HEMMETIN LAPSEN ISÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennica**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jennica**:
Mä VIHAAN, VIHAAN, VIHAAN mun lapsen isää. Soitti justiin äsken ja sanoi vievänsä vanhimman poikansa kiertävään tivoliin. Mulle ilmoitti ettei voikaan olla viiden maissa kotona, koska tivolissa saattaisi mennä pitkäänkin ja tämän pojan äiti on raivonnut miehelle siitä ettei tämä vietä tarpeeksi aikaa poikansa kanssa (tämä poika on joka viikko yökylässä eksäni luona).

Öö, vähemmänhän tuo isompi lapsi on isänsä kanssa kuin sinun pienempi,mikäli lapsesi asuu viikot isällään. Että onkohan tuo liikaa vaadittu että saavat rauhassa käydä tivolissa... Ja miten exäsi laiskottelee ja pelailee pleikkaria kotonaan jos poikasi kumminkin siellä suurimman osan ajasta on..? Olisit tyytyväinen jos saat lapsesi kanssa olla edes vähän pitempään vaikka se sitten siitä kuuluisasta omasta ajasta onkin vähän pois.

Kappalejaot mä mietin sitten erikseen kun kirjoitan asiatekstiä, mutta tämä on keskustelupalsta, ei mikään YTL tai kielitoimisto. Siksi toisekseen halusin alun perin että lapseni oppisi tuntemaan molemmat vanhempansa, nyt harkitsen vakavasti huoltajuuden riitauttamista. Tommosen aivokääpiön seurassa lapsesta ei tule ikinä kunnon ihmistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jennica**:
Kappalejaot mä mietin sitten erikseen kun kirjoitan asiatekstiä, mutta tämä on keskustelupalsta, ei mikään YTL tai kielitoimisto. Siksi toisekseen halusin alun perin että lapseni oppisi tuntemaan molemmat vanhempansa, nyt harkitsen vakavasti huoltajuuden riitauttamista. Tommosen aivokääpiön seurassa lapsesta ei tule ikinä kunnon ihmistä...

Sanoppa selvyyden vuoksi lapsellekin että hänen isänsä on aivokääpiö. En kylläkään olisi ivokääpiön kanssa lasta tehnyt :o

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi tytöt teitä:
Onko tää nimimerkki "Siiri" joku ap:n alterego, kun noin hyökkäävästi kirjottelee ja on ihan yhtä "sumee"?
Minä olen ihan mukava mimmi sille, joka on minullekin mukava.

Ahaa joo eli Siirin mukavuus pitää ansaita :P Ja sä kuvittelet että sulla on kavereita? Tai et kukaan pitäisi susta?

Jennicalla siis yksi lapsi? Lapsi asuu viikot isällään ja vkloput Jennicalla? Jennica haluaa viikonloppuna omaa aikaa ja toivoo, että isä ottaa lapsen mukaansa tivoliin? Jennican ex ottaakin vanhemman lapsensa mukaan mutta ei nuorempaa?

Olenko oikeassa vai mitä sanoo Siiri?

Alkuperäinen kirjoittaja Lähiönimi?:
Jennicalla siis yksi lapsi? Lapsi asuu viikot isällään ja vkloput Jennicalla? Jennica haluaa viikonloppuna omaa aikaa ja toivoo, että isä ottaa lapsen mukaansa tivoliin? Jennican ex ottaakin vanhemman lapsensa mukaan mutta ei nuorempaa?

Olenko oikeassa vai mitä sanoo Siiri?

Joo näin tajusin minäkin... Että mitä hittoa? Lähi-isä (ex siis) ei saisi omalla ajallaan tehdä mitä haluaa :D:D:D

Ap on ihan pimee...

Yhteistyössä