hemmetin ellos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
jotenkin hidasta toimintaa... tilasin sieltä vaatetta, maksoin postiennakolla ja osan palautin ja siihen palautuslappuun laitoin muutaman uuden vaatteen mitä tilaan. siitä on nyt ainakin 3 viikkoa... laitoin aiemmin tällä viikolla e-mailia sinne että onko ne tuotteet tulossa, vai ilmoitanko johonkin tilinumeron mihin voi laittaa palautusrahat. ei vastausta mailiin, ei lappua että paketti ois postissa. kuinka pirun kauan siellä kestää..!?

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
jotenkin hidasta toimintaa... tilasin sieltä vaatetta, maksoin postiennakolla ja osan palautin ja siihen palautuslappuun laitoin muutaman uuden vaatteen mitä tilaan. siitä on nyt ainakin 3 viikkoa... laitoin aiemmin tällä viikolla e-mailia sinne että onko ne tuotteet tulossa, vai ilmoitanko johonkin tilinumeron mihin voi laittaa palautusrahat. ei vastausta mailiin, ei lappua että paketti ois postissa. kuinka pirun kauan siellä kestää..!?

asiakaspalautuksissa saattaa mennä jopa kuukaus ennen kun ovat perillä

Alkuperäinen kirjoittaja mellan:

asiakaspalautuksissa saattaa mennä jopa kuukaus ennen kun ovat perillä

miten niin kauan voi kestää..? aiemmin on ollut kyllä nopeempaa toimintaa... no, toivottavasti ens viikolla edes tulis jotain vastausta...

en tilaa sieltä mitään..

HobbyHallilla kanssa tökkii saakelisti: Tilasin netin kautta kk sitte digikameran ja siihen muistikortin. Ja silloin sieltä ilmoitettiin, että tuotteita on varastossa ja toimitetaan mahd.pian. Viikko sitten, sieltä tuli ensin, että atk järjestelmä uusiutuu, tarvitsemme henkilötunnuksenne. No lähetin sen. Pari päivää tuon jälkeen tuli kirje, että muistikortteja ei ole enää eivätkää saa niitä enempää tilattua! :kieh: Miten voi mennä kolme viikkoa niillä noihin asioihin?!
Ois ollu tupareissa kiva ottaa kuvia... :headwall:
Toivottavasti jussiks tulee edes kamera!

Sen jälkeen kun heidän puhelinpalvelu meni virolaisille olen lopettanut sieltä tilaamisen. Siitä ei tullut enää yhtään mitään, eivät ymmärtäneet mun kysymyksiä ja vääriä tuotteita tuli.

Haluan nimenomaan puhelimessa tilata, jotta kuulen heti tilanteen ja voisin kysellä tuotteista lisää, mutta sanoivat vaan kyllä kyllä eivätkä kuitenkaan ymmärtäneet. Auts!!

Mulla kyllä toimivat hienosti kun ensin möhlivät - joku siellä on muuttunut kun sekoilivat tosissaan. Ennen ei koskaan moista ole tapahtunut ja mää oon tilannu vuosia tosi paljon.
Nyt sekoilivat ilmoituslappujen kanssa, samana päivänä tuli ilmoitus ettei tuotetta ole vieläkään saatavana ja ilmoitus jossa tuote tullut postiin. Postissa oli, väärä koko. Pussin päällä se koko jonka tilasin mutta sisällä aivan väärä, näin heti ettei ole oike kun niin pieni...

Lähetin pois ja tein sähköpostitse "valituksen", vastasivat aika pian ja pahoittelivat ja laittoivat uuden tulemaan samantien.

Mutta totta on että kyllä se kestää jos palautat ja ne lähettää uuden. Itseasiassa Ellos hoitaa nopeeta mutta meillä ainakin postissa kestää se lähettäminen eteenpäin kumpaankin suuntaan viikon...Eli kun vien postiin niin kun katson Elloksen omilta sivuiltani niin saavat palautuksen n. viikon päästä siitä kun vein sen postiin. Ja kun sivuilta nään että Ellos laittanut uuden tullemaan - saa odottaa viikon että posti saa toimitettua mun postiluukkuun saapumisilmoituksen.

mun sisko soitti, oliko nyt elloksen vai minkä, asiakaspalveluun, ja siellä sanotaan "jos haluat palvelun ruotsiksi paina 2" paino kakkosta ja sieltä vastas erittäin reippaan kuulonen mies että "terve terve, puhutteko suomea?"

onneks sai systeri kumminki asiansa selvitettyä hoonolla soomella :D