Hohhoijaa.
olet ihailtava realisti. ja osaat ilmaista asiasi naulan kantaan. (muistan yhden toisen vastauksen tuolta, jossa ilmoitit että kyseinen äiti on kahden vuoden päästä yksinhuoltaja. tämähän vaikutti aivan ilmeiseltä, mutta en olisi itse osannut ilmaista asiaa yhtä hyvin ja selvästi. lisäksi olen liian hellämielinen, en olisi raaskinut nuorelle äidille niin sanoa, vaikka eihän ole mitään järkeä varjella häntä todennäköisyyksiltä, osaapa yrittää muuttaa melko varmaa kohtaloaan, jos haluaa)
saanko kysyä oletko perinyt järkevän jalat maassa -luonteen geeneissä vai oletko kokenut paskaa sen verran elämässä että näet jo asiat selvästi , siis oletko opiskellut pakon edessä vai saanut järkevän elämänasenteen lahjaksi?
Nasu
kirjoitit myös fiksusti. ihminen unohtaa lisäksi tosi pian, millaista missäkin elämän vaiheessa on. ainakin suuri osa ihmisistä. kun nuorin on kolme, ei enää muista millaista on pikkuvauvan kanssa- jatkuvaa imetystä, tai taaperon kanssa, jatkuvaa sotkujen siivoamista . ja tosiaan ennen kuin itsellä on lapsia, ei voi tajuta mitä niille lapsille tekee kun vie niiltä isän.( tietty ehkä joku sellainen jolta itseltä on viety isä.)
eli olen samaa mieltä kaikkien kanssa jotka kirjoitti että paska on se äijä. ei se nuori nainen.
ellä
kuulostaa kuin eläisit jossain kauniiden ja rohkeiden, tai mitä ne nyt oli, ne paperikantiset pokkarit, joissa mies ja nainen suutelee kannessa? katso jos lapsia maailmaan tekee, niin niihin sitoutuu, ei sitä mieti sellaisia asioita kuin rakastuminen toiseen. rakkaus on työtä, toisen huomioimista, kunnioittamista. jos tuntuu että ei enää rakasta, silloin tehdään työtä sen eteen. mennään parisuhdekurssille. ostetaan uusia hepeneitä. otetaan yhteistä aikaa. ei oteta uutta rakastumisen kohdetta. koska kyllä tuokin rakastuminen joskus laantuu. rakkaus ja rakastuminen on eri asioita.