Hennesin paketin toimituksesta...

Paketin pitäis tällä viikolla tulla. 14. päivä on jo Itellan sivuille tullut ennakkoilmoitus toimituksesta. Hennesin sivuilla luki pakkauspäivänä 13.1 ja nyt lukee toimituspäivänä 19.1.09, mutta Itellan sivujen mukaan tuota pakettia ei heidän matkassaan ole. Ja nyt on kuitenkin jo 22. päivä. Mättääkö Itellan sivuilla tuo pakettiseuranta vai missäköhän miun paketti on? Pitääkö tässä ruveta jo soittelemaan Hennesille...?

Salama harmaana
Itellan ilmoitukset eivät aina pidä paikkaansa...

Soita omaan postiisi ja kysy tunnuksella sieltä, heillä tarkemmat systeemit. Mulla käynyt vastaavasti ja paketti oli maannut postissa jo päiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama harmaana:
Itellan ilmoitukset eivät aina pidä paikkaansa...

Soita omaan postiisi ja kysy tunnuksella sieltä, heillä tarkemmat systeemit. Mulla käynyt vastaavasti ja paketti oli maannut postissa jo päiviä.
Tack! Pakettikorttiakaan ei oo kotio vielä tullut, joten taidanpa pirauttaa postiin...

ihan asiata sivuten,että mä inhoon,ku aivan sama mitä sieltäkin tilaa,ni joka ikinen kerta joku on vähän kummallista.

esmes mä tilasin 2 kpl niitä 3euron neule+toppi settejä kokoa s ja ne oli aivan järkyttävän isoja :( Eikä niitä nyt enää saa xs:ks vaihettua..

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ihan asiata sivuten,että mä inhoon,ku aivan sama mitä sieltäkin tilaa,ni joka ikinen kerta joku on vähän kummallista.

esmes mä tilasin 2 kpl niitä 3euron neule+toppi settejä kokoa s ja ne oli aivan järkyttävän isoja :( Eikä niitä nyt enää saa xs:ks vaihettua..
Noi koot on Hennesillä muuttuneet joku aika sitten Ennenhän s oli 34/46, ni nyt se on 36/38, joten itsekin kun oon kokoa 34-36, ni tilaan kaiken xs:nä, ni on hyviä.

Ja usein jos en oo varma koosta, ni tilaan saman vaatten kahtena kokona ja lähetän sit sovituksen jälkeen väärän koon takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Noi koot on Hennesillä muuttuneet joku aika sitten Ennenhän s oli 34/46, ni nyt se on 36/38, joten itsekin kun oon kokoa 34-36, ni tilaan kaiken xs:nä, ni on hyviä.
aijaaa. no ilmankos, en tienny et ne on muuttunu. Oon kyl tosi pieni,mut on ne h&m xs olleet ennen aika tiukkoja. Harmittaa nyt ku en saanu niitä super edullisia settejä sit. Noi s nimittäin on niin suuret et..

Mitoitukset muuttuneet
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

aijaaa. no ilmankos, en tienny et ne on muuttunu. Oon kyl tosi pieni,mut on ne h&m xs olleet ennen aika tiukkoja. Harmittaa nyt ku en saanu niitä super edullisia settejä sit. Noi s nimittäin on niin suuret et..

Just oli jossain juttua, et kaikki vaatevalmistajat ovat muuttaneet mitoituksiaan vastaamaan nykyihmisten tarpeita. Lantiot ovat kaventuneet ja vyötäröt suurentuneet. Kokomerkintöjä on ruukattu niin, että mahtuu pienempään kuin ennen... Onhan sillä iso psykologinen merkitys, kun L-kokoinen saakin yhtäkiä ostaa S-koon vaatteita!

Mutta kun on tämmöinen perinteinen päärynämallinen normaalivartalo, niin on tuo istuvuus vähän niin ja näin. Ja mitä tuohon Henkkaan tulee, niin eipä siellä ollut taaskaan mitään kiinnostavaa ja toimitukset aina miten sattuu.

Yhteistyössä