Helvetti miten junttia ja rasistista porukkaa suomaalaiset olvat:@

  • Viestiketjun aloittaja Hävettää olla suomaalainen
  • Ensimmäinen viesti
No kyllä mulla nousee karvat pystyyn joka kerta kun puhutaan siitä kuinka osa näistä pakolaisista käyttää suomea vaan lomailupaikkana, eli jos tänne tullaan ja tehdään töitä, ollaan ja eletään niinku muutkin niin tulkoot, mutta elintasopakolaiset ottaa aivoon..
 
hfdh
Miksi sotivista maista, esim. Somalia, tulee lähinnä nuoria, terveitä miehiä tänne? Eikö heidän pitäisi puolustaa maataan ja rakentaa se asuinkelvolliseksi?! Naiset ja lapset sais tulla sodan jaloista, mut ehei nää miehet jotka sen ovat itse aloittaneet
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Abb:
Kuvitteleeko joku viellä että ne jotka tänne tulee ovat niitä köyhiä ja apua tarvitsevia ? Kyllä ne on niitä hyvin toimeen tulevia jotka tänne pystyy tulemaan !
joopajoo, sieltä sotien keskeltä...
Kyllä! Tiedän pari mamu jätkää jotka oikeen leuhkii sillä, miten heillä oli rahaa tulla tänne "lomaileen" ettei joudu sotimaan
sinne jäi äidit ja muut perheet!!
 
äitix2
kritisoit Suomen liian löyhää maahanmuuttopolitiikkaa! Toki huonompi osaisia pitää auttaa, mutta tässä maassa on niin paljo muistaki asioita omilla kansalaisilla mätänä. Okei autetaan vaan mahdollisimman paljon ulkomaalaisia ja laitetaan kaikki rahat sinne. Ja sitten joudutaan sulkemaan Reumasairaaloita ym. sen takia kun ei ole enää rahaa! Reumapotilaita ko ei sitten tarvi auttaa ollenkaan?

Itseä tuossa ärsyttää se eniten kun oman maan asioihin ei riitä muka rahaa, ja maahanmuutto asioihin senkun vaan sitä rahaa annetaan. Ei mikään maa menesty ja voi hyvin sillä että oman maan kansalaisia ei huomioida.

Ja jos minä olen nyt rasisti, niin ovat myös sellaiset ihmiset jotka kritisoivat ja haukkuvat toisten vakaumuksia ja uskontoja. Ja näitähän riittää täällä Suomessa!
 
no yleensä tänne tullaan myös avioliiton/avoliiton tai yleensä ihmissuhteiden takia. Moni suomalainen mies käy hakemassa ulkomaalaisen naisen (esim. virosta, thaimaasta etc.) onhan nämäkin maahanmuuttajia. Maahanmuuttoon on erilaisia syitä ja ei kaikkia voi tuomita. Tässä maailmassa on vaikeaa sulkea rajojaan, naida vaan toisiaan ja taantua sisäsiittoisuuden takia. Vaikka olisit toisessa maassa arvostettu ja ammattitaitoinen työntekijä.. Suomessa et ole mitään ilman SUOMEN omia tutkintoja etc. joten siinä putoaa vauhdilla alas kun töitä ei saa ku niitä ei anneta.
 
asiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Moni sekoittaa työperäisenmaahanmuuton, pakolaiset ja sitten vielä ne muut maahanmuuttajat. Mä en ymmärrä mitä rasistista on jos ei halua tänne elintasopakolaisia. Jos tänne tulee tekemään töitä tai oikeasti tulisi tapetuksi kotimaassaan niin tottakai, tervetuloa. Valitettavasti tänne tulee myös niitä jotka tulevat nauttimaan veronmaksajien sponsoroimia etuuksia eikä heitä edes kiinnosta osallistua yhteikuntaan täällä. Mielestäni on punaniskaista, tietämätöntä ja tyhmää haukkua kaikki maahanmuuttokriittiset rasisteiksi kun niitäkin on niin monenlaisia.
Peesi!

 
blondi
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
no yleensä tänne tullaan myös avioliiton/avoliiton tai yleensä ihmissuhteiden takia. Moni suomalainen mies käy hakemassa ulkomaalaisen naisen (esim. virosta, thaimaasta etc.) onhan nämäkin maahanmuuttajia. Maahanmuuttoon on erilaisia syitä ja ei kaikkia voi tuomita. Tässä maailmassa on vaikeaa sulkea rajojaan, naida vaan toisiaan ja taantua sisäsiittoisuuden takia. Vaikka olisit toisessa maassa arvostettu ja ammattitaitoinen työntekijä.. Suomessa et ole mitään ilman SUOMEN omia tutkintoja etc. joten siinä putoaa vauhdilla alas kun töitä ei saa ku niitä ei anneta.
peesi
Suomessa ei pärjää välttämättä edes suomalaiset vaikka olis kuinka hyvä tutkinto
 
blondi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Suomalaiset on NIIN sisäsiittoista kansaa, että tänne on hyvä saada geeniperimään vähän muuntelua!
Mene ulkomaille ja tule esim. lentokentälle-varmasti tunnistat suomalaisen juntin jo kaukaa!!!
Katsokaa vaikka jotain Timo Soinia, tai Olavi Mäenpäätä, näitä suom. rasisteja, siimä on suomalainen kauneus huipussaan :)

Maahan muuttoon suhtauduttava asiallisesti. Tämä on niin kamala maa, sekä asenteellisesti että ilmastollisesti, että tuskin tänne kukaan varta vasten haluaa. Siinä olen samaa mieltä, että suomella ei ole resursseja käsitellä suurta määrää maahanmuuttajia
voit sitten malliks ottaa somalipummin mieheks ja tehtailla sen kanssa hyvägeenisiä jälkeläisiä :whistle:
No kyllä kuule varmaan tulee paremman näköisiä, kuin tollasia päättömiä!! :D
Oot itte niin sosiaalipummi

 
blondi
suomalaiset haluaa vaan sulkea silmäsnsä ja korvansa siltä mitä muualla maailamassa tapahtuu; tyyliin "somalit on tyhmiä"- Tosin en viitsi tässä ketjussa enää kinata, kun täällä on just näitä yksinkertaisia ja yksioikoisia ihmisiä.
 
