Elloksesta

halvalla ei saa hyvää

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
2 814
2
38
Onko muilla huonoja kokemuksia ? Tilasin lapsille vaatetta ( 12kpl ), niistä 3 oli viallisia.. :/ laitoin osan palautukseen heti, mutta yhden paidan ehdin pestä ennenkuin huomasin reiän :| lisäksi ei tullut ollenkaan saapumisilmotusta paketista ( txt-viestinä piti tulla ) , vaan se makas pari viikkoa postissa, kunnes tuli toinen saapumisilmotus postissa..

laitoin sähköpostia näistä asioista ja kysyin että voinko vielä palauttaa tuon paidan, mutta vastauksessa oli vain että ; kiitos yhteydenotostasi, tekstiviestipalvelun pitäisi toimia, sinulle on saapunut paketti postiin 28.8 tunnus sejase... terveisin ellos.. :o olis ne kai voinu ees pahotella näitä huonoja kokemuksia ja kertoa et voinko palauttaa sen paidan.. :/

taidan laittaa paskaa paketillisen meneen sinne :snotty: niin paljon ketuttaa.. ei vaan, kirjotan kirjeen ja palautan sen paidan vaik oonkin pessy, en ala maksaan täyttä hintaa sekundasta.. |O ja lisäks sanon asiakkuuteni irti sieltä. paska firma, en muuta sano :snotty:

höh jo on..
itselleni laittoivat josefssonilta(nykyään sama pulju) 3krtaa selkeästi rikkinäisen paidan(hihansuista,helmasta ja kauluksesta taitteet kokonaan auki). Ja varmaan eivät edes vaihtaneet paitaa ja laittoivat saman kunnes otin rahat pois.

ja niillä kyllä tökkii se systeemi tosi paljon.

Minua ärsyttää, kun kirjoittaa elloksen asiakaspalveluun s-postia ja kysyt esim mitä tehdä kun paita oli tällainen ja onkohan vaikka varastossa toista kokoa yms. Niin sieltä tulee aina joku "valmis" vastaus. Siis tulee sellainen höh-olo, että eihän nuo vastanneet lainkaan kysymykseen. Ja en tilaa ellokselta lainkaan vaatteita - enää.

Huonoja kokemuksia mullakin on Ellokselta.

Mä sain heiltä tekstarin että paketti on silloin ja silloin perillä, mut jäin odottelemaan saapumisilmoitustakin vielä. No, kun sitä ei sitten heiltä tullutkaan menin sitten kännykän kanssa postiin hakemaan pakettia.
Nooh, paketissa piti olla tytöille ulkovaatteita.Neidille 116cm takki ja siihen kuuluvat 110cm housut, MUTTA tulikin 140cm takki ja housut 130cm. PIKKASEN isoja!!! ja nuoremmalle olin tilannut 110cm takin ja olkain toppahousut 98cm ---> tuli housut oli AIVAN liian suuret, koko 120cm, mut takki oli sopiva.
Sit itelleni tilasin 2 takkia, joista toinen oli sopiva.... :headwall: :headwall:
Vetutti kun paketti maksoi kumminkin yli 190euroa ja lähes kaikki olivat liian suuria. :headwall: :headwall:

joo jos haluaa sen tekstarina niin paperi-ilmotusta ei tuukaan, vaan sen koodin ja henkkareitten kaa mennään lunastaan paketti postista..

en ollu pitkään aikaan, varmaan vuosiin tilannu tuolta mitään ja nyt oli kyl tasan tarkkaan viimenen kerta.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Huonoja kokemuksia mullakin on Ellokselta.

Mä sain heiltä tekstarin että paketti on silloin ja silloin perillä, mut jäin odottelemaan saapumisilmoitustakin vielä. No, kun sitä ei sitten heiltä tullutkaan menin sitten kännykän kanssa postiin hakemaan pakettia.
Nooh, paketissa piti olla tytöille ulkovaatteita.Neidille 116cm takki ja siihen kuuluvat 110cm housut, MUTTA tulikin 140cm takki ja housut 130cm. PIKKASEN isoja!!! ja nuoremmalle olin tilannut 110cm takin ja olkain toppahousut 98cm ---> tuli housut oli AIVAN liian suuret, koko 120cm, mut takki oli sopiva.
Sit itelleni tilasin 2 takkia, joista toinen oli sopiva.... :headwall: :headwall:
Vetutti kun paketti maksoi kumminkin yli 190euroa ja lähes kaikki olivat liian suuria. :headwall: :headwall:

tostakin kokemusta..tilasin pojalle housut 86/92 laittoivat kokoa 116 =jättisuuret.
Tilasin itelleni housut tyyliin kokoa 50 laittoivat kokoa 60 :O just et kivat teille..
jossain säännöissä lukee kait et laittaavat korvaavan/vastaavan tuotteen mutta on se pikkasen eriasia kun kymmenen numeroa suurempi vaate.

