Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minusta tuo älykkö-juttu on aika hassu, ennemmin pidän noiden katsomista/lukemista pääntyhjäämisenä
Eiköhän se ollutkin tarkoitettu sarkastiseksi.
No niin tietysti. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minusta tuo älykkö-juttu on aika hassu, ennemmin pidän noiden katsomista/lukemista pääntyhjäämisenä
Eiköhän se ollutkin tarkoitettu sarkastiseksi.