F
Fantzu
Vieras
Mä olen saanut ne. En ole lukenut niitä.https://www.aamulehti.fi/kotimaa/tu...sa-lakiluonnos-ei-viela-edes-valmis-24343938/
Onko niissä paljonkin eroa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen saanut ne. En ole lukenut niitä.https://www.aamulehti.fi/kotimaa/tu...sa-lakiluonnos-ei-viela-edes-valmis-24343938/
Onko niissä paljonkin eroa?
Onko vieläkin?Mulla on 2 raamattua. Jehovan todistajien ja mormoonien. Kummasta mä luen?![]()
Miten ihmeessä ?Mä olen saanut ne. En ole lukenut niitä.
vuosi 2024 puoliväliinP y s ä y t ä
tai laita paussille, niin näet tarkemmin päivämäärät ja voit päätellä, miten se lämpö heijastuu kivipallosta, kaasupallosta tai estääkö joku sitä lämmittämästä toista jne.
Jos olet kala ? Tai keräät mätiä niistä?Kertokaa jääkö limboon ja milloin pääsee taivaaseen vai tarkoitetaanko sillä ylösnousulla sitä että kuolleet nousevat maan päällä niinkuin zombit.
AlmakkaSe muuten alunperin on voinut olla vaikkapa kalansaalista, mikä riippuu kuun asemasta: aina sitä saalista ei tule ollenkaan, mutta oikeaan aikaan kun "pyytää" kalaa, saakin:
http://www.ylakuu.com/suomi/sisluet_kalastus.htm
Virkamieskalentereissa on kautta aikojen ollut ottiajat valmiiksi laskettuna, niin ei ole tarvinnut itse ymmärtää, mistä ne muodostuu. Ihan selvä logiikka, eikä siinä tarvi edes uskoa, vaan kokee sen todeksi.![]()
Se on kun näet tähtitaivaalla kuvioita, sen Virgon esimerkiksi. Ei siihen kenenkään kuolla tarvi. Paimenet ovat nähneet niissä pisteissä jonku köllöttelevän taivaankannella ja se mielikuva/näkemys on jäänyt käytännöksi.Mä kun kuolen niin ja haluan heti viimeistään siunauksessa siirtyä taivaaseen. Ahdistaa paljon ajatus että ei sinne taivaaseen ja ikuiseen rauhaan pääse vaan joutuu odottamaan ylösnousun päivää x aika ja missä sitä odotetaan?
Kyllä se keväällä näkyy vieläSe on kun näet tähtitaivaalla kuvioita, sen Virgon esimerkiksi. Ei siihen kenenkään kuolla tarvi. Paimenet ovat nähneet niissä pisteissä jonku köllöttelevän taivaankannella ja se mielikuva/näkemys on jäänyt käytännöksi.
On sentään aina sama suunta noilla kaikillaP y s ä y t ä
tai laita paussille, niin näet tarkemmin päivämäärät ja voit päätellä, miten se lämpö heijastuu kivipallosta, kaasupallosta tai estääkö joku sitä lämmittämästä toista jne.
Tämä totuus löytyy Raamatusta, lukekaa ihmiset! Ihminen, joka ei ole ottanut Jeesusta Herrakseen, joutuu ikuisiksi ajoiksi helvettiin. Hirvittävän kärsimyksen paikkaan, josta ei ole mahdollista ikinä päästä pois. Ratkaisu on tehtävä elämän aikana, kuoleman jälkeen se ei ole mahdollista. Silloin on liian myöhäistä. Jumalan armo on suuri. Hän on antanut meille iankaikkisen elämän lahjan. Lahja ei maksa mitään. Jeesus sovitti kaikki syntimme ristillä. Sinun tulee vain tunnustaa syntisi ja rukoilla sydämesi pohjasta anteeksiantoa, niin sen saat. Ottamalla Jeesus Kristus elämäsi Herraksi pelastut. Huomenna voi olla myöhäistä. Tee jo ratkaisu nyt!
Ei enää. Syksyllä taas.Kyllä se keväällä näkyy vielä
Ei enää. Syksyllä taas.