Herkkupeppujen pino 1 viikko

Tänään se siis alkaa, eli herkkupeppujen makeansyömislakko.
Mulla ois puotettavaa 20 kiloo. Just kävin puntarilla, näyttää 79 ja 60:neen pitäis päästä.
Aletaanko pitää pinoo täällä, vai perustetaanko oma yhteisö tai jotain? oisko meitä muitakin kuin me kaks?

Anne
 
Mammukka04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 09:18 Anne25 kirjoitti:
Tänään se siis alkaa, eli herkkupeppujen makeansyömislakko.
Mulla ois puotettavaa 20 kiloo. Just kävin puntarilla, näyttää 79 ja 60:neen pitäis päästä.
Aletaanko pitää pinoo täällä, vai perustetaanko oma yhteisö tai jotain? oisko meitä muitakin kuin me kaks?

Anne
Moro Anne,

Laitan sulle privaa.... :D
 
Mammukka04 harmaana
Eka päivä makeensyöntilakkoa kunnialla ohi. En sortunut, vaikka kiusauksia oli ympärillä kasapäin, suklaata, keksejä, kakkua, HUH HUH viikonlopun jäljiltä :p. Tänään porskutellaan siis toista päivää, saas nähdä onko samanlaista tuskaa kuin eilen. Ostin paljon hedelmiä, jotta on jotain laittaa suuhunsa kun tuskanhiki nousee otsalle ;) . Mut ei kun vaan tsemii kaikille jotka lähtee mukaan tähän herkkupeppujen lakkoon mukaan! =)
 
Unelma Anelma
Tuun joukkoon mukaan. Puntari näyttää tällä hetkellä 73kg ja tavoitteena n.68kg tai mikä tuntuu sopivalta. tuo 68kg oli ennen raskautta ihan hyvä.
1 viikonloppu meni ilman sipsejä ja limsaa. Jee! mutta tukea tarvitaan. =) Nyt tuli taas tehtyä jotain painon tiputuksen eteen....kävin tekees itelle Laihdutusklinikalla omat sivut jossa seuraan omaa syömistä ja liikkumista. Tuli hyvä miele, kun huomas että eilisestä hölkkä lenkistäkin on ollu jo apua! B) Suosittelen kaikille mennä tekeen itelle sinne sivut... ;)

 
eka repsahdus tänä aamuna tai oikeastaan vahinko. Mä oon aina syönyt aamukahvin kanssa keksin tai pullan ja tänään sitten epähuomiossa kun luin aamun lehteä niin söin sitten kaurakeksin. Hitto kun ottaa järkeen, no se tarkoittaa normaalia pidempää päivälenkkiä.

Että näin

Anne
 
Henna85
Minäkin tulisin mukaan jos vaan huolitte. Raskauden jäljiltä on vielä muutama kilo jaljellä ja jatkuvasti vaan söisin herkkuja, kauhea makeanhimo koko ajan. Tukea tarvitsen ja paljon, että pääsen tavoitteeseeni.
Puntari näyttää nyt 61kg ja tavoitteena ois pudottaa n. 10kg.
 
No mutta hei! Ei tuo kaurakeksi sua tapa :attn: Nää on ihan normaaleja tälleen alussa (..ja miks ei pidemmälläkin..)
Ei sitä vaan tuu ajatelleeks :hug:

Mä olin eilisen vuorokauden ilman makeaa ja taas alko turvotus lähtee! No, heti klo 00.05 hyppäs suuhun semmosta pullantäytettä..
En syöny ite pullaa mutta närkin niistä pullista niitä täytteitä (ehkä vähän useammasta :ashamed: ) kun ne oli menossa töissä roskiin.

Mut selitin työkaverille että niitä ei lasketa koska mä sen vuorokauden olin syömättä; siihen aikaan olis pitäny jo nukkua; ja unissa syömistä ei voi laskea :LOL:
 
anne25 harmaana
tervetuloa mukaan

Nyt tarvii enää saada ukko tajuamaan et kaupasta ei saa tuoda mitään ylimääräistä kotiin, eilenki toi munkkeja tullessaan ja ihmetteli illalla kun mulle ei kelvannu. Mutta hirveellä tahdonvoimalla meni eilinen ilta ja tänään se vei loput munkit töihin, hyvä niin, oisin varmaan syöny sen enkä tuota kaurakeksiä. Meillä onneks ukko hoitaa noi kauppareissut niin et tuu mun tehtyä noita heräteostoja itse, toinen ongelma on noi vieraat, mulla käy kavereita kahvittelemassa tai mä käyn 2-4 kertaa viikossa ja aina pitäis olla jotain hyvää pöydässä niin tosi hankala olla itse mussuttamatta kun toinenki syö jotain fasupaloja, kuten eilen.
Laihduttaminen ei oo kivaa. :headwall:
 
mulla on kans ollu tapana huomaamatta mussuttaa jotain makeaa. Nyt on sit sellainen ongelma tulossa et pitäis taas ruveta pakastinta täyttämään leipomuksilla et olis sit jotai mitä vieraille tarjota.... kiusaus silloin varmasti valtava :ashamed:
ajattelin et jos ylitsepääsemätön makeanhimo tulee niin haen kaupasta niitä Dietorelle karkkeja =)
 

Yhteistyössä