Mulla on negatiivista: sain niiltä kolmeen kertaan väärät verhot, vaikka jo heti ekan kerran soitin sinne ja se myyjä vakuutti, että nyt lähtee oikeet verhot matkaan. Vaan eipä tullu. Pistin ne sit takas ja kirjotin viimeseen palautusilmoitukseen, että en tahdo enää vaihtaa, kun on kerran mahdoton saada tilaamaansa tuotetta. ...suututti. :ashamed:

Mutta mulla on kyllä kerran käyny H&M:n paidan kans niin, et yhden pesun jälkeen oli kainalo ihan revenny auki. Soitin niille ja sen ainakin sai silloin palauttaa ja laittoivat mulle uuden, vaikka olin siis kerran jo pitäny ja pessy tuota. :)

Aiemmin ihan hyvin toiminu, mutta nyt ku tilasin läjän verhokangasta niin heinäkuussa jo tuli sähköpostiin se viesti että lähetys on pakattu jne ja siitä nyt ymmärtää että se olis viikon sisällä tulossa, vaan eipä oo vieläkään näkyny, asiakaspalveluun on soitettu niin sieltä vastaus oli et heillä on koneet sekasin ja mitään tietoa ei saa paketista nytte. lähetin sitte sähköpostin jossa ilmoitin peruvani koko tilauksen :/ tilasin sitte verhot ja muut hobbyhallista, toivottavasti sieltä tulis nopsaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Aiemmin ihan hyvin toiminu, mutta nyt ku tilasin läjän verhokangasta niin heinäkuussa jo tuli sähköpostiin se viesti että lähetys on pakattu jne ja siitä nyt ymmärtää että se olis viikon sisällä tulossa, vaan eipä oo vieläkään näkyny, asiakaspalveluun on soitettu niin sieltä vastaus oli et heillä on koneet sekasin ja mitään tietoa ei saa paketista nytte. lähetin sitte sähköpostin jossa ilmoitin peruvani koko tilauksen :/ tilasin sitte verhot ja muut hobbyhallista, toivottavasti sieltä tulis nopsaan :)

Noh, mulla ei ole elloksen kanssa vielä tähän päivään mennessä ollut muita ongelmia kuin että viimeks en saanut netin kautta tehtyä tilausta ollenkaan.
Mutta tuo hobby hall... Eh, ei kyllä yhtään parempi vaihtoehto :o
Mäkin tilasin keväällä verhoja.. Tilasin 2 samanlaiset, mut eri väreissä. Parin viikon päästä tuli toiset ja ilmoitus että toisia ei saa enää lainkaan (vaikka nettikauppa muka ajantasalla).

No, palautin ne koska halusin samanlaista kuosia olevat (punaiset ja valk). Tilasin erilaisia verhoja (valk ja pun), sain taas toiset, mutta toiset puuttuivat, eikä mitään ilmoitusta että tulevatko perässä vai ovatko loppu. Nettikauppa näytti molempia olevan.

Meni 5 viikkoa ja multa hermot, sähköposteihin ei vastattu, soittamaan en ruvennut koska sikakallista (29snt per min!!). Jätin laskun maksamatta koska en saanut mitä tilasin. Sitten kun n.6 viikkoa mennyt tilauksesta, sain sählöpostiin vastauksen että voin palauttaa verhot jos tahdon, koska niitä toisia ei enää valitettavasti ole saatavana :kieh:
Palautin sitten nekin verhot ja siitä meni aikaa melkein pari kuukautta, kunnes hobbyhall lähetti kirjeen, jossa oli ILMOITUS ETTÄ TUOTETTA EI ENÄÄ SAA (siis 2kk sen jälkeen kun palautin verhot!!!) ja mitätöity lasku ja merkitty hyvitystä 39euroa jonka sai hakea pankista.... :laugh:

No, hain sen 39 e pois ja jäin siis sen verran voitolle, mutta ilman verhoja.

Myös aiemmin tilaamamme telkkarit olivat loppu, meni muutama viikko tilauksesta kun lähetin sähköpostia että missähän tellu viipyy.. Sain sitten KYSYMÄLLÄ tiedon että ne olivat loppu ja uutta erää odotellaan, tulee kun kerkiää. Peruin sitten senkin kaupan.
Kaveri tilasi sieltä muistaakseni digiboxin, mutta laskua ei kuulunut moneen kuukauteen.. Ei oikein toimi niiden homma :kieh:

JA ihan satavarmasti en sieltä enää IKINÄ tilaa yhtään mitään!!

Mulla on ennestään vaan hyviä kokemuksia, mutta katotaan nyt litynkö kohta tähän |O -joukkoon. Tilasin viime viikolla paketin ja mitään ei ole kuulunu. Enpä nyt ihan vielä taida kummiskaan hermostua. Siellä on vissiin joku sesonki aika. Kyllä sitä asiakaspalvelualan ihmisenä ymmärtää, että voipi tulla virheitä ja myöhästymistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Mulla on ennestään vaan hyviä kokemuksia, mutta katotaan nyt litynkö kohta tähän |O -joukkoon. Tilasin viime viikolla paketin ja mitään ei ole kuulunu. Enpä nyt ihan vielä taida kummiskaan hermostua. Siellä on vissiin joku sesonki aika. Kyllä sitä asiakaspalvelualan ihmisenä ymmärtää, että voipi tulla virheitä ja myöhästymistä..

