Hemmetin postinjakelija!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juy

Vieras
On jo useemman kerran jakanut meille postia jotka on tarkoitettu ihan toisille henkilöille.
Kerran jakoi minun äitiyspakkauksen saapumisilmoituksen ihan toisaalle, henkilö itse onneksi toi sen meille. Ties mitä muuta on hävinnyt noin vaan!?
Nyt on hukassa toimeentulotukipäätös. Rahat tuli eilen tilille, piti myös päätös tulla laatikkoon. Mutta ei, ei tänäänkään kun juuri hain postin.
Voiko tästä tehdä jonkun valituksen tuosta jakelijasta?
Ja toisaalta jos onkin jakanut muualle meidän postia niin pitääkö ihmisten olla niin itsekkäitä että eivät tuo niitä oikealle henkilölle?? Vaan saattavat avata toisten kirjeet ja heittää vaan roskiin!
Tuossakin kirjeessä kuitenkin oli se päätös (jossa siis melko salaista tietoa perheen tilanteesta yms.), tiliotteet ja pari laskua jotka pitäisi vielä maksaa! VOI HUOH näitä ihmisiä!!!

meil oli tääl kilossa pitkään just tommosta. postit meni mihin sattuu ja meille tuli millon kenenkin postit ja juurikin kaikkia kelan papereita sun muita....

kerran löysin läjän meidän talon posteja tosta kerrostasanteelta. laitoin postille palautetta johon lupasivat vastata. tästä on nyt 4kk ja ei oo vastattu...

Ei oo ikinä ennen hävinny tuo päätös, ja olishan se kiva tietää mitä sinne on kirjotettu :/
Mutta tästä edespäin ei kyllä ole luottoa näissä postiasioissa! Ei uskalla edes mitään tilata niin että tulee laatikkoon, sekin varmasti häviäisi samantien..
Mutta jos ei huomenna päätöstä näy niin pitänee soitella sosiaaliasemalle ja pyytää että josko lähettäisivät uuden. Huoh. :(

Meille tulee aika usein vieraitten, lähistöllä asuvien ihmisten postia. Itse pyritään aina palauttamaan ne oikeaan osoitteeseen. Joskus vaan mietin, että kulkeekohan meidänkin postia vääriin laatikoihin.
Yleensä joka vuosi miehen ja mun veroilmoitukset on tulleet yhtä aikaa, mutta nyt miehen veroilmoitusta ei näy eikä kuulu. Onkohan sekin jaettu väärään postilaatikkoon? Tosi kiva jos joku vieras on päässyt sen tutkimaan?!

Alkuperäinen kirjoittaja aika yleistä;23579844:
meil oli tääl kilossa pitkään just tommosta. postit meni mihin sattuu ja meille tuli millon kenenkin postit ja juurikin kaikkia kelan papereita sun muita....

kerran löysin läjän meidän talon posteja tosta kerrostasanteelta. laitoin postille palautetta johon lupasivat vastata. tästä on nyt 4kk ja ei oo vastattu...

Varmasti on yleistä mutta niin raivostuttavaa!!
Taidankin laittaa samantien valituksen postiin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja meillä kans;23579867:
Meille tulee aika usein vieraitten, lähistöllä asuvien ihmisten postia. Itse pyritään aina palauttamaan ne oikeaan osoitteeseen. Joskus vaan mietin, että kulkeekohan meidänkin postia vääriin laatikoihin.
Yleensä joka vuosi miehen ja mun veroilmoitukset on tulleet yhtä aikaa, mutta nyt miehen veroilmoitusta ei näy eikä kuulu. Onkohan sekin jaettu väärään postilaatikkoon? Tosi kiva jos joku vieras on päässyt sen tutkimaan?!

Meille ei ole tullut edes koko veroilmoituksia vielä... Toivottavasti ne sentään tulevat perille, kiva jos joku ne pääsee lukemaan :(
Mutta voi vaan ihmetellä ihmisten toimintaa jos pitää niin utelias olla että lukee muiden postia.

[QUOTE="juu";23579926]meillä ainakin päätös tulee usean päivän viiveellä siitä mitä rahat tulee. Meil tuli eilen rahat, mut päätös tulee varmaan ma-ti[/QUOTE]

Meille on aina tullut samana päivänä kuin rahat. Mutta huomiseen odottelen vielä..

Yhteistyössä