Hemmetin naapurin ipanat ottaa joskus niin päähän!!! MURR:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi helkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi helkkari

Vieras
Siis voi että mulla kiehuu :( no nuo naapurin ipanat....
kaikki pyöräilee PARKKIPAIKALLA ja nekin jotka eivät vielä osaa niin harjoittelevat ajamaan parkkipaikalla!!! Ja niin tietysti, meidän autoon on nyt tullut kolhuja ku joku ihana lapsonen on siihen ajanut!!! ja uus auto :(
Siis sehän on vaarallistakin ajaa parkkipaikalla, eikö nuo lapsosten äitylit vois katsoa niiden perään...
Minä olin lapsena kyllä samanlainen, ja sainki kunnon opetuksen ku ajoin autoon pahki niin hampaat lähti :(
mutta taidanpa käydä laittamassa lapun tuonne että parkkipaikalla ei enää ajella!!!

Alkuperäinen kirjoittaja normimamma:
kandee hommata auto varallisuuden mukaan ettei tartte joka lomoa vahtia ja elämää moisella pilata...

No juu, jospa se auto onkin hankittu varallisuuden mukaan, oikeuttaako se silti naapurin lapsia ajeleen parkkipaikalla varsinkaan vahtimatta.

niin ja en minä nyt ajattele että hankitaanpa halpa auto että jos joku naapurin tenava ajaa ja tekee siihen naarmuja niin siis mitäh? en minä nyt ajattele naapurin lapsia hankkiessani autoa!!! ja me vissiin tiietään jo kuka lapsi se oli ja ikävää että lapsen vanhemmat eivät tuu sanomaan jos tietävät, tämä lapsi kun harjoittelee ajamaan äitinsä kanssa sielä parkkipaikalla!

Aika vaarallista hommaa antaa lasten ajella parkkipaikalla. Joku jää vielä auton alle. Eikä muakaan auton omistajana paljon naurata, jos autoon on tullut lommoja. Varsinkin kun aika hankala toteennäyttää lommojen syy, jos kukaan ei ole nähnyt. Sama homma kun parkkipaikalla kun ajetaan liian lähelle ja kolhitaan auto. Mä kaiken lisäksi ajan aika usein taakse parkkiin. Silti joku urpo ajaa viereen ja ihan ruudun reunaan. Vasta sattui juurikin tämmöinen tilanne. Asuntoauto oli ajanut viereiseen ruutuun vinksinvonksin. Vänkärin ovessa kamala lommo ja sivupeilikin oli vääntynyt ja kolhuilla. Kirkkain silmin asuntoauton kuski kiisti syyllisyytensä. Eipä auttanut niskoittelu kun soitin poliisit paikalle. Asuntoautossa oli selvästi nähtävillä mun auton maalia...

Meillä on ehdoton kielto mennä parkkipaikalle ilman aikuista! Ei kävellen, ei pyörällä, ei kontaten eikä ryömien. Edes peruuttaen ei sinne parkkipaikalle mennä ilman lupaa. Ei autoilijat helposti näe niitä salaman nopeita metriheikkeijä jotka hyppäävät yhtäkkiä eteen. Itse ottaisin yhteyttä isännöitsijään ja pyytäisin jakamaan jokaiseen talouteen lapun, jossa kielletään parkkipaikalla leikkiminen.

jaa no meidän naapurin lapset leikkii rappukäytävässä. leikkivät hissillä, huudattavat sitä hälytintä. juoksetvat ja leikkivät rapussa. iso uskovainen perhe ja kai se vanhempien mielestä on parempi että möykkäävät sielä rapussa kuin heillä kotona :O kiva kun meidän taapero vielä nukkui päivunia ja yhet huutaa ja hakkaa rapaussa, vaikka ovatpa ne sielä usien vielä klo 21 huutamassa kun taaperoa yönilla laitan..

Meillä on pieni piha joten parkkipaikalla väkisinkin on jatkuvasti lapsia, pyörillä tai jalan.
Vaikka olen omienei kanssa pihalla niin lapset menevät jatkuvasti parkkipaikalle kielloista huolimatta. Minkäs teet jos leikkipaikan ja parkkiruutujen välissä on noin metrin erotus :/

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Meillä on pieni piha joten parkkipaikalla väkisinkin on jatkuvasti lapsia, pyörillä tai jalan.
Vaikka olen omienei kanssa pihalla niin lapset menevät jatkuvasti parkkipaikalle kielloista huolimatta. Minkäs teet jos leikkipaikan ja parkkiruutujen välissä on noin metrin erotus :/

Sellainen edullinen aitaelementti? Isoja kukkaruukkuja? Köynnös? Verkkoa?

Keinoja on jos tahota löytyy ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nn:

Välissä on pensaan alut jotka ei estä mitään.
Mutta pihan malli on muutenkin sellainen että lapset väkisinkin menevät parkkipaikalle. Käytännössä muita keinoja ei ole kun ulkoiluttaa lapset muualla kun omalla pihalla.

Mutta pihan malli on muutenkin sellainen että lapset väkisinkin menevät parkkipaikalle. Käytännössä muita keinoja ei ole kun ulkoiluttaa lapset muualla kun omalla pihalla.

Mä laittaisin pensaanalkujen viereen (vaikka molemmin puolin) sellaisen 70 cm korkean verkon. On edullista ja samalla ne puskat saisi kasvurauhan kun niiden yli ei hypitä ja välistä kävellä.

hais normimamma saninko mitä, tiiän miltä apstä tuntuu, meil kans uus auto ja ketuttaa just nää pyöräilijät sekä risujen kans kulkijat talvella myös ne "pennut" jotka pyyhkii vieraitten autojen päältä lumia hanskoilla joissa metallia.

Mä laittaisin pensaanalkujen viereen (vaikka molemmin puolin) sellaisen 70 cm korkean verkon. On edullista ja samalla ne puskat saisi kasvurauhan kun niiden yli ei hypitä ja välistä kävellä.

Puskat on juuri uusittu. Talo on vuokratalo, joten asukkailla ei ole oikeuksia laitella mitään verkkoja. Talomme päätyasunnosta on käytännössä ovi melkein suoraan parkkipaikalle. Onneksi parkissa ei ole kun muutama auto, ja päivisin ei usein sitäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja wesa:
hais normimamma saninko mitä, tiiän miltä apstä tuntuu, meil kans uus auto ja ketuttaa just nää pyöräilijät sekä risujen kans kulkijat talvella myös ne "pennut" jotka pyyhkii vieraitten autojen päältä lumia hanskoilla joissa metallia.

tai hiekkaa :kieh:

Varallisuuden mukaan auto...

Sillon 8v sitten ostin ekan autoni, joka makso 650? ja sillon mua jo veetutti jos esim parkkipaikalla naapuriautoilija avas varomattomasti oven tms...

Autoja ei kolhita, KELE! (ainakaan mun autoja)

Meijän pihalla lapset kävelee parkkipaikan aitojen päällä, meil siis semmoset puu aidat joiden päällä voi kävellä (aidat on kyl aika korkeet,mut kipuumal pääsee).. Ja aita on just sillee et autojen keulat on aitaan päin, eli jos muksu tippuu aidalta nii lentää toiselle puolelle pusikkoon tai auton konepellille ja tuululasista läpi!! Monta kertaa oon karjunu pihal lapsukaisille!

Alkuperäinen kirjoittaja nomutkunehalusauttaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja wesa:

tai hiekkaa :kieh:
niinpä, meeppä sanoo niin huudot saat.

Yhteistyössä