herbalife

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tattara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tattara

Vieras

heippa!

Ostin viikonloppuna herbalife laihdutus jauhot ja tabletit.
Onko täällä laihduttajia jotka ovat kokeilleet sitä?
Onko niiden avulla joku saanut painoa putoamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja tattara:
heippa!

Ostin viikonloppuna herbalife laihdutus jauhot ja tabletit.
Onko täällä laihduttajia jotka ovat kokeilleet sitä?
Onko niiden avulla joku saanut painoa putoamaan?
Heippa tattara!Täällä olis yksi herbailija.Oon syönyt tuotteita nyt n.8kk ja painoa lähtenyt 14kg ja senttejä vyötäröltä paljon.Oloni on muutenkin piristynyt eikä tee kun erittäin harvoin mieli makeaa.Onko sulla ihan se perussetti,eli yksilöllinen prot.jauhe,iso pirtelöpurkki,monivitamiini ja yrttikuitu?Mä käytän vaan niitä,niillä saa jo erittäin hyvii tuloksia.Joskus oon käyttänyt niitä tukituotteita,patukoita ja soijapapuja,mut tulee vähä turhan kalliiksi niitä usein tilata.

moikka!
Joo mulla on kans se perussetti.
hyvä että ainakin yks on keltä on painoo tippunut niin se antaa itsellekkin vähän lisäpotkua niin jaksaa syödä noita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tattara:
moikka!
Joo mulla on kans se perussetti.
hyvä että ainakin yks on keltä on painoo tippunut niin se antaa itsellekkin vähän lisäpotkua niin jaksaa syödä noita. =)
Juu,kyl varmasti saat tuloksia aikaan,kunhan vaan oot säntillinen =) Alussahan se paino laskee nopeemmin,sit vähä hidastuu.Takapakkia mullakin välillä tuli,mutta ei pidä luovuttaa.Tuo kuuri on ihan kiva,kun saa syödä aina sen yhden normaaliaterian päivässä.Mä alotin kuurin syömällä kaksi pirtelöä päivässä.Tällä hetkellä otan yhden pirtelön.Itse en kyllä Herbalifesta luovu koskaan,HUIPPUTUOTE =)

Yhteistyössä