herbalife

  • Viestiketjun aloittaja toivoton laiduttaja
  • Ensimmäinen viesti
toivoton laiduttaja
Moikka, nyt jos koskaan onnistun tai sitten en! Jos jollain on kokemuksia, kertokaa ihmeessä, missä ajassa ja paljon oli lähtö paino? Ja miten on oloon vaikuttanut.

Minä aloitan ensiviikolla! Tavoite on ainakin -10kg painan nyt 67 ja vyötärö on hirveä!

Nyt sain hyvät ohjeet ja ihanat pirtelöt
 
toivoton laiduttaja
NO joo miten sen sitten laskee oman hyvin voinnin kalliiks? Kyllä on paininvartijatkin hintoihin tulee??160E/kk missä on vitamiinit ja juomat. Ja minä kun syön muutenkin vitamiineja...
 
No kyl minä olisin mielummin laittanu sen rahan painonvartijoihin. Olis heti saanut hyvät ohjeet uuden elämän alkuun ja terveet ruokailutottumukset. Kuin että syö noita pirtelöitä. Mitäs sen jälkeen? Sit on taas puilla paljailla yksinään ku pirtelöt ja rahat on loppu herbaan.
Mutta kukin tyylillään, nimittäin itse en ole kokeillut kumpaakaan itse mainistemaani. :D Laihdutan itsekseni ja painoa nyt pudonnut 8kiloa! :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 16:47 Minä kirjoitti:
No kyl minä olisin mielummin laittanu sen rahan painonvartijoihin. Olis heti saanut hyvät ohjeet uuden elämän alkuun ja terveet ruokailutottumukset. Kuin että syö noita pirtelöitä. Mitäs sen jälkeen? Sit on taas puilla paljailla yksinään ku pirtelöt ja rahat on loppu herbaan.
Mutta kukin tyylillään, nimittäin itse en ole kokeillut kumpaakaan itse mainistemaani. :D Laihdutan itsekseni ja painoa nyt pudonnut 8kiloa! :kieh:
Minä käyttänyt Herbalifen tuotteita kesäkuun alusta.
Painoa lähtenyt 8kg,mutta vyötärön seutu kaventunut 14 cm ja vatsan seutu 10 cm.
Minä ainakin syön muutakin kuin pirtelöitä,kunhan oppii tietämään mitä ja kuinka paljon(eli proteiinipitoiset ruuat)
En ole kurinalainen ollut ja silti saavutus jo tälläinen.Kuinka paljon olisikaan lähtenyt jos seuraisin tarkemmin.
Kiva kun vanhoja pieneksi jääneitä housuja pystyy pitämään ilman että ahdistaa,paidat jopa osa isoja.
Pian tarvitsisi alkaa kurinalaisemmaksi että saisi lisää painoa ja senttejäpois.
 
toivoton laiduttaja
Voi, kiitos sinulle kannustavasta kommentista! saako kysyä sinun mitat mitkä olivat ennen mulla on paino 67cm j apituus 160cm. kerro lisää kokemuksistasi, onko nälkä jne. ystäväni laihdutti 5kg 5vk ja hirveesti on rasvaprosentti tippunut, ja hän sanoi ettei hän enään laihduta vaan syö nitä siksi aina silloin tällöin kun on hyvä olo! Joskus ei pariin päivää syö niin alkaa kaipaamaan pirtelöä! odotan innolla että saan tuotteet. Tulen kyllä kertomaan kokemuksistani, olivat ne mitä tahansa.
 
"Laihdutin" herbalifella keväällä 5 kg ja kilohintaa tuli 85?/kg että miettikää sitä...perheelle on kuitenkin tehtävä ruokaa ja ei pulvereiden ja pillereiden pospsiminen ole "puhdasta ruokaa" niinkuin he sanovat. Se on miljardiluokan huijausta ja verkostomarkkinointia, tuotteet on sivuseikka, tulet huomaamaan.
Joo ja kaikki kilot tuli takaisin +3kg päälle. Nyt painonvartijoissa 5 viikossa -6kg ja saa syödä samaa ruokaa kuin muukin perhe.
 
toivoton laiduttaja
NIIn en nyt tiedä siitä miljoonabisneksestä, moni sanoo painonvartijoista ihan samaa, ja väittävät että kalorimäärä on liian pieni ja ihminen repsahtaa.. ja kierre selvä! En tiedä en väitä, mutta olen aika paljon lukenut internetistä herbalifestä ja minut vakuutti se että on paljon suomalaisia mukana ja kertoivat kokemuksia ja monelle heistä on tullut ammatti. siitä en kyllä haaveile ei minulla ole aikaa sellaiseen.No aika näyttää miten minulle käy. Herbalife ei ole pelkästään laihdutuskuuri vaan on elämantapa käyttää soluravintoa, se ei tarkoita että sitä käyttää kokoajan.
 
