18.55 tule poirot, kuka akoo katsoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en viitsi katsoa silloin kun lapsi on tässä kotona. Jos menee tuohon aikaan vielä ulos, niin saatan katsellakin. Olen nähnyt kaikki Poirotit moneen kertaan ja mulla on niitä dvd:näkin. Raskausaikana ja vauvan kanssa kotona ollessa katselin jatkuvasti Poiroteja ja Marpleja. Marplesta tosin tykkään enemmän.

Olettekos kirjat lukeneet?
 
Mä en viitsi katsoa silloin kun lapsi on tässä kotona. Jos menee tuohon aikaan vielä ulos, niin saatan katsellakin. Olen nähnyt kaikki Poirotit moneen kertaan ja mulla on niitä dvd:näkin. Raskausaikana ja vauvan kanssa kotona ollessa katselin jatkuvasti Poiroteja ja Marpleja. Marplesta tosin tykkään enemmän.

Olettekos kirjat lukeneet?
oon lukenut kaikki poirot -kirjat ja taidan olla nuo mitkä nyt telkkarista tulee olen myös joskus nähnyt.
meillä sa katsoa 10 ja 11v uotiaat, ei ne niin pahoja ole
 
Mä säästän katsomisen yle-areenaan lasten päikkäreiden ajaksi, että saan keskittyä rauhassa :) Tänään katsoin Komisario Lynleyn, joka on sarjana enemmän makuuni. Uusi Sherlock oli myös aivan huippu. Poirot on sellainen takuuvarma vanhan ajan dekkari, kuten Agatha Christen dekkarit yleensä.
 

Yhteistyössä