Heräsin yöllä siihen kun vauva konttaili mun mahan päällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei ole suostunut pariin viikkoon nukkumaan omassa sängyssä, joten ollaan otettu viereen ja tähän asti on nukkunutkin ihan hyvin. Osaa kyllä kontata, mut päivisin ei suostu konttaamaan. Eilen nostin konttausasentoon ja "pakotin" konttaamaan ja ilmeisesti se jäi päälle. Tänään taas ei suostunut konttaamaan.

[QUOTE="Anne";26203523]Miksi se konttaaminen on sinulle niin tärkeää?[/QUOTE]

Neuvolassa ovat aika tarkkoja vauvan liikkumisen suhteen, vaikka muu kehitys on ikätasoa edellä. Meinasivat jo laittaa fysioterapiaan.

Mä en itse ole kuulema kontannut ikinä. Tiedän että kaikki vauvat ei konttaa, mut tosiaak neuvolassa ovat tarkkoja.

Minkä ikänen vauva kyseessä? Mulla vanhempi lapsi alko konttaamaan vasta likemmäs vuoden iässä, oisko ollu joku 11kk. Eipä tuohon neuvolassa puututtu. Kävelemään alkoi ilman tukea vasta 1v 4kk:n iässä. Ikänsä ollut sellanen varovainen etenijä uusien asioiden suhteen.

heh,meillä poika täytti pariviikkoa sit vuoden ,valitin kun ei kontannut tms. no torstaina aamulla konttas ja perjantaina käveli jo tukea vasten:D:Dkonttas peräti viikon kun oppi viikossa käveleen kunnolla::)

Yhteistyössä