HEMMETIN LAPSEN ISÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennica**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jennica**

Vieras
Mä VIHAAN, VIHAAN, VIHAAN mun lapsen isää. Soitti justiin äsken ja sanoi vievänsä vanhimman poikansa kiertävään tivoliin. Mulle ilmoitti ettei voikaan olla viiden maissa kotona, koska tivolissa saattaisi mennä pitkäänkin ja tämän pojan äiti on raivonnut miehelle siitä ettei tämä vietä tarpeeksi aikaa poikansa kanssa (tämä poika on joka viikko yökylässä eksäni luona).

Eipä omalle nelivuotiaalleni olisi paljoakaan tekemistä siellä tivolissa ollut, mutta IHAN OIKEESTI meillä menee homma niin että jos kaikkia lapsia ei ole varaa maksaa sisään johonkin, SINNE EI MENE SILLOIN KUKAAN!!
Onpa hiton kiva kykkiä rahattomana sisällä kun toiset lähtee pitämään hauskaa. Siksi toisekseen mulla on vaativa työ, joten OLLAAN SOVITTU ETTÄ MÄ HOIDAN KAIKKI RÄSTIIN JÄÄNEET TYÖT VIIKONLOPPUISIN, vaikka en haluaisikaan että lapseni lähtee isälleen jälleen viikoksi. TÄMÄ EI HÄNELLE SOVI VAAN PRKL PITÄÄ VALITTAA SIITÄ ETTÄ HÄNELLÄ ON RANKKAA!! (tosi rankkaa - nimimerkillä viime keskiviikkona klo 01:30 kotona ja klo 06:00 uusi herätys ja HOIDAN SILTI HOMMANI!!!!!!!!!!!!!!!!)

Paljonkohan saisi linnaa jos menisi ja laskostaisi ton mieheksi kutsutun aivoinvalidin pieneksi paketiksi...

Siis ymmärsinkö oikein, että eksälläsi on edellisestä liitosta vanhempi lapsi teidän yhteisen lapsenne lisäksi? En ymmärrä, miksi molempien lasten pitäisi päästä samoihin aktiviteetteihin samaan aikaan ottaen huomioon heidän ikäeronsa, puhumattakaan siitä, ettei heistä kumpikaan asu isänsä kanssa?

Eihän edes samassa kodissa asuvien lasten kanssa täydy tehdä aina samoja kuvioita samaan aikaan. Vaan että vanhempi lapsi menee jonnekin nyt, nuorempi menee sitten saavutettuaan saman iän. Minäkin olen vienyt vanhemman lapsen leffaan ja nuorempi ollut sillä aikaa ukilla hoidossa.

Jos niitä äpäröitä pitää maailmaan pukata kenen akan kanssa tahansa, niin silloin tajutaan myös se että toista ei suosita!! Pointti on se että tällä hemmetin ukkoperkeleellä ei ole rahaa maksaa toista lasta sisään!! Niin siinä käy kun ei ees töitä viitti tehdä prkl!!!

Kaverillakin oli tota laatua oleva mies.
Lapsia on tehnyt sinne sun tänne ja suhteet kaatuneet ja ei kun seuraava paksuksi, vaikka ei ole varaa elättää entisiä (elatusavut ulosotossa ja velkoja pilvin pimein).
Yhteensä nyt jo 6 lasta (kahden naisen kanssa useampi lapsi) ja yhtäkään ei ole varaa elättää. Miksi naiset on heikkoina miehiin joilla jo historia näyttää ettei ehkä kannattaisi?
Hyvä puhumaan toi on, että ehkä sit vaan osaa hurmata niin hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mihin se sinun lapsi sitten menee, jos on isänsä luona ja isä lähtee vanhemman pojan kanssa tivoliin?? Olipa sinulla harvinaisen epäselvä kirjoitus..

Jos sä et keksi muuta kuin pään aukomista, mene aukomaan päätäsi jonnekin muualle. Lapsi on viikonloput täällä ja viikot isällään.

