hemmetin juoruilijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä oon raskaana mutta meidän lapset ei vielä tiedä. Tai eivät tienneet ennen eilistä, ennenkun joku tuttu oli nähnyt mut kaupassa ja todennut tilanteen ilman että on kuitenkaan mun kanssa puhunut. Oli jutellut vielä toisen tutun kanssa joka oli kanssa mut nähnyt. No sit nää on kertoneet lapsilleen ja ne lapset taas meidän lapsille. suututtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi muille on kerrottu, muttei omille lapsille? Mä kerroin omalle ensimmäiseksi, ennen kuin muille ihmisille alettiin kertoa.

mä en oo itse kertonut kenellekkään. ja sitäpaitsi ei tää edes vielä näy kunnolla. ja vielä on keskenmenonkin riski niin suuri ja haluan että asia varmenee vielä ultrassa eka. Silkkaa juoruilua tuo on, voisinhan mä olla vaikka vaan 2kg lihonut.

Miksi muille on kerrottu, muttei omille lapsille? Mä kerroin omalle ensimmäiseksi, ennen kuin muille ihmisille alettiin kertoa.

mä ymmärsin ap:n kirjoituksesta ettei ollut kertonut viel muille..
kyl muaki harmittas jos lapset sais tietää muilta.. ja mun mielestä on aikuisten "pöljyyttä" kertoa ensimmäisenä omille lapsille, et joku on raskaana varsinkaan ennen kuin on saanut siihen virallista "lupaa"

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

mä en oo itse kertonut kenellekkään. ja sitäpaitsi ei tää edes vielä näy kunnolla. ja vielä on keskenmenonkin riski niin suuri ja haluan että asia varmenee vielä ultrassa eka. Silkkaa juoruilua tuo on, voisinhan mä olla vaikka vaan 2kg lihonut.

No aika tarkkasilmänen tuttu jos ennen ekaa ultraa jo päälle näki sillä varmuudella että jutteli jo muillekin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
No oliko raskaus muuten jo "julkinen"? Siis näkyi tai olit kertonut muille? Jos oli, niin et tosiaan voi sanoa juoruiluksi.

Siis en osaa sanoa miten näkyy. vaan minä ja mies tiedetään. 2kg mulla on paino noussut, mutta silti mulla on viikkoja nyt vasta 10+4. ei oo vielä ultrattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No aika tarkkasilmänen tuttu jos ennen ekaa ultraa jo päälle näki sillä varmuudella että jutteli jo muillekin! :D

Niin ja kertoo lapsilleen jotka keroo sit mun lapsille että ai teille tulee vauva. Minusta tuo on törppöä!

:kieh: :kieh: aikuiset vois joskus opetella pitämään mölyt sisällään..
pitänyt kyl kyttäämällä kytätä jos jo 10 viikolla näkyy niin hyvin, et "pitää" päästä juoruamaan muille juoruakoille, saati lapsille!!
En mä ainakaan uskalla mennä kenestäkään sanomaan et on raskaana, ennen ku selvästi on raskaana..

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

No höh, aika pöhköä.

mä en kehtais ikinä mennä kertomaan eteenpäin vaikka epäilisinkin jonkun olevan raskaana :o

olisko vähän noloa siinä vaiheessa ku toinen olisikin ollut vaan turvonnut tai muuten pyöristunyt..

Yhteistyössä