Mä näytän ihan siltä ku oisin herpesnaama!!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Helvetan kuustoista |O Suupielet repeilee auki :| Nyt vain toispuoleisesti. Ja kun se ei parane ees ikinä, kun aina kun avaan suun niin ratkee uusiks. Hemmetin hemmetti |O

Ja joo, syön vitamiinejakin jopa :| Ei pitäis olla B:stä puutetta. Tai muistakaan. Mikähän tähän auttais...? :(
 
Eihän se voi sit olla joku sieni? jos kokeilet siihen laittaa vähän jotain sienirasvaa ja katot mitä tykkää? Siis ei paljoo, vaan ihan vähän vaikka daktarina.

mulla tulee nenän alle ja pieliin välillä ja kesti pitkään et tajusin sen olevan sieni ja pääsin siitä sit eroon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eihän se voi sit olla joku sieni? jos kokeilet siihen laittaa vähän jotain sienirasvaa ja katot mitä tykkää? Siis ei paljoo, vaan ihan vähän vaikka daktarina.

mulla tulee nenän alle ja pieliin välillä ja kesti pitkään et tajusin sen olevan sieni ja pääsin siitä sit eroon.

En mä usko :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sirkka oikeassa, lähes aina syynä on hiivasieni. Tulee esim. raskaana, koska vastustuskyky on alhaisempi.

No juu, ei toki varmaksi voi sanoa :) Mutta mä jotenkin yhdistäisin sen tohon, kun mulla kuivuu noi huulet niin pirusti, että ne halkeilee vähän joka puolelta. Tosin muualta sit paraneekin, mut noi suupielet ei, kun ratkee uusiks vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sirkka oikeassa, lähes aina syynä on hiivasieni. Tulee esim. raskaana, koska vastustuskyky on alhaisempi.

No juu, ei toki varmaksi voi sanoa :) Mutta mä jotenkin yhdistäisin sen tohon, kun mulla kuivuu noi huulet niin pirusti, että ne halkeilee vähän joka puolelta. Tosin muualta sit paraneekin, mut noi suupielet ei, kun ratkee uusiks vaan.

No voi tuokin olla :) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sirkka oikeassa, lähes aina syynä on hiivasieni. Tulee esim. raskaana, koska vastustuskyky on alhaisempi.

Se oli ihan semmonen ihmeellinen, hilseilevä, teki semmosta näppylää ja pientä haavaa. kaikki sano, et se on vaan kuiva, laita pepantteenia tai rasvaa... Hydrokortison saattoi auttaa jonku8n aikaa, mutta lopulta ei koskaan parantanut sitä.

Tein semmoisen virheen, että laitoin sienirasvaa liian paljon ja kaksi kertaa päivässä, jolloin iho meni ihan rikki. Parhaiten auttoi se, että laittoi daktarinia vain vähän ja jos näytti, että iho menee rikki, niin sitten hydrokortisonia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:
Ootko syönyt tomaattia nyt?

Oon, mut oon syöny sitä kyl maailman sivu :|

Mul tulli vaan mieleen et mulla menee aina suupielet tomaatista rikki näin talvisin?

Koska ne on ulkomaalaisia tomaatteja, kera torjunta-aineiden. :whistle: Kandee kasvattaa kesäisin omat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:
Ootko syönyt tomaattia nyt?

Oon, mut oon syöny sitä kyl maailman sivu :|

Mul tulli vaan mieleen et mulla menee aina suupielet tomaatista rikki näin talvisin?

Koska ne on ulkomaalaisia tomaatteja, kera torjunta-aineiden. :whistle: Kandee kasvattaa kesäisin omat.

Kyl mä mielestä ihan suomalaista tomaattia olen ostanut.
 

Yhteistyössä