helvetti, miten pahalta voikin tuntua.. mies arvostelee ulkonäköäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ala sinäkin arvostella joka asiasta miestäsi. Jos mies hermostuu, niiin kysy, että tuntuuko mukavalta. Samaan hengenvetoon aloitat vakavan keskustelun, että erotaanko vai loppuuko se haukkuminen?

Alkuperäinen kirjoittaja höhhöh;25740951:
No älä nyt puhu paskaa. Vaikka sitä selluliittiä monella ap:n ikäisellä onkin, niin sehän ei vielä tarkoita, että se on joku väistämätön asia, jota "vaan tulee" kun teini-ikä on ohitettu. Ihan on oma valinta, miten itseään kohtelee ja miten antaa sen sellun kertyä, läskiähän se on.

Jutta Gustafsberg on melkein 40-vuotias nainen ja yhtään ei ole selluliittia. Eikä tarvitse olla edes fitness-kisaaja, kyllä se sellu pysyy poissa vähemmälläkin. Tosin helpompi sitä on kerätä, jos on saamaton. Ja mistäs sinä tiedät, onko ap oikeasti valtava, voihan hän ollakin.

Mut toisen haukkuminen on aina epäkunnioittavaa, en voisi elää tuollaisen miehen kanssa, jolta puuttuu kunnioitus puolisoa kohtaan ja mitä ilmeisimmin myös käytöstavat.

Mut oon kyllä sitä mieltä, että jos toinen paisuuu ja rumentuu ihan älyttömästi, niin kyllä siitä saa huomauttaa, toki nätisti. Usein kyse on vaan siitä, ettei jakseta huolehtia itsestään ja ei sitä tarvitse noin vaan hyväksyä. Vaikka olisi miten raskaana. Ei raskaana tarvits eolla läski tai ruma.

Ota toki vaari omista sanoistasi "toisen haukkuminen on aina epäkunnioittavaa". Ei se sellu ole aina sitä että on turvonnut tai turvottanut itsensä muodottomaksi. Tiedän tosi laihoja aikuisia naisia (40-60-vuotiaita) joilla se vähäinen rasva ulkoreisissä on muhkuraista. Siis oikeasti laihoja kuin kuivan kesän orava. Se muhkuraisuus nyt vaan johtuu siitä että niitten kropan rasvat on koodattu kertymään ryynimäisesti. Tunnen myös naisia mallia muumimamma, rasvaa on runsaasti jokapuolella mutta ei ryynimäistä sellua.

• Tykkää
Reactions: Millenia
valitettavasti on. eräs kaverini oli kauhuissaan, kun mies kuittaili minulle avoimesti kaverini ollessa kahvilla. mies on ihan eri henkilö kuin se, jonka kanssa aloin aikanaan seurustella ... se mies, johon rakastuin ei vittuillut ystävieni kuullen eikä arvostellut ulkonäköäni koko ajan!

teillä on kyllä vakavan keskustelun paikka. Mitä jos nyt heti tänään järjestätä yhteistä aikaa ja kerrot miehelle miten pahoin sä voit teidän suhteessa.
Ja jos mies ei ymmärrä / muutu, niin ei ole oikeesti homma eikä mikään pakata ne miehen kamat ja erota.
Kuitenkin tuollainen syö sua ja voit tosi huonosti.

[QUOTE="nyt harmaana";25741456]Ota toki vaari omista sanoistasi "toisen haukkuminen on aina epäkunnioittavaa". Ei se sellu ole aina sitä että on turvonnut tai turvottanut itsensä muodottomaksi. Tiedän tosi laihoja aikuisia naisia (40-60-vuotiaita) joilla se vähäinen rasva ulkoreisissä on muhkuraista. Siis oikeasti laihoja kuin kuivan kesän orava. Se muhkuraisuus nyt vaan johtuu siitä että niitten kropan rasvat on koodattu kertymään ryynimäisesti. Tunnen myös naisia mallia muumimamma, rasvaa on runsaasti jokapuolella mutta ei ryynimäistä sellua.[/QUOTE]

Eli ketä mä siis haukuin tekstissäni, selventäisitkö?

Eli ketä mä siis haukuin tekstissäni, selventäisitkö?
Lainaamaasi sanomalla että hän puhuu "paskaa" ja epäsuorasti aloittajaa ja kaikkia muita, jotka eivät pidä itseään tipalleen siinä kunnossa mitä olivat kaksikymppisinä kun aloittivat seurustelun toisen kanssa.

