S
"Sanna"
Vieras
Ala sinäkin arvostella joka asiasta miestäsi. Jos mies hermostuu, niiin kysy, että tuntuuko mukavalta. Samaan hengenvetoon aloitat vakavan keskustelun, että erotaanko vai loppuuko se haukkuminen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höhhöh;25740951:No älä nyt puhu paskaa. Vaikka sitä selluliittiä monella ap:n ikäisellä onkin, niin sehän ei vielä tarkoita, että se on joku väistämätön asia, jota "vaan tulee" kun teini-ikä on ohitettu. Ihan on oma valinta, miten itseään kohtelee ja miten antaa sen sellun kertyä, läskiähän se on.
Jutta Gustafsberg on melkein 40-vuotias nainen ja yhtään ei ole selluliittia. Eikä tarvitse olla edes fitness-kisaaja, kyllä se sellu pysyy poissa vähemmälläkin. Tosin helpompi sitä on kerätä, jos on saamaton. Ja mistäs sinä tiedät, onko ap oikeasti valtava, voihan hän ollakin.
Mut toisen haukkuminen on aina epäkunnioittavaa, en voisi elää tuollaisen miehen kanssa, jolta puuttuu kunnioitus puolisoa kohtaan ja mitä ilmeisimmin myös käytöstavat.
Mut oon kyllä sitä mieltä, että jos toinen paisuuu ja rumentuu ihan älyttömästi, niin kyllä siitä saa huomauttaa, toki nätisti. Usein kyse on vaan siitä, ettei jakseta huolehtia itsestään ja ei sitä tarvitse noin vaan hyväksyä. Vaikka olisi miten raskaana. Ei raskaana tarvits eolla läski tai ruma.
valitettavasti on. eräs kaverini oli kauhuissaan, kun mies kuittaili minulle avoimesti kaverini ollessa kahvilla. mies on ihan eri henkilö kuin se, jonka kanssa aloin aikanaan seurustella ... se mies, johon rakastuin ei vittuillut ystävieni kuullen eikä arvostellut ulkonäköäni koko ajan!
Lainaamaasi sanomalla että hän puhuu "paskaa" ja epäsuorasti aloittajaa ja kaikkia muita, jotka eivät pidä itseään tipalleen siinä kunnossa mitä olivat kaksikymppisinä kun aloittivat seurustelun toisen kanssa.Eli ketä mä siis haukuin tekstissäni, selventäisitkö?
se mua kummastuttaa ja vituttaa, että yleensä joka ikinen näistä miehistä jotka arvostelee naisen ulkonäköä on itse ihan susiruma. Kenties alkoholin turvottama naama ja vatsa kuin viimeisillään raskaana olevalla naisella.
Että ne siat sais pitää turpansa rullalla kun eivät itse osaa komistua!
Ööö... Vaikka tuollainen haukkuminen ja arvostelu onkin törkeää niin raskaus ei aiheuta selluliittia eikä puolessa välissä raskautta ole valtava paitsi jos on ollut valtava jo valmiiksi, syö viiden edestä tai odottaa nelosia. Ja jos mun naamassa kasvais karvoja niin ajelisin pois.
Lainaamaasi sanomalla että hän puhuu "paskaa" ja epäsuorasti aloittajaa ja kaikkia muita, jotka eivät pidä itseään tipalleen siinä kunnossa mitä olivat kaksikymppisinä kun aloittivat seurustelun toisen kanssa.
Minun mielestäni parisuhteissa ei kirjoiteta mitään sopimusta siitä, että lupaa pitää itsensä ikuisesti sen näköisenä, että nirppanokallekin kelpaa. Eikä siitä, että seksiä irtoaa aina vaikka mitä paskaa saisi puolisolta niskaansa. Te voitte toki itse kirjoittaa tuollaisen sopimuksen, mutta tuollaisia asioita ei ole tapana vaatia ihmisiltä automaattisesti.
En voi todellakaan ymmärtää miten raskaanaolevalle naiselle voi olla paikallaan huomautella hormonimuutoksen tuomasta untuvasta ja turvotuksesta. Enkä usko että kenellekään on tarpeen huomauttaa jos lihoo 30 kiloa. Eiköhän se huomaa ihan itsekin. Aina saa jättää jos ei jaksa katsella, mitään syytä ei ole aloittaa mitään mollaamiskampanjaa.