Herbalife-laihis alkoi nyt !!

  • Viestiketjun aloittaja HillaHillo harmaana
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:55 minttumamma kirjoitti:
Moi!
öhm, mikä se yv vai mikäsenytolikaan on? :ashamed: . ja joo, mulla on mese, minttumaaria_3@msn.com on osoite, sinne vaan. olis tosi jees jutella tästä aiheesta. Mä pääsen koneelle aina tosin vaan lasten nukkuessa, ne panee muuten kämpän sekasin jos mulla silmä välttää, tai sitte tän koneen sekasin... Eli yhden jälkeen päivällä pari tuntia oon koneella jos jaksaa, sitte näin iltaisin ysin jälkeen.

Ja liikuntaa tiedätkö en ole harrastanut vielä ollenkaan. Olen tosi laiska sen suhteen! Mulla on kyllä tarkotus alkaa lenkkeily, mulla on kävelysauvat tuolla odottamassa. Ja jumpavideota löytyy. Hyötyliikuntaa sitte kyllä tulee harrastettua joka päivä melkein, kun käy lasten kanssa puistossa tai muuten ulkona, ja kaupassa käyn myös kävellen jos vaan on ostoksia sen verran että ne saa kannettua yksin.
Palaillaan! Tsemppiä sulle, kanssasisar, :).
Lisäsin sut meseen !! Kuulumisiin siis !! ;)
 
harmis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:49 sprjjn kirjoitti:
[
moi!

Mä Herbasin 5kk tossa viimevuonna ja mulle tuli 6kiloa plussaa!
Kaikki tein valvonnassa oikein.
Söin yhden monipuolisen aterian päivässä ja loput Herbasin.
En tiedä mikä meni vikaan. 5kk elättelin toiveita laihtumisesta ja se menikin toistepäin :( RAHAA PALO aivan tajuttomasti!
kaiken kukkuraks mun lääkäri kielsi sitä enää syömästä, kun se aiheuttaa joitain jäämiä munuaisiin ja on vaarallista.
Tsemppiä sulle!


Painoa tuli sulle sen takia lisää kun proteiini kasvatti sun lihaksia ja lihas painaa enemmän kuin läski. Ja se ei aiheuta jäämiä munuaisiin kunhan vaan muistaa juoda vettä paljon. Ja jäämien määräkin riippuu paljonko elimistössä on kuona-aineita poistettavaksi. tämä kun poistaa liiat kuonat... tavallinen ruokavaliokin voi aiheuttaa munuaisvaivoja jos ei juo tarpeeksi. =)
sori vaan, mut kukaan ei voi muuttaa elimistönsä läskejä 6 kg lihasta 5 kk :whistle: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Varsinkaan jos ei harrast ammattilaistason kehonrakennusta ja roinaa lisäks ;)
 
4 lasta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 22:51 harmis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:49 sprjjn kirjoitti:
[
moi!

Mä Herbasin 5kk tossa viimevuonna ja mulle tuli 6kiloa plussaa!
Kaikki tein valvonnassa oikein.
Söin yhden monipuolisen aterian päivässä ja loput Herbasin.
En tiedä mikä meni vikaan. 5kk elättelin toiveita laihtumisesta ja se menikin toistepäin :( RAHAA PALO aivan tajuttomasti!
kaiken kukkuraks mun lääkäri kielsi sitä enää syömästä, kun se aiheuttaa joitain jäämiä munuaisiin ja on vaarallista.
Tsemppiä sulle!


Painoa tuli sulle sen takia lisää kun proteiini kasvatti sun lihaksia ja lihas painaa enemmän kuin läski. Ja se ei aiheuta jäämiä munuaisiin kunhan vaan muistaa juoda vettä paljon. Ja jäämien määräkin riippuu paljonko elimistössä on kuona-aineita poistettavaksi. tämä kun poistaa liiat kuonat... tavallinen ruokavaliokin voi aiheuttaa munuaisvaivoja jos ei juo tarpeeksi. =)
sori vaan, mut kukaan ei voi muuttaa elimistönsä läskejä 6 kg lihasta 5 kk :whistle: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Varsinkaan jos ei harrast ammattilaistason kehonrakennusta ja roinaa lisäks ;)
siis kuka on väittänyt että läskit on muuttunut lihakseksi. lihakset on kasvanut ja läskit lähtenyt. sen takia herballa kehoitetaankin mittaamaan senttejä eikä käymään vaa'alla aluksi. sentit lähtee vyötäröltä ym. vaikka painoa saattaa tulla lisää... eli tapahtuu kuitenkin hoikistumista. eikä siihen kehonrakennusta tarvita. toki tuloksiin pääsee nopeammin jos jaksaa liikkua... :)
 
HillaHillo harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 09:20 Tytön ja pojan äiti kirjoitti:
HallaHillo:

Kertoisitko, mitä tuo Herbalife maksaa??

