Herkät testit haamuja, digitaalinen ja terkkaritesti nega.

Kyllä, aivan hullu ja tosi kuumeinen olen, mutta olen tehnyt eilen 4 raskaustestiä. Syystä että tein aamulla raskauskeijun David testin, johon tuli haalea, mutta ihan erotettavissa oleva viiva. Kuivuttuaan se näkyy mutta paljon heikommin.

Asia jäi vaivaamaan, joten tein vielä apteekin testin (First signal) eilen iltapäivällä (sen kasettimallin) johon tuli ihan kunnon haamu (voiko noin sanoa? :) ) siis haamu, mutta en tarvitse kummoista valaisuutta erottaakseni sitä, ja se on ehkä hyvin haaleanpunainen. Sit mun oli pakko kattoa vielä tuleeko Davidiin sama tulos, ja taas haalea viiva, väristä en osaa sanoa mutta hyvin erottuu. Kuitenkin tummempi kuivuttuaankin kuin tuo aamuinen.

Viimeisenä Clearbluen digitesti, johon "Ei raskaana".

Sitten tänään uusiksi: Aamupissasta David testi, samanlainen haamu kuin eilen iltapäivällä, ja menin tarkistamaan tilannetta terkkarista pissatestillä, heidän mukaan oli negatiivinen. Mitähän mä näistä uskon? Voisko olla niin ettei tuo ole ihan herkkä tuo digitesti ja se ei vielä näytä? Entäs terkkarin testit, jos ne eivät ole yhtä herkkiä? Onko jollekulle käynyt niin? Siis nää millä olen kotosalla tehnyt, ovat herkkyydeltään sen 10....jotain.

Kp:t nyt 36/34-36
 
...Ja vielä piti lisätä että kuivuttuaan kaikki nuo kotitestit eivät ole enää ollenkaan niin tummia kuin märkänä. Ja kaikki testihaamut tulleet noin 1-3 min. sisällä. Digitesti tehty iltapissasta eilen.
 
Viimeksi muokattu:
Voit olla raskaana, mutta valitettavasti ei ole mitään keinoa sitä varmaksi vielä tietää. Terkkarissa voi olla tarkkojakin testejä mutta ne saattaa tulkita niitä hieman armottomammin eli siellä ei käsitettä haamu tunneta. Eli en luopuis toivosta vielä:)
 
Ihanaa, kiitos, lisää mielipiteitä toivoisin :)

Mulla ei ole juuri raskautunut olo, tai tissit oli ainakin arat päivä-pari sitten, en tiiä onko vielä. Ja alavatsassa tuntuu välillä menkkamaista jomotusta jota ei ole ollut aikaisempien lapsieni jälkeen kuukautisia ennen, ainoastaan niiden pahimman vuotopäivän aikana. Myös repäisykipuja on ollut, vatsan oikealla puolella yskäistessä ja ylösnoustessa, mutta mä luulen että sellaisia on ollut muutoinkin, vaikka ei olisi raskaana ollutkaan. Kohdunnapukka on vetäytynyt olemattoman kauas, joo-o, tämäkin tullut tutkittua ja huomattua muutoksena, kun on ollut ennen ihan tuossa emättimen alussa.

Mulla on kovin toivova fiilis siksi, että mä olen monen kuukauden ajan lueskellut pitkin öitä näitä palstoja ja tehnyt lukuisia r-testejä, ja nämä kaksi merkkiä joilla olen haamut saanut, ei ole koskaan osoittautuneet vääriä positiivisia antaviksi, ei palstoilla eikä omassa käytössä. Roskishaamun olen ainoastaan tuolla First signalilla saanut joskus vaikka en ollut raskaana, ja roskishaamu tuli päivä-pari testaamisen jälkeen. Nyt siis tulokset alkoivat ilmestyä heti ja pikkasen vahvistuivat noin 3 minuutin aikana.

Olen testaillut, ja saanut ihan vaikutusajalla haamuja, ihan selviä, väriä sisältäviä mm. Predictorilla sekä Clearbluen tavallisella mallilla. Myös S-marketin testi (se versio jossa on kiiltävä pinta) on antanut haamuja vaikka en ole ollut raskaana.
 
Noniin... olin jalat ristissä 5 tuntia ja tein taas tuon First signalin... kahtotaan osaanko laittaa kuvia (surkeita sellaisia) tänne. Mutta tässä uudessa äsken tehdyssä ei tarvitse enää kai tulkita. En tiedä sanotaanko tätä enää edes haamuksi, on selkeästi punainen vaikkei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Menee hetki, koitan saada kuvan liitettyä siis jos osaan.
 
Mä en nyt todellakaan tiedä onnistuuko tää, mut kokeilen. Ja jos onnistuu, niin mä olen ottanut kännykameralla kuvan että on aivan suttainen, mut kyllä mä ainakin toisen viivan erotan. Entäs te? Nyt heräs mulla kysymys, että miten terkkarin testi ei näyttänyt mitään jos tällä 10....... vahvuisella tuli aika tumma kuitenkin viivasta....

 
Ei jumalauta... anteeks... mä olen nyt jokseenkin kuitenkin ymmälläni... mä olen niin skeptinen ihminen että seuraava ajatus on että jos näistä tuleekin vääriä plussia. Tässä jutussa on muutama asia joita en pysty ymmärtäään. Mutta... nyt olen kuitenkin enemmän riemuissani kuin vielä aamulla :D
 

Yhteistyössä