Helvetan kuustoista |O Suupielet repeilee auki :| Nyt vain toispuoleisesti. Ja kun se ei parane ees ikinä, kun aina kun avaan suun niin ratkee uusiks. Hemmetin hemmetti |O
Ja joo, syön vitamiinejakin jopa :| Ei pitäis olla B:stä puutetta. Tai muistakaan. Mikähän tähän auttais...?
Ja joo, syön vitamiinejakin jopa :| Ei pitäis olla B:stä puutetta. Tai muistakaan. Mikähän tähän auttais...?