hemmetin hemmetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Jos se ukko tulis luo ja sanois rehellisesti olevansa varattu, nauttivansa seksistä vaimonsa kanssa eikä aio erota, kunhan haluaa vierasta vaihtelun vuoksi ja jännitystä elämään, monikohan jättäisi antamatta? :D

Jep, ei noilla sääliseksiä heruisi :D

Toisaalta tuo olis niin pirun harvinaisen rehellisesti sanottu, että siitä ilosta vois vaikka vähän... :whistle: ;) :D

:laugh:

Jos se ukko tulis luo ja sanois rehellisesti olevansa varattu, nauttivansa seksistä vaimonsa kanssa eikä aio erota, kunhan haluaa vierasta vaihtelun vuoksi ja jännitystä elämään, monikohan jättäisi antamatta? :D

Mä veikkaan et melko monella menisi mielenkiinto. Siinähän menis monella akkarievulla "vuosisadan rakkaustarina"-kuvitelmat aivan harakoille, kun ukko pamauttais suoraan et kyseessä pelkkä pano THE END :D

Alkuperäinen kirjoittaja jeah veikkaa :D:

Mä veikkaan et melko monella menisi mielenkiinto. Siinähän menis monella akkarievulla "vuosisadan rakkaustarina"-kuvitelmat aivan harakoille, kun ukko pamauttais suoraan et kyseessä pelkkä pano THE END :D

Rehellisyydestä sakotetaan, siis :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Siis jeah, eihän se vaimo varmaankaan mistään mitään tiedäkää, sanoin vaan, että mun mielestä sen pitäis tietää. Eikä sen ukko vielä o ollu uskoton.

Niin, itse kun korostat koko ajan sanaa "vielä"... Ehkäpä sen vaimon tulisi tietää jo ihan noi viestittelytouhutkin, varmaan olisi ratkaisu melko kypsä ja sä saisit sen kiihkeän suhtees. (Vai muuttuks se ei-kiihkeäks kun ukko ei olekaan enää varattu?) :D :D

Ja sehän on myös faktaa että ne miehet mitkä pettää niin puhuvat hoidoillensa AINA PASKAA vaimostansa ja suhteensa laadusta!!!! Muutenhan ne olisivat jo eronneet jos niin kurja ja kamala akka himassa!!! Mut eivät koskaan puhu siitä miten se vaimo rehkii perheensä eteen lapsia hoitaa yötäpäivää ja tekee sapuskat,siivoo ja vielä hoitelee miehen!!!
Mä tiedän ainakin sen että jos joskus saan selville että mieheni pettää ja jos se toinen nainen on tiennyt että mies varattu niin silloin se akka saa niin turpiinsa et todellakin tietää saaneensa ja voi sen jälkeen miettiä niitä tekosiansa sairaalassa hetken aikaa!!!!!

jassoo vai että sellanen ei ole perheen rikkoja jos pariskunnalla menee muutenkinb niin huonosti,MISTÄ SINÄ TIEDÄT KUINKA UKKO SUAKIN KUSETTAA!!???????

mutta tottakain puolisoaan pettävä mies puhuu AINA totta!

minäkin olen ollut joskus varattuun(lapsettomaan) mieheen ihastunut,ei tehty mitään.. koska molemmilla sattui olemaan järkeä päässä ja OMATUNTO. aikaa tuosta on kulunut eikä kumpikaan enään pitkään aikaan ole tuntenut mitään. mutta kavereita silti ollaan vieläkin.

miehiä kun on vapaitakin:)

Ap teki nähtävästi tytsit ja katos ketjusta, kun alkoi tuleen negatiivista palautetta hänen aikeistaan? Olisi ollut kiva että näillä mielipiteillä olisi jotain painoarvoa, yksi mahdollinen perheenrikkoja vähemmän. :)

Mun mielestä se on aina sen varatun osapuolen vika, jos pettämään lähtee. Esim. jos mieheni pettäisi mua toisen naisen kanssa, niin ei se periaatteessa sen naisen vika ole. Mieshän on voinut vaikka väittää olevansa vapaa. Miehenihän siinä ainut ja oikea syypää on ja hänelle huutaisin naama punaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mun mielestä se on aina sen varatun osapuolen vika, jos pettämään lähtee. Esim. jos mieheni pettäisi mua toisen naisen kanssa, niin ei se periaatteessa sen naisen vika ole. Mieshän on voinut vaikka väittää olevansa vapaa. Miehenihän siinä ainut ja oikea syypää on ja hänelle huutaisin naama punaisena.

Varsinaisesti joo, vikahan ei ole vieraassa naisessa. Mutta eikö se ole kuitenkin melko hävytöntä toimintaa sekaantua varattuun mieheen? Siis tarkoitan tapauksia, joissa nainen on tiennyt miehen olevan varattu. Mun mielestä järkevä sinkkunainen osaa vetää rajat varattujen ja vapaiden miesten välille. Kuten myös varattujenkin täytyy osata vetää raja oman rakkaan ja vieraiden välille.