Jos sulla on niin vaativa työ, niin varmaan saat siitä asianmukasen korvauksenkin eli rahaa millä voit kustantaa lapselles hänen ikäselleen sopivaa toimintaa?
Ihme narinaa tuo "OLLAAN SOVITTU ETTÄ MÄ HOIDAN KAIKKI RÄSTIIN JÄÄNEET TYÖT VIIKONLOPPUISIN" Etkö sä saa lapsen (yhden lapsen?!) kanssa tehtyä mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Lapsia on tehnyt sinne sun tänne ja suhteet kaatuneet ja ei kun seuraava paksuksi, vaikka ei ole varaa elättää entisiä (elatusavut ulosotossa ja velkoja pilvin pimein).
Yhteensä nyt jo 6 lasta (kahden naisen kanssa useampi lapsi) ja yhtäkään ei ole varaa elättää. Miksi naiset on heikkoina miehiin joilla jo historia näyttää ettei ehkä kannattaisi?

No näköjään. Onneksi mä järkiinnyin sen verran että hommasin vastuullisen miehen. Kaiken lisäksi sen nykyinen muija on niin idiootti että vaati tätä jäämään töistä pois kotiin (suomeksi pleikkaria pelaamaan ja uusia laitteita ostelemaan - 100 000 ulosotossa, en tiedä millä se oikein saa ne ilman luottotietoja tilattua) ja ties mitä muuta... sitten valitetaan ettei rahaa ole. Eipä varmaan olisi meilläkään jos käytettäisiin palkkamme mihin sattuu eikä yhtään hintoja katsottaisi!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jennica**:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mihin se sinun lapsi sitten menee, jos on isänsä luona ja isä lähtee vanhemman pojan kanssa tivoliin?? Olipa sinulla harvinaisen epäselvä kirjoitus..

Jos sä et keksi muuta kuin pään aukomista, mene aukomaan päätäsi jonnekin muualle. Lapsi on viikonloput täällä ja viikot isällään.

no jos lapsi on sulla vain viikonloput niin unohtaisit katkeruuden ja nauttisit lapsen seurasta!
ihan hyvin isä voi välillä viedä vain toista lastaan,,siinä ei ole mitään väärin vaan päinvastoin, jokainen lapsi tarvitsee isänsä kanssa kahdenkeskistä aikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Siis ymmärsinkö oikein, että eksälläsi on edellisestä liitosta vanhempi lapsi teidän yhteisen lapsenne lisäksi? En ymmärrä, miksi molempien lasten pitäisi päästä samoihin aktiviteetteihin samaan aikaan ottaen huomioon heidän ikäeronsa, puhumattakaan siitä, ettei heistä kumpikaan asu isänsä kanssa?

Eihän edes samassa kodissa asuvien lasten kanssa täydy tehdä aina samoja kuvioita samaan aikaan. Vaan että vanhempi lapsi menee jonnekin nyt, nuorempi menee sitten saavutettuaan saman iän. Minäkin olen vienyt vanhemman lapsen leffaan ja nuorempi ollut sillä aikaa ukilla hoidossa.

näinpä.

Lisäksi lapsen isä on luultavasti aikuinen ihminen joka saa ihan itse päättää mitä lastensa kanssa tekee vaikka se ei lapsen äidille sopisikaan. Se nyt vaan ei voi mennä niin että lapsen äiti määrittelee säännöt joiden mukaan miehen on elettävä

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Jos sulla on niin vaativa työ, niin varmaan saat siitä asianmukasen korvauksenkin eli rahaa millä voit kustantaa lapselles hänen ikäselleen sopivaa toimintaa?
Ihme narinaa tuo "OLLAAN SOVITTU ETTÄ MÄ HOIDAN KAIKKI RÄSTIIN JÄÄNEET TYÖT VIIKONLOPPUISIN" Etkö sä saa lapsen (yhden lapsen?!) kanssa tehtyä mitään?

niin hän hoitaa rästityöt viikonloppuisin jolloin lapsi on hänellä?
hei haloo,,tekis ne jo viikolla ja viikonloppuna veis lapsensa tivoliin :p