Minun mielestäni parisuhteissa ei kirjoiteta mitään sopimusta siitä, että lupaa pitää itsensä ikuisesti sen näköisenä, että nirppanokallekin kelpaa. Eikä siitä, että seksiä irtoaa aina vaikka mitä paskaa saisi puolisolta niskaansa. Te voitte toki itse kirjoittaa tuollaisen sopimuksen, mutta tuollaisia asioita ei ole tapana vaatia ihmisiltä automaattisesti.

En voi todellakaan ymmärtää miten raskaanaolevalle naiselle voi olla paikallaan huomautella hormonimuutoksen tuomasta untuvasta ja turvotuksesta. Enkä usko että kenellekään on tarpeen huomauttaa jos lihoo 30 kiloa. Eiköhän se huomaa ihan itsekin. Aina saa jättää jos ei jaksa katsella, mitään syytä ei ole aloittaa mitään mollaamiskampanjaa.

Jätä se narsisti sika ja etsi itsellesi mies joka pitää parrakkaista/karvaisista naisista joilla on selluliittiä. Toivotan rutkasti onnea matkaan koska sellaiset ovat aika helvetin harvassa.

se mua kummastuttaa ja vituttaa, että yleensä joka ikinen näistä miehistä jotka arvostelee naisen ulkonäköä on itse ihan susiruma. Kenties alkoholin turvottama naama ja vatsa kuin viimeisillään raskaana olevalla naisella.

Että ne siat sais pitää turpansa rullalla kun eivät itse osaa komistua!

se mua kummastuttaa ja vituttaa, että yleensä joka ikinen näistä miehistä jotka arvostelee naisen ulkonäköä on itse ihan susiruma. Kenties alkoholin turvottama naama ja vatsa kuin viimeisillään raskaana olevalla naisella.

Että ne siat sais pitää turpansa rullalla kun eivät itse osaa komistua!

Mun mielestä yleensä haukutaan sen takia just, että kun pelätään naisen lähtevän ja yritetään latistaa itsetunto.

Ööö... Vaikka tuollainen haukkuminen ja arvostelu onkin törkeää niin raskaus ei aiheuta selluliittia eikä puolessa välissä raskautta ole valtava paitsi jos on ollut valtava jo valmiiksi, syö viiden edestä tai odottaa nelosia. Ja jos mun naamassa kasvais karvoja niin ajelisin pois.

Minulle ainakin raskaus aiheutti selluliittia.
Olen mitoissa 167/45, raskauden aikana painoin 50kg luokkaa ja kas kummaa takareidet täyttyi selluliitista. Näytin persuuksistani ja takareisistäni aivan rupsahtaneelta ja liikakiloiselta. Vaikka liikuin raskaudenaikana enemmän, kuin näin "normaalitilassa".
Niin vaan ne selluliitit sinne synnytyspöydälle jäi.
Samoiten on käynyt kaikissa kolmessa raskaudessa. Selluliittia vaikka muille jakaa raskausajan.

Alkuperäiselle sanoisin, että tuommoinen tuhoaa itsetunnon täysin. Sitä ei aluksi edes huomaa itsekkään. Sitten, kun usean vuoden sitä kuunnellut ja pääsee irti, niin tajuaa kuinka se itsetunto on tuhottu ja sen kasvattaminen vaatii ponnisteluja ja työtä.
Älä usko miestäsi, sinä olet kaunis ja kelpaat monelle.
Jos miehesi käytös ei ole vain jotain oman pahanolon purkamista, tai siis toisinsanoen väliaikaista ja hän itse myöntää sen/pyytää anteeksi/on aidosti pahoillaan jne.. Niin ei se muutu. Älä anna tuhota itseäsi.

Narsistin tai ainakin jollakin tapaa luonnehäiriöisen tunnusmerkeiltä ikävä kyllä kuulostaa :( Siinä on just tyypillistä, että alkuun on niin ihanaa ja mies huomaavainen, että tuntuu ettei voi olla tottakaan. Ja sitten pikkuhiljaa, kun mies on sut hurmannu, niin alkaa piiloveetuilu ja henkinen väkivalta & alistaminen. Se alkaa niin salakavalasti, ettet tajuakaan ja pahenee koko ajan ja kun sitä on tarpeeksi kauan jatkunu, olet itse kyvytön lähtemään, kun olet niin turtunu ja alistettu :( sinuna lähtisin vielä kun voisin...

