Herkkupeput pino vko 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammukka04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammukka04

Vieras
Huono vko takana...lukuisia sortumisia :ashamed: . Eilinen pv oli oikee mässypäivä kun oli isin juhlat ja sen lisäksi vielä kummitytön synttärit, ei ollu makeensyönnillä rajoja. Noh, -300g (yht.1kg 300g) näyttää vaaka mut nää mässäilyt kyllä tulee näkymään vasta tos muutaman pvn päästä, joten eipä ole hurraamista. Mutta ei muuta kuin lippu salkoon ja tsempillä taas uuteen viikkoon. Sais noi kelit kyllä parantua että pääsis paremmalla mielellä lenkkeilee. :wave:

Vähän sama vika vaivas viime viikolla, puntari näyttää yhä 78 kiloa, joten eipä ainakaan paino ole noussut, mutta eipä vahingossa laskenutkaan. Yhä homma jatkuu, ja näemmä vaihtelevalla menestyksellä

Puntari näytti -1kg. Eli paino on tällä hetkellä 71kg, mutta mulla auttaa se kun käydään lauantaisin pelaas 1 h sulkista ja sunnuntaisin 1½ h sählyä ja muutenkin oon yrittänyt kläydä lenkillä. tänään olis edes juoksu lenkki, kun mies on aamuvuoros voi kattoa poikaa.Lohdutan muita haettiin miehen kans perjantaina ruokaa abc:ltä ja hyvällä omalla tunnolla söin kerros aterian :whistle: ja tietysti tuli eilen syötyä kakkua.
Mutta me kaikki onnistutaan ja hyvin!!! =)
Onnea kaikkille taas viikon laihdutuksille että puntari näyttäis viikonpäästä taas edes vähän vähemmän! ;)
:snotty: Terveisin Pikku Myy

Mullakin on 1 kg tippunut paino, tulihan sitä leivottua kakku iskälle (ekan isänpäivän kunniaks) ja tietysti maistettua itekin. Mutta muuten oon saanu pidettyö itteni aikas hyvässä kurissa, niitä vatsoja kun vaan "ehtis" ja muistais tehdä ja lenkille, lenkille! Niin eiköhän se siitä =) .

Yhteistyössä