Lissu
Mä olen myös alkanut pitämään maahanmuuttoa arveluttavana mutta rasisti en todellakaan ole. :) Mun mielestä olisi vaan järkevämpää satsata kehitysapuun ja siihen että ihmisiä autetaan tulemaan toimeen omassa kotimaassaan, kuin repiä heidät juuriltaan Suomeen sossun elätettäviksi. Tietysti sodan alta pakenevat on eri juttu.
 
erms
Arvostellaan maahanmuuttajia ja maahanmuuttajat arvostelevat tätä uutta asuinmaataan. Väitän, että asennevammaa puskee joka tuutista.

Mamuille kielitaitoasiat kuntoon OMA-ALOITTEISESTI. Suomi tarjoaa sosiaaliedut, kotoutuksen, koulutuksen ja turvallisuuden. Miksi aina arvostellaan Suomen maahanmuuttopolitiikkaa, kun lähtökohtaisesti Suomi on antajana ja mamut ottaa vastaan tämän kaiken antamatta mitään takaisin. Itketään vaan huonoa elämää Suomessa kun Somaliassa olisi parempi. Kielitaito kuntoon, jotta työtä löytyy. Kaikkea ei voi veroilla kustantaa. Varmasti muuttuisi monen asennevamma mamuja kohtaan. Kyllähän veronmaksajat asennevammailevat myös ns. "sossupummeja" kohtaan.
 
Mä en näe sitä rasistiseksi, että ei päästetä tänne kaikkia halukkaita. Toki me voidaan tehdä suomesta esim. Somalimaa2, mutta jos me halutaan säilyttää Suomi turvallisena ja hyvinvoipana, meidä on pakko jättää tunteet muualle ja hoitaa maatamme järjellä.
 
eipä kaikki halukkaat pääse kielikurssille vaikka kuinka haluaisi. Jos paikkoja on vaan 20 ja hakijoita yli 60 nii moni jää ulkopuolelle. Suomea on pakko osata jos meinaa saada töitä/opiskella jne. Eipä tämä suomi nyt mikään paratiisi ole :) mut kyllä itseäkin närästää ns. "pummit/kerjäläiset" mut ihmisiä sitä tässä vaan ollaan..
 
Noh, meilläpäin järjestettiin työvoimapoliittinen koulutus johon pääsi 10. Koulutus on täsmäkolutus virastohommiin. Todennäköisesti koulutetut työllistyvät elleivät ryssi jotakin. Työttömiä, lomautettuja ja pätkätyöläisiä on paljon. Maakuntakeskus joten ympärillä paljon tuollasia pikkukuntia ja viljelijöitä yms. yms. 10 paikasta 4 meni venäläisvaimoille jotka on avioituneen vanhempien maalaismiesten kanssa. Vaimot ehkä 30 kantturoissa. Eivät puhu juuri suomea. Hakijoita oli ollut yli 200. Peruste oli ollut venäjänkielen taito ja vaikea työllistyminen muutoin. Eivät puhu juuri englantia eikä suomea. Varmasti löytyy ainakin se 150 henkeä ketä vituttaa ihan suunnattomasti tällähetkellä muo venäjän tuontivaimot.
 
Sininen
Mulla ei juurikaan vaikuta äänestyskäyttäytymiseen. Olen äänestänyt kerran ennenkin Perussuomalaisia, voin äänestää jatkossakin jos tulee hyvä ehdokas. Ja tällä menolla aivan varmasti äänestänkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
aika hyvin taitaa maalaismiehet venäjää puhua kun vaimon ovat kerran saaneet.. :D vai onkohan siel tulkki aina välissä.. olipas rasistinen kommentti :D anteeksi
Nämä on ihan stereotypisiä vanhempia ylipainoisia miehiä ja ihan nätit nuoremmat venäläisnaiset on porukalla näihin rakastuneet. International languge of love, you know,,

Tarkotin vaan juuri sitä että nykyisessä lamassa ja työllisyystilanteessa harmittaa. Samaiset naiset on pari vuotta sitten olleet vielä missä lie ja samaan aikaan suomessa veronsa maksaneet ja työttömäksi joutuneet kilpailevat samoista harvoista koulutus paikoista. Ei ole mikään ihme että rasismi kasvaa kun veronmaksajien maksamat koulutukset ja työmahdollisuudet annetaan tarjottimella muille. 4/10 on paljon!
 
Muistattehan!
Maahanmuuttoasiaan kantaa ottamatta, muistattehan, että Perussuomalaiset on sitten todella konservatiivinen puolue (kaikissa) mielipiteissään. Eli samalla kun annatte äänenne maahanmuuttoa vastaan, se ääni menee samalla ihmisille jotka vastustavat mm. aborttia ja homoliittoja. Tätä kannattaa miettiä, ehkä joku toinen puolue olisi sittenkin parempi vaihtoehto!
 

Yhteistyössä