On käynyt mielessä kokeilla sitä, mutta hinta-toimivuussuhde vähän mietityttää :whistle:
Heippa ! tää on sellaset 150-200e kk, riippuen ihan että 1 vaiko 2 pirtelöä päivässä.... ;) Kurkkaappa vaikka tuonne : www.tavoite.fi =)

Mulla eka päivä tänään takana, kun vähän oonlipsunut, mutta kiitos naapurin kun toi lasagnea suoraan uunista vuoallisen.... :ashamed: Ei kärsinyt olla maistamatta, vaikka iltaruuan olin jo syönyt.... Noh, huomenna on päivä uus !! ;)
 
No niin ! Vkl:n jälkeen täällä taas....Viime viikolla lähti vain -400g mutta se olikin odotettavissa.... Meni viime viikko vähän läskiksi , tahtoi karata lapasesta koko homma.... :whistle: Namia, hillomunkki ym..... :ashamed: Hyi hyi hyi.... \|O Mutta tyytyväinen kumminkin olen, ettei plussan puolelle mennyt !! Tällä viikolla taas kunnon kuri, niin eiköhän se tästä !! =) Nyt siis kahteen viikkoon lähtenyt 2,2 kg....Eli kumminkin ihan hyvin :p
 
HillaHillo harmaana
Tää viikko on mennyt nyt vähänharakoille....viime viikolla lähti painoa muistaakseni -200g ja nyt ei oo kyllä välipunnituksilla käydessäni lähtenyt yhtään....Että suututtaa.... \|O Mutta mulla on tuo liikunta aika puissa....En oikein yksinkertasesti PÄÄSE kävelee tms....ennenkuin lumet sulaa, että lapset pääsee pyörien kans kulkee mukana... :ashamed:
 
Täällä taas ! Tää vko meni + - 0, mutta tuntuu kuitenkin että ois kaposempi olo..... =) Ihan omaa hölmöyttä meni tääkin vko näin, löin vähän läskiksi koko jutun taas....mutta uudella sisulla ja tsempillä taas, ei ne namit kumminkaan niin hyviä olleet.... :ashamed:
 
Minä myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 08:21 HillaHillo kirjoitti:
Täällä taas ! Tää vko meni + - 0, mutta tuntuu kuitenkin että ois kaposempi olo..... =) Ihan omaa hölmöyttä meni tääkin vko näin, löin vähän läskiksi koko jutun taas....mutta uudella sisulla ja tsempillä taas, ei ne namit kumminkaan niin hyviä olleet.... :ashamed:
Älä välitä :hug: mulla kuukausi takana ja samoissa lukemissa edelleen ollaan.Yks viikko oltiin lomalla no niitä kiloja pudotin aikani sitten alko menkat ja paino nousi , taas alotin alusta. Tää kuukausi on ollu yhtä sahaamista ja ens viikonloppuna on pääsiäinen ja kaikki herkut tiedossa :/ mutta sinnitellään eteen päin.
 
HillaHillo harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 13:53 Minä myös kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 08:21 HillaHillo kirjoitti:
Täällä taas ! Tää vko meni + - 0, mutta tuntuu kuitenkin että ois kaposempi olo..... =) Ihan omaa hölmöyttä meni tääkin vko näin, löin vähän läskiksi koko jutun taas....mutta uudella sisulla ja tsempillä taas, ei ne namit kumminkaan niin hyviä olleet.... :ashamed:
Älä välitä :hug: mulla kuukausi takana ja samoissa lukemissa edelleen ollaan.Yks viikko oltiin lomalla no niitä kiloja pudotin aikani sitten alko menkat ja paino nousi , taas alotin alusta. Tää kuukausi on ollu yhtä sahaamista ja ens viikonloppuna on pääsiäinen ja kaikki herkut tiedossa :/ mutta sinnitellään eteen päin.
Näinpä se on pakko tehdä ;) :D
 
minttumamma
Samaa tännekin kuuluu, eli huonoa... Itsehillintä on tosi tiukilla, koko ajan tekee mieli jotain hyvää. Tämä viikko menny tosi huonosti, joka päivä olen syöny jotain ylimääräistä, :ashamed: . Huomenna olis viikkopunnituksen aika, mutta ajattelin että en edes käy vaakalla. Viikon päästä jos olis sitte paremmat tulokset.
Nyt otetaan niskasta itseämme kiinni! =)
 
Hullut kun laihdutatte kaiken maailman ihme tuotteilla. Pysyvään painonpudotukseen ei yksinkertaisesti ole muita poppakonsteja kuin säännöllinen liikunta ja _pysyvä_ ruokavalion muutos. Ja jos tuo pysyvä muutos toteutetaan jollain ihme pirtelöillä niin huh huh. Siitä vaan sitten pirtelö kuurille loppuelämäksi. Sitäpaitsi Herbalifen tuotteet rasittaa maksaa ja munuaisia pitkään käytettynä. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja parantakaa elämäntapanne. Kaikkien pitäisi perus terveyden ja kunnon takia muutenkin liikkua vähintään muutamana päivänä joka viikko. Opetelkaa syömään monipuolisesti ja ravitsevasti ja opetelkaa oikeat annoskoot.
 

Yhteistyössä