!!!!!
Miepäs taidan kokeilla tätä reseptiä..aina olen tehny makaroonilaatikon sillä perus munamaito-systeemillä, vois välillä kokeilla jotain muutakin