hemmetti taas tuota miestä!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
ostin ihania namukarkkeja.. ja piilotin ne lapsilta, mutta koska haluan olla miehelleni kaikessa täysin rehellinen, niin näytin pussin miehelle.. se saamarin sika sano sit että hän tahtoo puolet!?!?! voitteko kuvitella?! :o :o |O (ehkäpä hän pelastaa minut itseltäni, mutta kuitenkin..)

Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:
Hitto mikä SIKA... Ja saako ihmetellä mitä vielä teet tuollaisen miehen kanssa... Teet itsestäsi uhrin etkö käsitä???? ;)

olisko nyt kaikkein viisain, että kun tuo roikale lähtee hakeen puita, mä äkkiä paiskoisin kaikki sen henk.koht. tavarat ulos ja äkkiä ovi lukkoon?? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Hitto mikä SIKA... Ja saako ihmetellä mitä vielä teet tuollaisen miehen kanssa... Teet itsestäsi uhrin etkö käsitä???? ;)

olisko nyt kaikkein viisain, että kun tuo roikale lähtee hakeen puita, mä äkkiä paiskoisin kaikki sen henk.koht. tavarat ulos ja äkkiä ovi lukkoon?? :whistle:

Suosittelen lämpimästi kyseistä vaihtoehtoa!!! Ja pysy vahvana!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:

Suosittelen lämpimästi kyseistä vaihtoehtoa!!! Ja pysy vahvana!!!!

okei..vaikka se kuin peruis puheensa ni en helly!! nyt mä pysyn lujana.. :D

Yhteistyössä