Helvetti on oikeasti olemassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niistä en mitään tiedä, mutta katso tämä dokumentti, mikä tuli eilen. Monarkkiperhosten vaellus ym. sen tyypin ajattelemaan asioita:)
Kohta putoaa pois, sinne "kadotukseen", unholaan, miten asian haluaa ymmärtää.

"Tuuli ja vesi ovat japanilaisen 75-vuotiaan taiteilijan Susumu Shingun materiaalia. Hänen unelmanaan on rakentaa tuulienenergialla ja luovuudella käyvä paikka uuden löytämiselle.
O: Thomas Riedelsheimer. (U)"
Näkyy arenalla

Kerran olen sen kahlannut läpi. Tylsistyin vanhasta testamentista, kuka sitä sukuluetteloa jaksaa ajatuksella lukea..? sanoma on samaa kuin juutalaisilla.

uudessa testamentistä löytyi jo jotain mielenkiintoista tarinaa. Harmi vaan, että tarinat oli 4 kertaa kerrottu eri versiona..

ilmestyskirja taitaa olla paras kappale koko kirjassa. Totuus on, että kaikki me kuollaan. Jos olit kiltti pääset 1000v katsomaan ruudulta ei-kilttien kitumista tai örveltämistä. Ja sitten ohjelma päättyy. Ei-kiltit vaan katoaa tyhjään.

Joten aika harvat pääsee taivaaseen. Helvetti kestää sen tuhat vuotta ja sen jälkeen kaikilla on rauha. Happy end!

en ole huolissani tästä tarinasta.

Hirveän vittumaisen tyypin nuo raamatun kirjoittajat on tuosta jumalastaan väsänny. Sulla on 0-99 vuotta aikaa päättää palvoa häntä tai vietät ikuisuuden paskassa paikassa ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen. Aika paska diili. Entäs sitten ne ihmiset jotka ei oo koko hemmosta kuullutkaan? Automaattinen helvetti komennus? Saattaa tulla vmäisenä yllätyksenä monellekin...

täällä mä oon keskustelupalstal vääntääs. HELVETISTÄ hitto.... ketjunaloittajalle vähän ilta miettimistä jos uni on tulematta....

1. Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan.....

2. Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

3. 21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

mikä ihme näin uskovaisia riivaa kun eivät edes oman manuaalinsa mukaa EDES YRITÄ elää. siellä se osviitta apostolien tekojen alussa on.

oikeuden mukaiseltako kuulostaisi jos joutuisi kuuntelemaan kymmenenuutiset lähetystä miljardi vuotta ja sitten sama uusiksi miljardi kertaa... halooo kuulosta kiristykseltä

mutta onko helvetti iänikuinen vai voiko sielläkin saada viellä mahdollisuuden tuleeko jeesus kerran viellä helvettiin näyttäytymään syntisille tia yhdelle syntiselle se on toivo joka on matkassa että näin tulisi tapahtumaan

Se muuten alunperin on voinut olla vaikkapa kalansaalista, mikä riippuu kuun asemasta: aina sitä saalista ei tule ollenkaan, mutta oikeaan aikaan kun "pyytää" kalaa, saakin:
http://www.ylakuu.com/suomi/sisluet_kalastus.htm

Virkamieskalentereissa on kautta aikojen ollut ottiajat valmiiksi laskettuna, niin ei ole tarvinnut itse ymmärtää, mistä ne muodostuu. Ihan selvä logiikka, eikä siinä tarvi edes uskoa, vaan kokee sen todeksi.(y)
Vasemmassa alakulmassa kuun vaihe/asema ja oikeassa yläkulmassa päivämäärä. Koko vuosi siellä. Pysätytä video, niin ehdit ajatella asioita.

P y s ä y t ä
tai laita paussille, niin näet tarkemmin päivämäärät ja voit päätellä, miten se lämpö heijastuu kivipallosta, kaasupallosta tai estääkö joku sitä lämmittämästä toista jne.

Nyt on muuten paras aika ripustaa auringon säteiden eteen tyllikangasta, esimerkiksi ikkunalla se tuo ilmaista lämpöä huoneeseen, kuten kaikki musta tekee. Siitä tyllistä näkee hyvin läpikin, mutta tietysti mustat säleverhot ikkunan sisäpuolella toisi enemmän lämpöä, jos ei tarvi kasveille yhtään valoa.

Yhteistyössä