Herkullinen uutuus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kunhan toi likka herää niin painutaan lenkille :wave: Mä olen tosin vähän pipi, mutta.. :whistle:

ai vähän? voi muru, et mee mihkään hurjalle lenkille ko kipiä oot! tulleepi kauheempi köhä ja vaikka mitä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kunhan toi likka herää niin painutaan lenkille :wave: Mä olen tosin vähän pipi, mutta.. :whistle:

ai vähän? voi muru, et mee mihkään hurjalle lenkille ko kipiä oot! tulleepi kauheempi köhä ja vaikka mitä :hug:

Miun piä hajoaa tänne jos en pääse, ja pitäähän se nyt siedätyshoitoa antaa! Illalla on kuudelta crossing, otan siellä sit kevyesti. Lupaan! Nyt sellanen virkistäytymis lenkki niin pysyy järjissään. Pakkaan tuon mukelon taljojen väliin rattaisiin niin pysyy ainakin lämpösenä. Satakoot vaikka koiria :kieh:
 
Samanlaista se oli ku ne pienet levyt sillon joskus vuosia sitten mis oli niitä karkkeja.. en muista millä nimellä sillon kulki ne kyseiset suklaalevyt.
Mut ihan jees oli kyllä :p *osti eilen uutuuden huomatessaan* :D
 

Yhteistyössä