hemmetti soikoon lapsen isää!! pikku juttu, mutta niin raivostuttava!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
on aivan loistava isä ja oikeasti osaan olla siitä kiitollinen!! meillä homma toimii ja ollaan hyvissä väleissä. asutaan lähekkäin, vissii 2km välimatkaa ja lapsi on isällään paljon useammin mitä paperilla lukee, hyvä homma. MUTTA.
mä ostan välillä monta kertaa kuussa lapselle vaatteita ja nimenomaan HOUSUJA kun ne kaikki kerääntyy exän nurkkiin!! ne vaihtaa siellä jotkut kulahtaneet verkkarit lapselle kun se tulee kotiin (tuskin tahallaan, ei oo sen olonen ihminen, mutta kohta alan epäileen et on!) ja nytkin on exällä lapsen 2 salama mcqueen-collarit, yhdet mustat collarit, yhdet tai kahdet farkut ja juuri viime viikolla hankittu housut-paita-setti ja meillä täällä on harmaat reikäset verkkarit, yhdet paremmat ja yhdet ihan polvipussilliset ja kulahtaneet.
helvetti kun tästä on puhuttu satatuhatta kertaa ja aina tää tilanne on uudestaan ja uudestaan ja TAAS saa asiasta sanoa!!
haluan pitää lapsella mukavia ja järkevän näkösiä vaatteita hoidossa ja muutenkin, enkä alkaa kikkaileen et joo keskiviikkona se menee isälleen, vaihdetaas noi reikäset lökärit jalkaan.
GRRRR. olen avautunut.

isä asuu noin lähellä menisin oven taakse ja hakisin vaatteet sieltä pois.
Itse pistän exällä lapsien huononpia vaatteita koska niitä tuppaa jäämään sinne..asuu 300km päässä enkä saa niitä millään pois..tulevat sitten joskus kun ovat jo pieniä pois..
Tottakai pistän juhlavaatteet jos pyydetään=)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Jos välimatkaa on 2 km, niin mikä ongelma on hakea tai pyytää isää tuomaan niitä housuja kotiinpäin?

se kun aina pitää perään soitella ja pyytää ja lähtee hakeen ja tätä pirun vekslaamista ollu jo monta vuotta.
tarvii vaan ostaa vielä lisää niitä vaatteita varmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Miks se vaihtaa pojalle vaatteita sielä?? tai no tietty jos on yötä jne mut jos on vaan käymäs...

ei se sillon kun on käymässä, mut lapsi saattaa viikollakin olla siellä yötä..

ja kuten sanoin, PIKKUJUTTU, mutta harmittavaa silti kun aina se päivä tulee uudestaan ja uudestaan kun huomaa et ei hitto ne vaatteet on siellä taas...
mut kunhan marisin kun kävi taas ärsyttämään :D

Käy itse hakemassa se lapsi sieltä ja katso että lapsella on hakiessa päällä samat vaatteet kuin viedessä. Ja jos oli vaihtovaatteita mukana, niin nekin on kassissa mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ena-:
eikö voi tehdä sillain että äiti ostaa äidin luokse vaatteet ja isä isän luokse vaatteet?

mut sekottuuhan ne silti, vai meinaakko et lapsi menee sit alasti ne siirtymätilanteet? äidin luona riisutaan äidin hankkimat vaatteet ja isän luona puetaan isän hankkimat? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Pyydä ne vaatteet samalla kun haet lapsen tai isä tuo. Ei oikeasti voi olla noin kamalan vaikeeta..

isä tuo ja hakee aina koska mulla ei ole heille asiaa, exän nykyinen on HIEMAN mustasukkaista sorttia (lapselle kuitenkin tosi asiallinen ja kiva!!).

sitä mä olen sanonut exälle, et EI VOI OLLA NIIN VAIKEETA kun joka kerta vielä erikseen muistutan, että kyl se voi vaan olla....

Mä menisin käymään oven takana, ihan sama vaikka exän nykyinen olisikin mustasukkainen. Nyt on kyse teidän (sinun ja exän) lapsesta, ja jos tää nykyinen ei ymmärrä että lapsen asioiden takia näette exänne kanssa kasvokkainkin, ei se ole sinun ongelmasi!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ena-:
eikö voi tehdä sillain että äiti ostaa äidin luokse vaatteet ja isä isän luokse vaatteet?

mut sekottuuhan ne silti, vai meinaakko et lapsi menee sit alasti ne siirtymätilanteet? äidin luona riisutaan äidin hankkimat vaatteet ja isän luona puetaan isän hankkimat? :D

ei :D vaan et lapsella olis sit samat vaatteet päällä ku menee ja tulee nii ei mee sekasi :D

Ei taida auttaa, kun hävittää ne huonommat vaatteet... Sitten on aina niitä parempia vaan käytössä. Ei vainenskaan! Ymmärrän pointtisi. Ärsyttävää ja pikkujuttu ja teki mieli avautua, vaikkea maailmoita mullistava juttu olekaan. Kyllähän minäkin ärsyynnyn omaan ukko-kultaani välillä aivan turhanpäiväsistä, joten miksi ei exän teot ärsyttäisi yhtälailla välillä. Vaikka homma kaikenkaikkiaan toimii ja kaik hyvin.

Kulkeeko lapsi yksin 2 km matkan aina isälleen vai vietkö sen ? Jos ei kulje yksin, niin ilmeisesti olet laittanut isän hakemaan ja tuomaan lasta. Hoida välillä hakemine itse niin saat ne housutkin mukaan.

Sitä mukaa kun jotain reikäsiä, kulahtaneita vaatteita tulee lapsen mukana sulle, heität ne roskiin ja hankit parempia tilalle. Kun ympyrä on sulkeutunut, lapsella on vain siistejä vaatteita ja ongelma on ratkennut

Yhteistyössä