Alkuperäinen kirjoittaja Hm...:
Varsinaisesti joo, vikahan ei ole vieraassa naisessa. Mutta eikö se ole kuitenkin melko hävytöntä toimintaa sekaantua varattuun mieheen? Siis tarkoitan tapauksia, joissa nainen on tiennyt miehen olevan varattu. Mun mielestä järkevä sinkkunainen osaa vetää rajat varattujen ja vapaiden miesten välille. Kuten myös varattujenkin täytyy osata vetää raja oman rakkaan ja vieraiden välille.

Onhan se tietysti hävytöntä ja moraalitonta. Mutta mä ajattelen asian oikestaan näin, että sinkuille kaikki on vapaata riistaa. Valinta on niiden varattujen, että lähtevätkö pettämään vai eivät.
Sinkut etsivät vain omaa onneaan tai jotkut tapaukset haluavat vain pilata toisten onnen, mutta valinta lähtee varatusta osapuolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me ei olla harrastettu seksiä, ainakaan vielä. Mies ihastu minuun, koska olen kuulemma ihan erilainen kuin sen vaimo. Vaimo ei liiku kuin jääkaapille, seksielämää ei juuri ole. Lapset kai pitävät yhdessä. Onhan tää tyhmää, mutta elämä on sellasta. Melkein toivon, että se mies jäis kiinni, niin kaikki vois jatkaa elämäänsä eteen päin.

juu,u ja ninhän sä luulet että se ei vaimostaan tykkäis,tottakai se puhuu ja puhuu sontaa että sais vähän virkistystä seksi elämään,vaimonsa kanssa se on lapset tehny menny naimisiin,ei sun!!yök ku oot ällö!!

Onkohan yksikään mies kehunut vaimoaan "toiselle naiselle"?
Mulla on ihana vaimo, joka hoitaa kodin ja lapset, on kaunis ja sängyssäkin hyvä. Pakko saada kuitenkin kokemus huonostakin seksistä,/ Mutta vaihtelu virkistää,/Itse olen vain niin pöljä, etten osaa olla uskollinen,... onneksi tapasin sut.
:headwall: :headwall: :headwall:

Justiinsa joo...

Pettäjillä on yleensä monta rautaa tulessa eikä sitä vaimoa mihinkään heivata! Toisaalta vois nää vaimorukatkin tehdä itselleen jotain eikä jäädä sinne kotinurkkiin istuskelemaan ja luottamaan siihen että rakkaus kestää 20 ylikiloa ja loputtoman nalkuttamisen ja syyllistämisen.

Ettehän te sieltä kotikullasta nää just minkälaisia typyköitä tuolla ulkosalla on tarjolla ja moraali on nykyään löyhä sekä miehillä että naisilla!

Kyllä siinä unohtuu emännän herkkupasta ja puhdas koti kun joku nuori ja avoimesti seksuaalinen naikkonen räpyttää vähän silmäripsiä terassilla tai bussissa...

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
Justiinsa joo...

Pettäjillä on yleensä monta rautaa tulessa eikä sitä vaimoa mihinkään heivata! Toisaalta vois nää vaimorukatkin tehdä itselleen jotain eikä jäädä sinne kotinurkkiin istuskelemaan ja luottamaan siihen että rakkaus kestää 20 ylikiloa ja loputtoman nalkuttamisen ja syyllistämisen.

Ettehän te sieltä kotikullasta nää just minkälaisia typyköitä tuolla ulkosalla on tarjolla ja moraali on nykyään löyhä sekä miehillä että naisilla!

Kyllä siinä unohtuu emännän herkkupasta ja puhdas koti kun joku nuori ja avoimesti seksuaalinen naikkonen räpyttää vähän silmäripsiä terassilla tai bussissa...

Paha mennä yleistään. Minun ex-mies meni ja petti, vaikka kotona odotti usein kauniiksi ja mukavaksi kehuttu vaimo, joka piti huolen niin kodista, lapsista, miehestä, ruuanlaitosta, raha-asioista, parisuhteesta, seksistä ja ulkonäöstään. Kaikki oli niin hyvin, kunnes erehdyin kolmeksi päiväksi sukuloimaan ilman miestäni. Sillä aikaa mies oli käynyt n*ssimassa melko epäviettelevän näköistä naista (naisen ulkonäköä en tietenkään kommentoinut miehelleni, ei kuulu tapoihini).
Meidän suhdetta jatkui siitä vielä vajaa vuosi, mutta sitten iski ahdistus, tajusin että olen liian hyvä miehelleni, eikä hän sitä koskaan ollut oikein tajunnut, vaikka kovasti katuikin tekojaan. Mutta pointti oli se, että joillekin miehille nätti ja ihana vaimo kotona ei riitä, täytyy vaan saada sitä vierasta, vaikka vaarantaa sillä koko perheen tulevaisuuden ja mielenterveyden.

