Herkkupeppujen pivo 2 viikko

Nyt sitten alkais toinen viikko tätä kuuria. Paino näytti tuossa hetki sitten 78 eli kilo ois muka tippunu, mutta eipä hurrata vielä, taitaa olla ennemminkin tuota normaalia painonvaihtelua, kun tuossa toissaviikolla oli paino 76. Mutta tsempillä eteenpäin. Pari kertaa sorruin pikkumakeaan viikonloppuna, mutta en anna sen häiritä, eihän kukaan ole erehtymätön. Mutta siitä olen ylpeä, että koko viime viikon lenkkeilin ahkerasti ja siihen päälle ehdin melkein joka päivä tehdä vatsalihasliikkeet ja venytykset.

Mitäs muille kuuluu?? Herkuista kieltäytyminen on yhä tosi vaikeeta, mutta eilen sentään sain pidettyä pääni vaikka istuin pullaa notkuvassa kahvipöydässä

Anne
 
Tämä tyttö hyppää nyt myös herkkupeppujen pinoon. Kesän jälkeen olen pitänyt jo kaksi kuukauden mittaista herkkulakkoa imetysaikana, jotta paino tippuis paremmin. Nyt kun en enää imetä, aloitin painonvartijoitten pisteohjelman. Olen myös palaillut vanhojen harrastusteni pariin, jotka raskausaikana ja vaavin synnyttyä hieman jäivät. Käyn salilla ja siihen päälle vielä uimassa 2xviikossa. Tänä aamuna paino 62,8kg ja tavoite olis ens vappuun mennessä 55kg. Niin ja pituutta 160cm. Vielä siis 7,8kg matkaa tavoitteeseen.
 
Unelma Anelma
Puntari näyttää 72,5 eli olis jopa puolikiloo lähtenyt. :)
No eikö se siitä pikkuhiljaa hyvä tuu tavoite painohan on ainakin näin aluksi 68kg. Tuli syötyä kakkua synttäreillä viikonloppuna..mutta en sortunut eikä oikein tehnyt mielikään mun synti ruokia sipsejä ja limsaa.
Liikuttuakin on tullut. Kilokaloreita on lähtenyt n. 2000 viimme viikolla. Täällä taas ens viikolla, mutta josd himot iskee niin tänne vaan purkaan sydäntä... =) Mulla varmaa ainakin iskee!!!
Tsemppia kaikille!!!"!
 
Mammukka04
:wave: Täällä taas! Pitkä, pitkä viikko takana. Eikä ainoastaan makeelakon takia vaan sen ettei meillä toiminu nettiyhteys viikkoon \|O meinasin tulla hulluks...no ei kai...Mut aika tärkeetä on päästä välillä tänne lueskelemaan muiden mammojen juttuja ja tietysti tän dietin takia saamaan myös tukea tiukan paikan tullen. Noh, kilo näyttäs tippuneen painoo =) , tiedä sitten onko vaan nestetasapainon häiriöö vai mitä. Kynnet lähti sit viikon aikana, sen verran teki kaks ekaa päivää tiukkaa. Soin kyllä viikonloppuna (lauantaina) itselleni leffanamuja :ashamed: , irtareita, koska jos totaalisesti pistäisin kiellon päälle, ei tää herkkulakko tulis ikinä onnistuun. No, mutta uus viikko ja uudet kujeet. Tällä viikolla lupaan kyllä lisätä vähän tota liikuntaakin. :saint:
 
Minäkin sitten perjantaina päätin että nyt se sitten alkaa, tein kaksi lenkkiä koiran ja vaunujen kanssa ja vielä vatsalihaslikkeitä. Ja kuinkas ollakkaan kun isäntä oli käynyt kaupassa, oli ostanut sipsejä ja irtokarkkeja (mun lemppareita) ja sanoi että "ajattelin vähän hemmotella sua". Niinhän siinä kävi, että lauantaina kateltiin leffaa ja mässytettiin. No, tänään sitä sitten aloitettiin uusiks, kävelyllä kävin kaks kertaa, mut vatsat jäi tekemättä kun pojalla hammas itkuja, enkä "kerennyt". No, jospa se siitä sitten... :whistle: =)
 
Henna85
Viikko takana laihdutuskuuria.. Tänään oli vieraita ja tuli syöty pari pullan palasta, mutta muuten olen saanut pidettyä itseni kurissa.. vaikka vaikeaa on ollut.. =)
Tänään puntari näytti 59,9 kg, eli painoa oli lähtenyt 1,1 kg.
Mies teki mulle oman jumppaohjelman, sitä teen nyt sitten 3 kertaa viikossa. Tälläistä kuuluu tänne päin.. =)
 

Yhteistyössä