Mistä sä ap tiedät, maksaako exäs sisään tivoliin tätä isompaakaan lasta? Jos vaik lapsen äiti on kustantanu lapsen tivolireissun? Niitäkin naisia kun on (ja useampia vielä!) jotka vähän vaikka maksaakin siitä, että saavat yhteistä aikaa lapsilleen ja näille luuseripaskiaisille, jotka on ns. "isiä"

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
No onko pois suljettu asia että antaisit lapsellesi sen pääsylipun hinnan mukaan?

mä vieläkin puolustan isomman lapsen oikeutta viettää aikaansa isänsä kanssa,,kahdestaan :)
tämä nuorempihan asuu isänsä kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

Se on tämä sossusysteemi joka sallii tuollaisen käytöksen niin miehiltä kuin naisilta. Saas nähdä kuinka kauan veronmaksajat jaksavat katsella paskasakin elämöintiä.

Kyllä mä saan asianmukaisen korvauksen, mutta rahaa myös menee. Minulla ei ole varaa kaikenmaailman tivolikäynteihin, koska minun on elätettävä lapseni. Itselleni en paljoa mitään ostele, koska olen tarkkaan laskenut sen mihin palkkani riittää.
Siksi toisekseen, lapseni tulee perjantaisin jo viideltä meille, joten missä välissä sitä kerkiäisi tehdä 4 tuntia kestävät työasiat?? Minä kun vietän aikaa lapseni kanssa ihan tosissani, mutta haluan myös omaa aikaa. Niin tyhmä en ole ettenkö älyäisi myös rentoutua.
Pointti on se että MINÄ pystyn lapseni elättämään, mutta tuo aivoinvalidi ei voi. Se on juttu niin että hoidan hommani, mutta tuo mies EI hoida. Siitä on kysymys!!

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
No onko pois suljettu asia että antaisit lapsellesi sen pääsylipun hinnan mukaan?

mä vieläkin puolustan isomman lapsen oikeutta viettää aikaansa isänsä kanssa,,kahdestaan :)

Joo totta sekin. Mä nyt meinasin että jos isä on työtön ja rahaton ni onko se pois suljettu antaa sille lapselle rahaa mukaan tuollaiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Niin, mä olen samaa mieltä. Jokainen lapsi tarvitsee aikaa vanhemman kanssa ihan vain kahdestaan. Eikä kaikkia hankintoja tarvitse tehdä samaan aikaan, päästä samoihin paikkoihin samaan aikaan. Esim. esikoinen sai rannekellon aloittaessaan koulun. En ostanut kuopukselle kelloa samaan aikaan, koska hän on nuorempi. Ensi vuonna kuopus aloittaa koulun ja saa rannekellon silloin. Hän ei siis ole jäänyt mistään paitsi, hän saa omansa saavuttaessaan sen iän.

Eihän esim. huvipuistossakaan voi viedä liian nuoria paljon vanhemmille tarkoitettuihin laitteisiin. Eikä toisaalta voi pakottaa 13-vuotiasta tipujunaan, koska 4v pikkusisarus ei muualle pääse. Tasavertainen kohtelu ei tarkoita tasapäistämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jennica**:
Kyllä mä saan asianmukaisen korvauksen, mutta rahaa myös menee. Minulla ei ole varaa kaikenmaailman tivolikäynteihin, koska minun on elätettävä lapseni. Itselleni en paljoa mitään ostele, koska olen tarkkaan laskenut sen mihin palkkani riittää.
Siksi toisekseen, lapseni tulee perjantaisin jo viideltä meille, joten missä välissä sitä kerkiäisi tehdä 4 tuntia kestävät työasiat?? Minä kun vietän aikaa lapseni kanssa ihan tosissani, mutta haluan myös omaa aikaa. Niin tyhmä en ole ettenkö älyäisi myös rentoutua.
Pointti on se että MINÄ pystyn lapseni elättämään, mutta tuo aivoinvalidi ei voi. Se on juttu niin että hoidan hommani, mutta tuo mies EI hoida. Siitä on kysymys!!

sä elätät lapses joka viikonloppu?
hei haloo,,herää jo.
jos toi isä on noin paska niin miten voit edes antaa lapsesi asua hänen kanssaan viikot???

Yhteistyössä