Mä asuin ja elin 5 vuotta narsistin kanssa. Vasta kun erosin tajusin mikä se sikiö oli miehiään. Mm petti mua ja seurusteli pahimmillaan kolmen naisen kans yhtaikaa. Valehteli kaikille. Leikki isompaa ku onkaan, oli fyysisesti pienikokoinen mies ja aina kehui "miten mä sen Hunksien tyypinki heitin ulos ravintolasta" Naisilleen kehui että on hyvä palkka ja maksettu rivarikämppä ja kani takapihalla :D Siis jumalauta, että ihan kani???

Onneksi mä ja lapset päästiin eroon.

jos mies olisi ammatiltaan rekkakuski, epäilisin että meillä on yhteinen äijä! :O
täällä myös on alkanut hirveä valitus & vinkuminen selluliittisistä reisistäni ja untuvasta, jota minullakin on niskassa & yläselässä just tatskan päällä sekä poskilla.. onkohan tämä sitten yleistäkin, että raskaana pukkaa karvaa?!
itse olen itseeni tyytyväinen, selluliitti on ällöttävää mutta mitäs sitä suremaan & tuo untuva luultavammin häviää muksun synnyttyä. eipähän mieskään ole enää samanlainen, työmiehen vahvoilla käsivarsilla varustettu mutta muuten rasvaprosentiltaan 0 luikku kuin tavatessamme ,vaan mahaa pukkaa & silmäpussit kasvaa.. kettuilkoot jos tahtoo, mutta saa varautua siihen että mie alan kohta kauhistelemaan herran silmäpusseja ja mahamakkaroita joka ikinen pv ! ja seksiä ei tosiaankaan tipu, jos ensin haukutaan meikäläisen kroppa |O

Mies joka ei itse ole kovin komea ja hyväkroppainen haukkuu mielellään naisia.
Kaunis ja viimeisen päälle timmi nainen nostaa niiden itsetuntoa.
Koska silloin niiden oma status nousee, kun on kuuma kissa kainalossa.
Jos mies itse urheilee ja on komea, niin helpommin hyväksyy ns. "virheet" myös naisessa.
Oma itsetunto on kohdillaan, niin ei tarvitse naista kohottamaan egoa.

En ole lihava, mutta tukeva vois kuvailla mua. Mulla on aina ollut ehdoton kriteeri, että miehen pitää olla
sporttinen ja hoikka. Toki harrastan itsekin liikuntaa. Hoikka mies on ainut joka miellyttää silmää. Tuntisin itseni isoksi ison miehen seurassa.

Mun miehellä on ollut aina joitakin narsistisia piirteitä, mutta oon itse saanut niitä murennettua. Olen aika kovatahtoinen, ja välillä otetaan yhteen. Mies on huomannut aikoja sitten, että minusta ei mitään kynnysmattoa pysty tekemään, eikä ole sen koommin edes yrittänyt.

Se osoittaa rakkauttaan paljonkin, mutta tosiaan on tuo kommentointi tapana. Yleensä se hiljenee, kun sanon takaisin. Se on muutenkin muuttunut sellaiseksi leikkisäksi kettuiluksi puolin ja toisin. Ja se on itsekin myöntänyt suhtautuvansa kaksijakoisesti esim. pehmeisiin muotoihin.

Mutta ei se mikään täysnarsisti ole koskaan ollutkaan, ja hyviä puolia on paaaaaljon enemmän kuin huonoja. Ja ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta, tunnetaan toisemme todella syvällisesti, vietetään paljon aikaa yhdessä jne. Silloin tuollainen on helppo antaa anteeksi.

Mun ex oli myös kova arvostelemaan mua.

Mä olin liian lihava hänen mielestään. Kumma juttu kun vaaka näytti koko 7 vuotta 46kg. Mä just löysin valokuvia tuolta ajalta, ja mä näytän niissä ihan sairaalta koska olin niin laiha :(

Mä olin myös tyhmä. Ketään ei koskaan voisi kiinnostaa mun jutut enkä tajua mistään mitään.

Mä söin liikaa. Täysi lautasellinen ihan tavallista kotiruokaa työssäkäyvälle naiselle oli kuulemma ihan liikaa.

