Henkinen este (häpeä) aloittaa seksielämä synnytyksen (4 kk sitten) jälkeen. Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfghj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";29397691]
Noh, kokeilin sitten ekaa kertaa hoidella itseäni, mutta en saanut orkkua vaikka normaalisti saan itse tehden tosi helposti. Johtuukohan hormoneista ja väsymyksestä, vai onko paikat lopullisesti niin pilalla, että on turha enää kuvitella saavansa nautintoa koskaan...?[/QUOTE]

Sulla on mörkö siellä pään sisällä mikä aiheuttaa estoja etkä osaa antautua kunnolla edes itsellesi, luulisin.

Ihan rohkeasti vaan, pikkuhiljaa tunnustellen. Miehesi suhtautuu mukavasti ja vaikuttaa ymmärtävän sua. :) Pääsette varmasti tuosta eteenpäin.

Kärsivällisyyttä! Kyllä se siitä. Sulla on vielä käynnissä iso hormonimyllerrys kehossa ja mielessäsi olet vielä hyvin sidoksissa vauvaan.

Mulla meni itsellä klitoris jotenkin omituiseksi synnytyksessä, meni tosi kauan ennen kuin nautinto alkoi tuntua samalla tavalla kuin ennenkin. Halut tulivat vasta pari kk imetyksen lopettamisen jälkeen ja sitten vasta aloin taas itse masturboida. Nyt se tuntuu taas yhtä kivalta kuin ennenkin :)

Anna itsellesi aikaa. Opettele pikku hiljaa herättelemään OMAA haluasi, kun itse tekee mieli ja haluttaa niin seksiin ryhtyminen on paljon helpompaa :) Hienoa jos voit sillä aikaa tyydyttää miehesi muuten, mutta älä ota siitäkään liikaa paineita. Parisuhteessa seksielämässä on monia vaiheita ja takuulla juuri vauvavuosi on sitä kuivempaa kautta :)

Aito halu antaa sulle mahdollisuuden saada orgasmi ja nauttia seksistä. Estoja ja oman mielen lukkoja on mahdollista työstää. Me naiset ollaan myös siinä mielessä onnellisessa asemassa, että seksielämä vain paranee ja rikastuu vuosien mittaan.

Juttele juttele juttele miehen kanssa. Jatka jumppaamista ja tutustu itse varovasti omaan alakertaan. Lupaan sulle että vähitellen saat itseluottamusta takaisin. Kyllä se siitä <3

Yhteistyössä