Hemmetin naapuri!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Mä oon ennenkin avautunut täällä tosta mustalaisesta joka naapurissamme asuu!!
Mulla on nyt mitta NIIN täynnä!

Mä kävin tekee siitä valituksen vihdoista ja viimein,kun sen koirat alko paskomaan käytävään,eikä kukaan niitä siivonnut.
Mulle sanottiin silloin isännöitsijän toimistossa,et se on kolmas valitus..
Mä katselin kk sitten onnellisena,et se äijä kantaa kamppeitaan autoon,mut kai ne oli sit vaan ylimääräisiä koska ne muutti samassa talossa toiseen kämppään!!!!
Vielä lähemmäs meitä..HUOH!
Hetken aikaa oli hiljaista,en tiedä oliko matkoilla vai mikä oli,mutta nyt taas jo pari viikkoa pikku koirien räksytystä 24/7..
Eilen lähdin lasten kanssa ulos niin tää herra kävelee rapuissa TAAS tupakkia poltellen vastaan..
Illalla,kun tulin kotiin oli rappukäytävässä tumppeja..
Ja kaikkein parasta,että kuulin kun tää herra tuli risalla autollaan (pakoputki paskana) pihaan ja kun mielenkiinnosta kävin katsomassa ovisilmästä onko tupakki huulessa,koska olisin avannut oven ja sanonut pari valittua sanaa..ei ollut tupakkia huulessa,mut se oli IHAN VITUN NAAMAT!!!! Ja ajoi itse autolla pihaan...

Mikä siinä on et se muutti saatana samaan taloon vaikka kaikki asukkaat vuoronperään siitä on valittanut,ja sen koirista...
Mä alan kohta työntää ne paskat ja tumpit sen postiluukusta sisään..silläkin uhalla,et se heiluu puukon kaa kohta oven takana!!!

Onneks ei tarttee kauaa enää katella,sääliks käy muita tän talon asukkaita vaan...

Kiitos ja anteeks pakko oli avautua!

Viimeksi muokattu:
Yksin sun valitus ei auta mitään, mutta kun saat tueksi kahden muun naapurin allekirjoitukset, häiritsijälle voidaan antaa virallinen varoitus. Kolmesta lentää pihalle.

Romanit on niiiiin ehania, niillä on ihan oma kulttuuri:D

[QUOTE="vieras";27235325]Yksin sun valitus ei auta mitään, mutta kun saat tueksi kahden muun naapurin allekirjoitukset, häiritsijälle voidaan antaa virallinen varoitus. Kolmesta lentää pihalle.[/QUOTE]

Siitä on nyt vuoden aikana tehnyt naapurit kilvan valituksia juurikin koirien 24/7 räksytyksestä,tappeluista ja niiden aiheuttamasta metelistä,siitä et ne soittaa yöllä musiikkia niin lujaa,siitä et koirat vaeltelee rapussa ja räksyttää,kun omistajansa on kännissä kotiin tullessaan vahingossa päästänyt ne rappuun eikä ole tajunnut,röökinpoltosta rapussa,rapun roskaamisesta ja koirien rappuun paskomisesta...
Ja silti ne sai uuden asunnon tästä samasta talosta!!!

[QUOTE="Sissi";27235371]Olisit sanonut tupakista, mutta kännissä ajamisesta et??? :O[/QUOTE]
Tota eipä tullut mieleen puukotuksesta vankilassa istuneelle mustalaiselle joka on ihan päreessä mennä avautumaan MISTÄÄN!
Ja jos näkisin,että se kännissä hyppää rattiin niin poliisit soitan perään.
Vaikea se enää oli siin vaiheessa kun se rapussa oli,todistaa et se itse on siihen pihaan kännissä ajanut..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27235388:
Tota eipä tullut mieleen puukotuksesta vankilassa istuneelle mustalaiselle joka on ihan päreessä mennä avautumaan MISTÄÄN!
Ja jos näkisin,että se kännissä hyppää rattiin niin poliisit soitan perään.
Vaikea se enää oli siin vaiheessa kun se rapussa oli,todistaa et se itse on siihen pihaan kännissä ajanut..

Olisit kuitenkin uskaltanut avautua sille, jos se ei olisi ollut humalassa?

[QUOTE="Sissi";27235395]Olisit kuitenkin uskaltanut avautua sille, jos se ei olisi ollut humalassa?[/QUOTE]

Kyllä.
Ihmiset on helpommin luettavissa,kun ne on selvinpäin.
Humalaisen aivoituksia ei aina ennalta osaa arvata.
Selvinpäin saattaa se järkikin pelittää ehä hiukan..
Tuskinpa muutenkaan humalaiselle järjen puhuminen kannattaa,seuraavana aamuna tuskin muistaa mitään..

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27235350:
Siitä on nyt vuoden aikana tehnyt naapurit kilvan valituksia juurikin koirien 24/7 räksytyksestä,tappeluista ja niiden aiheuttamasta metelistä,siitä et ne soittaa yöllä musiikkia niin lujaa,siitä et koirat vaeltelee rapussa ja räksyttää,kun omistajansa on kännissä kotiin tullessaan vahingossa päästänyt ne rappuun eikä ole tajunnut,röökinpoltosta rapussa,rapun roskaamisesta ja koirien rappuun paskomisesta...
Ja silti ne sai uuden asunnon tästä samasta talosta!!![/QUOTE]

Melko erikoista....

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27235350:
Ja silti ne sai uuden asunnon tästä samasta talosta!!![/QUOTE]

Melko erikoista....

No on juu.
Onneksi kohta päästään oman kodin,oman pihan jne ihanuudesta nauttimaan. :)

• Tykkää
Reactions: MorbidMama

Yhteistyössä