Henkistä väkivaltaa vai mitä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rilla

Vieras
Kerroin kumppanilleni, että klitorikseni tarvitsee stimulaatiota sormin, jotta saan orgasmin.

Mies ilmoitti ensin, että ei mikään ongelma, tuttu juttu. Mutta sitten kun ei kyennytkään rakastelemaan minua koskiessani itseäni alkoi moittimaan minua, kuinka normaali parisuhteessa ei moista tehdä. Että se ei kuulu parisuhdeseksiin ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen.

Jos silti itseäni koskin, sain kuulla, että se on mekaanista ja tökkii.

Sitten kun jossain vaiheessa tajusi, että en todellakaan laukea ilman apuja, totesi, että pääsee kyllä asian yli ja SALLII minun itseäni koskettavan. Mutta valehtelisi, jos väittäisi sen kiihoittavan.

Olen kuulemma kertomalla mikä orgasmin minulle tuottaa (klitorisstimulaatio sormin yhdynnän aikana) PILANNUT HÄNEN ILLUUSIONSA HELLÄSTÄ, KAUNIISTA JA OIKEASTA RAKASTELUSTA.

Naisen kun tulee laueta miehen liikutellessa lantiota naista vasten tai sitten ei ollenkaan.

On tullut tosi paha mieli näistä kommenteista ja koen, että seksuaalisuuteni on jyrätty täysin. Koen jatkuvasti itseni ei-haluttavaksi ja luonnottomaksi.

Jos siis haluan orgasmin, joudun kokemaan itseni epäviehättäväksi ja tökkiväksi, kuten mies ilmaisee asian.

Ja jos suostun jäämään ilman, voin teeskennellä olevani haluttu ja kaunis. Kun annan sitä miehen illuusion mukaista seksiä.

Ostappas miehelle sellainen kirja kun ikkuna rakkauteen. Sen on kirjoittanut lääkärimies. ja siinä opastetaan tuollaisia miehiä ymmärtämään naisen käyttöohjeita ja niitä omiakin niin että kumpikin nauttii..

Jos äijä ei halua oppia mitään uutta laita kiertoon. 70 % naisista tarvitsee lisä ärsykkeen klitoris tms jotta saa oikean vahvan laukeamisen.

QUOTE=rilla;11389621]Kerroin kumppanilleni, että klitorikseni tarvitsee stimulaatiota sormin, jotta saan orgasmin.

Mies ilmoitti ensin, että ei mikään ongelma, tuttu juttu. Mutta sitten kun ei kyennytkään rakastelemaan minua koskiessani itseäni alkoi moittimaan minua, kuinka normaali parisuhteessa ei moista tehdä. Että se ei kuulu parisuhdeseksiin ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen.

Jos silti itseäni koskin, sain kuulla, että se on mekaanista ja tökkii.

Sitten kun jossain vaiheessa tajusi, että en todellakaan laukea ilman apuja, totesi, että pääsee kyllä asian yli ja SALLII minun itseäni koskettavan. Mutta valehtelisi, jos väittäisi sen kiihoittavan.

Olen kuulemma kertomalla mikä orgasmin minulle tuottaa (klitorisstimulaatio sormin yhdynnän aikana) PILANNUT HÄNEN ILLUUSIONSA HELLÄSTÄ, KAUNIISTA JA OIKEASTA RAKASTELUSTA.

Naisen kun tulee laueta miehen liikutellessa lantiota naista vasten tai sitten ei ollenkaan.

On tullut tosi paha mieli näistä kommenteista ja koen, että seksuaalisuuteni on jyrätty täysin. Koen jatkuvasti itseni ei-haluttavaksi ja luonnottomaksi.

Jos siis haluan orgasmin, joudun kokemaan itseni epäviehättäväksi ja tökkiväksi, kuten mies ilmaisee asian.

Ja jos suostun jäämään ilman, voin teeskennellä olevani haluttu ja kaunis. Kun annan sitä miehen illuusion mukaista seksiä.[/QUOTE]

Onhan tuo kaverisi käyttäytyminen niin tietämätöntä, lapsellista, itsekeskeistä ja vaikka mitä, että tuskin löydät etsimälläkään toista samanmoista.
Tiedät itsekin mitä sinun pitää tehdä...........................

Miksi miehesi ei itse stimuloi sinua? Niin meillä on toimittu aina, kun on ollut tarvista. Eikä minun ole tarvinnut sitä koskaan edes itse pyytää.

Meillä ei mennä juuri koskaan mennä suoraan asiaan, vaan lämmítellään toisiamme hellyydellä, lämmöllä ja sen semmoisella vähän sleltä ja täältä. Nainen kun ei varsinkaan ole kone joka käynnistyy nappia painamalla.

Hanki sille miehenjurriskolle todellakin vähän valistusta vaikka kirjoista.