G: Agatha Christien ystäville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Kumpi Neiti Marple?
1236781507_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

(VASEN=A, OIKEA=B )

Kumpi Hercule Poirot?
A
Ustinov_is_Poirot.jpg

B
poirot.jpg

Marplessa A ärsyttää kun niissä uusissa joissa on toi B näyttelijä kirjojen tarinoita on muuteltu aiko ronskillä kädellä ja tehty marple tarinoita sellasista jotka ei sitä ole.

Poiroteits B Daivid suchet on ainoa oikea Poirot :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jontriplet:
Marplessa A ärsyttää kun niissä uusissa joissa on toi B näyttelijä kirjojen tarinoita on muuteltu aiko ronskillä kädellä ja tehty marple tarinoita sellasista jotka ei sitä ole.

Samaa mieltä, ja musta Tuppence ei esim ollut yhtään sellainen miksi minä sen kuvittelin. Mutta eniten siis ärsyttää muutokset.

Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jontriplet:

Samaa mieltä, ja musta Tuppence ei esim ollut yhtään sellainen miksi minä sen kuvittelin. Mutta eniten siis ärsyttää muutokset.

Sehän on ihan eri hahmo, niissä kirjossa se Tuppence ei tosiaankaan ollu ykstoikkonen alkoholisti.

Neiti Marple: ehdottomasti A! Agatha Christie itse pyysi Joania esittämään neiti marplea sillä hän juuri sellainen kuin Christie oli kirjoittaessaan kirjoja ajatellut!

Poirot: B. Paljon tutumpi kasvo ja jotenkin se munanmuotoinen pää on oikein alleviivattu kyseisen näyttelijän ulkonäössä. :)

Yhteistyössä