mäkin oon asiakaspalvelualalla, mutta tässä mun tapauksessa oisin oottanut ees anteekspyyntöä... ja vastausta kysymykseeni :/ *vähä sun asian vierestä* kyllä mä ainakin töissä pahoittelen jos tulee joku konflikti tai asiakas reklamoi... ja pyritään löytään joku ratkasu / hyvitys asiaan...

osaampas mä hienosti säätää tän vehkeen kans :laugh: :ashamed:

nyt tais seota koko kone :xmas:

Muuten oon ollu tyytyväinen tähän asti, just tilasin laskosverhon ja päiväpeiton makkariin, molemmat ihania, mutta.. Eteiseen tilattiin plafondilamput joista molemmista kuvut tippu ittestään katosta. Toinen meni pil...päreiks, toinen pysy ehjänä ku lattialla oli just remontin takia sellanen pahvinpalanen..No sillon ku se eka lamppu oli menny rikki lähetin sinne sähköpostia että näin kävi niin vähän ajan päästä oli s-postissa ilmoitus että lamppu on matkalla. Eli lähettivät uuden samanlaisen lampun tilalle kysymättä. Laitoin sinne että en tosiaan halua samanlaista lamppua tilalle.. No nyt on molemmat rikkinäiset lamput lähetetty sinne takaisin ja ne kuulemma "tutkii asiaa".. mut päätin että sieltä en tilaa enää mitään ikinä!!

Minulle ei myöskään tullut viestiä saapumisesta R- kioskille, vaikka piti tulla. Kerran tuli viesti, mutta ei pakettia. Ja kerran se meni R-kioskille vaikka piti mennä postiin.

Aikasemmin olin tosi tyytyväinen ellokseen mutta nyt on mieli muuttunut.Tilasin maaliskuussa sieltä bikinit jotka hajosivat heti ekalla käyttökerralla,no soitin sinne ja lähetin ne palautteen kanssa takasin ja sain rahat takasin.No nyt sitten tilasin sieltä paketin missä piti olla 4 tuotetta.Paketti saapui ja 3 tuotetta oli oikein,1 puuttui ja tilalla oli väärä tuote.Soitin sinne ja pahoittelivat että sitä tuotetta ei enää ole saatavilla kokoani.Pyysivät laittamaan lähetyslistaan selvityksen ja lähettämään väärän tuotten takasin.No tällä kuvittelin sen hoituneen,vaan kuinkas sitten kävikään.Muut palauttamani tuotteet oli hyvitetty laskullani paitsi tämä puuttuva tuota.Soitin sinne asiasta 4 kertaa ennenkuin poistivat sen laskultani.Ja soittaessa sinne puhelua siirrettiin henkilöltä toiselle.Palvelu oli tyyliin no ei sun sitä laskua VIELÄ tarvitse maksaa,me selvitämme tämän ja uusi lasku tulee sitten ensi kuussa.No enhän minä nyt edes maksa sellaista mikä ei koskaan mulle ole tullut,prkl.Asia rupesi hoitumaan vasta kun sanoin ottavani kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.Huonoa asiakaspalvelua sain ainakin osakseni.En tilaa sieltä enää mitään.

mullakin on huonoja kokemuksia, vaatteissa virheitä(sauma "nurinpäin" jostain kohtaa, tukikangas näkyy tms...) ja sama on sattunut mullekin, että mitään saapumisilmoitusta en saanut, odottelin pakettia viikkokausia ja lopultahan se oli lähetetty takaisin. Jouduin postikulut tietty maksamaan, vaikka en tiennyt että paketti oli tullut. Valitin siitä asiasta, ja vastattiin, että "olet saanut saapumisilmoituksen tilausvahvistuksessa". Mun mielestä tilausvahvistuksessa ei kyllä ollut mitään saapumisilmoitusta, miten voisi ollakaan, eihän paketti silloin ole vielä mihinkään saapunut... Tosin siellä ilmoitetaan viikko, jolloin paketti aikaisintaan toimitetaan.

Paljon lähiaikoina ellokselta tilanneena alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tavaroiden huono laatu. eilen silitin helmalakanan sänkyyn suoraan paketista ja kappas kappas siinä oli reikä, en jaksa palauttaa kun ei sinänsä haitaa..

Tilasin pari kk sitten kaapin jossa oli lasiovet, toinen ovista rikki kun saapuivat perille, no lähettivät uuden ja alensivat kaapiston hintaa -10%kun kerroin sen olevan naarmujen peitossa..

Vaatteet jotka olen sieltä tilannut on hajonnut kk käytön jälkeen viimeistään jne. Nyt tuli sellainen olo et taitoi olla minun viimeinen tilaukseni tuosta puljusta kun helmalakanakin oli reikäinen...

minä myös tilasin lasten vaatteita ellokselta,mutta viimeistä kertaa. Saumat ratkenneet jo valmiiksi ja sukkahousuissa reikä. =( eihän se tietysti ole sen asiakaspalvelun tädin vika,mutta... !!! ei kiitos ellokselle! =)

Yhteistyössä