herbalife

  • Viestiketjun aloittaja toivoton laiduttaja
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 18:14 naksu kirjoitti:
Oon syönyt 2,5 vuotta herbaa ja voin koko raskausajan tosi hyvin: jaksoin urheilla ja olin terve , vielä viikko ennen synnytystä kävin body pumpissa! Lapsi 6 kk on tosi terve, ei ole ollut kuin pientä flunssaa. Itse olen lähes entisissä mitoissani (+2 kg), mahdun entisiin vaatteisiin, maitoa vieläkin aivan suihkuaa, jaksan hyvin. Heralifellä laihduttaessa ei kannata katsella vaakaa, sillä lihasmassa voi lisääntyä proteiinia (=herbaa) syödessä. Ottakaa ympärysmitat ennen aloittamista, ne kyllä pienenee varmasti jo parin ekan kk:n aikana!! Ja ennen kaikkea voitte hyvin ja ootte terveitä, lapsikin saa huippuhyvää maitoa!!! En ikinä luovu herbasta, terveyden vuoksi oon valmis maksamaan vähän. Meneehän sitä rahaa tavalliseenkin ruokaan.
Terveyden vuoksi sitä pitäisikin maksaa ja satsata.Teemme vain yleensä vasta sitten jotain kun alkaa paikat kipeytyä(esim.ylipainosta) ja kroppa rasittua(itse myös sortunut tähän ja haluan nyt muutosta ennenkuin pahenee)
Käyttänyt herbaa kylläkin vasta kesäkuun alusta,mutta olo huomattavasti parempi ja pirteämpi.
Pv ollut joten tiedän senkin eikä vaikutus sama.
 

Yhteistyössä