Nipoko
Kusetusta koko homma!!!Niin herbalifet kuin painonvartijatkin...bisnestä, you know!
Senkun vaan nostatte läskit ahterinne tietokoneen edestä lenkille/jumppaan ja namit pois...Halvaksi tulee ja toimii varmasti!Huvittavaa miten paljon naiset on valmiita laihtumisestaan maksamaan.. :LOL:
 
toivoton laiduttaja
Mielipiteitä toki saa sanoa! mutta ei kaikki mitään läskejä tarvi olla jos haluaa laihduttaa erilaisilla keinoilla!


Toisekseen on kiva kun jaksaa paremmin kun saa varmasti kaikki vitamiinit! Herballa on paljon muutakin parantavaa vaikutusta
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 22:11 pvartijoissa käyvä kirjoitti:
Kokeilin Herbaa 5kk tuloksetta! lompakko laihtui 310? eessä kuukaudessa ja kiloja tuli 5 lisää

Kauheaa, ihan totta olen kyllä kuullut että paino voi nousta ensimmäisen kuukauden ajan, mutta jos noudatta ohjeita niin en kyllä käsitä miten voi nousta 5kk jälkeen!
 
Entinen nutraaja
Moikka,ne ketkä tarvitsevat alkupotkua laihdutukseen, käyttäkää ihmeessä Herbalife tuotteita, aivan ihania verrattuna nutrilettiin mitä minäkin yritin syödä, onneksi vaihdoin! tsemiä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 22:56 Entinen nutraaja kirjoitti:
Moikka,ne ketkä tarvitsevat alkupotkua laihdutukseen, käyttäkää ihmeessä Herbalife tuotteita, aivan ihania verrattuna nutrilettiin mitä minäkin yritin syödä, onneksi vaihdoin! tsemiä kaikille!
Tsemiä kaikille OIKEIILLE laihduttajille! :hug: Kilot lähtee kyllä oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla... :p
 
Kokeiltu on sekä Herbaa että Painonvartijoita. Herballa on paljon muitakin hyviä tuotteita joihin olin tosi tyytyväinen. Paino lähti nopeaan laskuun mutta kun huomasin odottavani esikoista se touhu jäi kokonaan. Esikon jälkeen menin painonvartijoihin ja sen jälkeen en kyllä kellekkään muuta suosittele. Terveellinen ja monipuolinen ruoka, samaa voi syöttää muullekin perheelle. Sillo painoa lähti -23 kg ja nyt juniorin jälkeen -12 kg. Painonvartijat kyllä tosiaa maksaa mutta maksaahan esim. salilla myös ohjaaminen jos olet aloittelija... samoin se PV maksun säästää melkein heti jo ruokalaskussa ku ylimääräiset herkut jää kauppaan. Elikkäs KAIKKI ON SUHTEELLISTA... Kuka haluaa mihinki rahansa laittaa.
 
Tussukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2005 klo 12:30 Mantti kirjoitti:
Kokeiltu on sekä Herbaa että Painonvartijoita. Herballa on paljon muitakin hyviä tuotteita joihin olin tosi tyytyväinen. Paino lähti nopeaan laskuun mutta kun huomasin odottavani esikoista se touhu jäi kokonaan. Esikon jälkeen menin painonvartijoihin ja sen jälkeen en kyllä kellekkään muuta suosittele. Terveellinen ja monipuolinen ruoka, samaa voi syöttää muullekin perheelle. Sillo painoa lähti -23 kg ja nyt juniorin jälkeen -12 kg. Painonvartijat kyllä tosiaa maksaa mutta maksaahan esim. salilla myös ohjaaminen jos olet aloittelija... samoin se PV maksun säästää melkein heti jo ruokalaskussa ku ylimääräiset herkut jää kauppaan. Elikkäs KAIKKI ON SUHTEELLISTA... Kuka haluaa mihinki rahansa laittaa.
Herbalifeä olen kokeillut huonoin tuloksin, mutta PV rulaa! 5viikkoa 7kiloa :D
 
Oon syönyt 2,5 vuotta herbaa ja voin koko raskausajan tosi hyvin: jaksoin urheilla ja olin terve , vielä viikko ennen synnytystä kävin body pumpissa! Lapsi 6 kk on tosi terve, ei ole ollut kuin pientä flunssaa. Itse olen lähes entisissä mitoissani (+2 kg), mahdun entisiin vaatteisiin, maitoa vieläkin aivan suihkuaa, jaksan hyvin. Heralifellä laihduttaessa ei kannata katsella vaakaa, sillä lihasmassa voi lisääntyä proteiinia (=herbaa) syödessä. Ottakaa ympärysmitat ennen aloittamista, ne kyllä pienenee varmasti jo parin ekan kk:n aikana!! Ja ennen kaikkea voitte hyvin ja ootte terveitä, lapsikin saa huippuhyvää maitoa!!! En ikinä luovu herbasta, terveyden vuoksi oon valmis maksamaan vähän. Meneehän sitä rahaa tavalliseenkin ruokaan.
 

Yhteistyössä