Lisäänpä vielä, että näin myöhemmin ajateltuna ex-mieheni vaikuttaa nykyään enemmän säälittävältä luuserilta, jonka täytyy olla älyllisesti heikkolahjainen, kun meni pilaan kaiken töppäyksellään. Nyt kun itsetuntonikin on alkanut kohota tuon liiton jäljiltä... En voi kuin todeta, että mies sopisi hyvin yhteen tämän naisen kanssa, jonka kanssa pilasi liittomme. Molemmat samaa nollasakkia.

Alkuperäinen kirjoittaja jeah veikkaa :D:

Rehellisyydestä sakotetaan, siis :laugh:

Ei liity asiaan mutta kun mentiin naimisiin ni mies sanoi että voi olla että ei osaa pitää sormusta,mä sainoin ei välikskään,ainakaan baarissa...oon tehnyt huomion että joitain naisia jostain syystä kiehtoo varatut miehet,kai se sitten sitä huonon itsetunnon nostoa että jos saa vietyä toisen omaa,kokee itsensä paremmaksi ym.Mutta mä en ikinä lähtis ukkomiehen matkaan,jos se voisi pettää vaimoaan ja perhettään niin katalasti niin miksi se ei tekisi sitä myös mulle?

vielä sen vaimosta. Mä oon nähny sen sillon tällön (samalla paikkakunnalla kun asutaan) ja ei siinä ainakaa ulkosesti mitään vikaa ole. Ihan nätti. Ja luulisin että älykäskin, on meinaa aikas hyvässä ammatissa ja kait arvotettu työssään.

Mä en muuten oo ap (teil menny harmaat sekasin), eikä me olla kysesen suunnistajamiehen kanssa olla mitää viestejä lähetelty. Kisoissa vaan tavattu ja puhuttu. Eilenkin nähtiin illalla yksissä. Eikä se siis oo ehdotellu mulle mitään tai vaimoonsa haukkunu. Oon vaan rivien välistä lukenu että se on kiinnostunut musta ja ettei se ole tyytyväinen vaimoonsa. Kirjaimellisesti sanonut näin "Toivoisin vaimonkin taas pääsevän urheilemaan, se kun lasten myötä on vähän jämähtänyt paikoilleen. Liikkuminen on aina ollut sille stressin poistokeino. Nykyään se on niin väsynytkin kaikesta." Sit se hymyili mulle. Ihan selvästi siis ihastunut ja vihjaili vaimon erilaisuudesta muhun nähden. Ja kun kerta on väsynyt, niin ei sitä seksielämääkään voi kauheesti olla.

Mitä mieltä ootte, pitäiskö mun kertoa sen vaimolle miehen flirttailuista?

ja aattelin, jos tänään soittasin sille miehelle. Sain sen numeron seuran sivujen kautta. Se vaikuttaa niin ujolta, ettei varmana ite ota muhun yhteyttä, vaikka haluiskin.

vielä sen vaimosta. Mä oon nähny sen sillon tällön (samalla paikkakunnalla kun asutaan) ja ei siinä ainakaa ulkosesti mitään vikaa ole. Ihan nätti. Ja luulisin että älykäskin, on meinaa aikas hyvässä ammatissa ja kait arvotettu työssään.

Mä en muuten oo ap (teil menny harmaat sekasin), eikä me olla kysesen suunnistajamiehen kanssa olla mitää viestejä lähetelty. Kisoissa vaan tavattu ja puhuttu. Eilenkin nähtiin illalla yksissä. Eikä se siis oo ehdotellu mulle mitään tai vaimoonsa haukkunu. Oon vaan rivien välistä lukenu että se on kiinnostunut musta ja ettei se ole tyytyväinen vaimoonsa. Kirjaimellisesti sanonut näin "Toivoisin vaimonkin taas pääsevän urheilemaan, se kun lasten myötä on vähän jämähtänyt paikoilleen. Liikkuminen on aina ollut sille stressin poistokeino. Nykyään se on niin väsynytkin kaikesta." Sit se hymyili mulle. Ihan selvästi siis ihastunut ja vihjaili vaimon erilaisuudesta muhun nähden. Ja kun kerta on väsynyt, niin ei sitä seksielämääkään voi kauheesti olla.

Ootkohan sä käsittänyt nyt jotain väärin??!!...

Oon vaan rivien välistä lukenu että se on kiinnostunut musta ja ettei se ole tyytyväinen vaimoonsa. Kirjaimellisesti sanonut näin "Toivoisin vaimonkin taas pääsevän urheilemaan, se kun lasten myötä on vähän jämähtänyt paikoilleen. Liikkuminen on aina ollut sille stressin poistokeino. Nykyään se on niin väsynytkin kaikesta." Sit se hymyili mulle. Ihan selvästi siis ihastunut ja vihjaili vaimon erilaisuudesta muhun nähden. Ja kun kerta on väsynyt, niin ei sitä seksielämääkään voi kauheesti olla.

Olet sä kyllä vähän outo tapaus! :D Lopeta nuo kuvittelut ja jätä se mies perheineen rauhaan, etsi vaikka uusi harrastus.

Yhteistyössä