Alasti en saanut olla (edes seksin aikana), koska hänen mielestään vartaloni oli ruman mallinen ja vaatteilla sai ongelmakohdat piiloon.

Koko ajan hän vakuutteli, että jos me erottaisiin, kukaan ei koskaan huolisi mua.
Sitten kun mä vihdoinkin sain heitettyä miehen pihalle, niin parin kuukauden päästä hän ilmoitti, että suostuu ottamaan mut takaisin... :D Arvatkaa suostuinko??

Lainaamaasi sanomalla että hän puhuu "paskaa" ja epäsuorasti aloittajaa ja kaikkia muita, jotka eivät pidä itseään tipalleen siinä kunnossa mitä olivat kaksikymppisinä kun aloittivat seurustelun toisen kanssa.

Minun mielestäni parisuhteissa ei kirjoiteta mitään sopimusta siitä, että lupaa pitää itsensä ikuisesti sen näköisenä, että nirppanokallekin kelpaa. Eikä siitä, että seksiä irtoaa aina vaikka mitä paskaa saisi puolisolta niskaansa. Te voitte toki itse kirjoittaa tuollaisen sopimuksen, mutta tuollaisia asioita ei ole tapana vaatia ihmisiltä automaattisesti.

En voi todellakaan ymmärtää miten raskaanaolevalle naiselle voi olla paikallaan huomautella hormonimuutoksen tuomasta untuvasta ja turvotuksesta. Enkä usko että kenellekään on tarpeen huomauttaa jos lihoo 30 kiloa. Eiköhän se huomaa ihan itsekin. Aina saa jättää jos ei jaksa katsella, mitään syytä ei ole aloittaa mitään mollaamiskampanjaa.

Olen samaa mieltä siitä että raskaana olevalle naiselle ei tartteis sanoa kyllä mistään mitään. Olot voi olla kyseenalaiset koko raskauden ajan ja mielialat heittelee,mieliteot vaihtelee.. raskaus on semmosta aikaa että mun mielestä sillon voi ja pitää ottaa vähän rennommin,järjen kanssa tietysti.

MUTTA. Siitä olen erimieltä että jos joku tuosta noin vaan antaa itsensä lihota 30kg niin siitä kyllä saa jo sanoa. Mä menin naimisiin aikoinani itsestään huolehtivan ja liikunnasta pitävän miehen kanssa ja elintavat on yksi aika konkreettinen asia joka meitä yhdistää. Jos miehestäni yhtäkkiä tulisi lihava ja kaljaa kittaava sohvaperuna,niin ei mun tarvitsisi sitä kyllä purematta nielläkään.

Sama toisinpäin. Jos mä yhtäkkiä jättäisin vaikka hiukset pesemättä ja alkaisin pukeutua kaapuihin,suupielestä roikkuis majoneesia ja farkut vaihtuis nappiverkkareihin siitä syystä että muut housut ei yksinkertaisesti mahdu,niin uskoisin että mies tulisi ainakin surulliseksi,jos ei muuta.

Ei ne muutokset sitä rakkautta poista eikä yhteinen perhe ole ulkonäöstä kiinni,mutta on myös toisen huomioonottamista että pitää itsestään huolta. Enkä ymmärrä miksi kenenkään mielestä olisi jotenkin vastenmielistä tai hölmöä huolehtia omasta kunnostaan ja ulkonäöstään. Vai onko se sit jotain uhmaa ja marttyyriutta,kun sanotaan että mä olen äiti nyt,olen synnyttänyt ja valvonut ainakin viisi vuotta putkeen,mä HALUAN näyttää perunasäkiltä ja mä HALUAN että muut kunnioittaa sitä. Ja ketään ei tarvitse miellyttää yms yms,jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

Ajatteleeko kovinkaan moni sitä,miltä itsestä tuntuisi jos mies jättäisi partansa ajamatta,ei kävisi suihkussa,mättäisi turpaansa pelkkää lenkkimakkaraa ja hikoilisi ja puuskuttaisi rööki huulessa kesällä lähimmälle terassille?

En kyllä ymmärrä, miksi olet vielä toisen lapsen mennyt tuollaiselle idiootille tekemään. Joo joo, ehkäisy petti ja blaablaa, miksi sä olet ylipäätään suostunut harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka polkee sun omanarvontuntoa maanrakoon?!

Uusimmat

Yhteistyössä