Helvetti miten junttia ja rasistista porukkaa suomaalaiset olvat:@

  • Viestiketjun aloittaja Hävettää olla suomaalainen
  • Ensimmäinen viesti
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Työperäinen maahanmuutto tuskin ihmisiä niin ärsyttää, mutta turvapaikanhakijoihin on varmaan jo moni kyllästynyt. Pääkaupunkiseudulla vuokra-asuntoja ei meinaa löytää millään ja mamut yleensä kilpailevat juuri samoista asunnoista. Samanaikaisesti monet suomalaiset ovat kodittomia.

Lisäksi maailman menoa seuraavat ihmiset ovat kuulleet Ruotsin ongelmista mamujensa kanssa. Sinne kun niitä on päästetty ihan kamalat määrät. Siellähän on vaikka mitä mellakoita, kun mamut yrittävät ottaa vallan itselleen. Joillekin alueille ei esim. ambulanssit voi mennä, kun aggressiiviset mamut hyökkäävät kimppuun.
Juuri näin. Ihmiset eivät vastusta työperäistä maahanmuuttoa, vaan elitasopakolaisia, joista aiheutuu jatkuvasti häiriöitä, haittaa ja älyttömiä kustannuksia tavallisille kansalaisille.
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Olisi mielenkiintoista tietää miten tämä gallup vaikuttaa puoluetoimistoissa ensi kevään vaalistrategiaan. Tässäkin gallupissa oli varmasti yritetty hakea tulosta missä suomalaiset osoittautuisivat mahdollisimman suvaitsevaisiksi ja tuloksen on pakko olla järkytys tilaajilleen.

Timo Soinin kasvot ovat tänään normaalia leveämmässä hymyssä. Perusuomalaisten vaalivoitto tulee olemaan historian suurin.
En jaksa uskoa, että tämä tulos on kenellekään ollut yllätys, ellei sitten ole täysin säkissä elänyt viimeisiä vuosia.

Ja totta on, että tästä lähtien minäkin äänestän Perussuomalaisia, en enää sosiaalipummien ja rikollisten hyysääjiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Olisi mielenkiintoista tietää miten tämä gallup vaikuttaa puoluetoimistoissa ensi kevään vaalistrategiaan. Tässäkin gallupissa oli varmasti yritetty hakea tulosta missä suomalaiset osoittautuisivat mahdollisimman suvaitsevaisiksi ja tuloksen on pakko olla järkytys tilaajilleen.

Timo Soinin kasvot ovat tänään normaalia leveämmässä hymyssä. Perusuomalaisten vaalivoitto tulee olemaan historian suurin.
Eihän, katso tarkemmin kysymyksen muotoilu. Hyvin harva haluaisi Suomea kehitettävän maahanmuuttajille houkuttelevammaksi maaksi. Ei meillä ole tarvetta erikseen mainostaa Suomea heille tai kilpailla muiden maiden kanssa kuka saa eniten maahanmuuttajia. Korkeasti koulutetuista maahanmuuttajista kilpailua on ja niille voi tehdä Suomea houkuttelevammaksi, mutta tuo esitetty kysymys on liian yleinen. Maahanmuuton suhteen meidän tulisi panostaa yliopistojen tutkijanvaihtoon tekemällä yliopistoistamme houkuttelevia maailmalla. Vastavuoroisesti meidän tulee kannustaa omia tutkijoitamme menemään ulkomaille.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja antimamu:
Pysyisivät somaliassa kun ovat niin älykkäitä. Siellä on varmasti ihanneyhteiskunta kun älykkäät ja työteliäät somalit ovat sitä rakentaneet.
Taas tätä, maahanmuuttaja = työtön somalialainen pummi. Asutteko te näin kuvittelevat jossain korvessa vai mitä teidän päässä liikkuu?
 
vieras
Jussi Halla-Ahosta saa olla kukin mitä mieltä tahansa, mutta seuraava teksti kannattaisi lukea:

http://www.halla-aho.com/scripta/homma_ryn_tutkimus_maahanmuuttoasenteista.html

Näille YLE Uutisten ja muiden teettämille kyselyille en laittaisi minkäänlaista painoarvoa. Näissä esitetään yksi tai kaksi täysin tarkoistushakuista kysymystä. Tasan tarkkaan tiedetään jo etukäteen mikä on tulos ja mitä sillä tehdään, eli päästään repimään otsikoita Suomalaisten rasistisuudesta ja junttiudesta.
 
Timo Soini YLEn ykkösellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jussi Halla-Ahosta saa olla kukin mitä mieltä tahansa, mutta seuraava teksti kannattaisi lukea:
http://www.halla-aho.com/scripta/homma_ryn_tutkimus_maahanmuuttoasenteista.htmlNäille YLE Uutisten ja muiden teettämille kyselyille en laittaisi minkäänlaista painoarvoa. Näissä esitetään yksi tai kaksi täysin tarkoistushakuista kysymystä. Tasan tarkkaan tiedetään jo etukäteen mikä on tulos ja mitä sillä tehdään, eli päästään repimään otsikoita Suomalaisten rasistisuudesta ja junttiudesta.
YLEn gallupeilla yritetään mollata rasisteja ja osoittaa kuinka suvaitsevaisia suomalaiset ovat. Kansan asenteet nyt vaan ovat sellaiset ettei tämä parempaan tulokseen enää päästä.

Timo Soini viettää syntympäiviään YLEn ykkösellä just nyt..







 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Kyllä mua kanssa pöyristyttää ihmisten asennevammaisuus.
Mamubisnestä pyörittävillä ihmisillä on jokin synnynnäinen asennevamma.
Faktahan on se, että mikäli työperäistä maahanmuuttoa ei ole, Suomelle ja suomalaisille käy tulevaisuudessa huonosti. Turvapaikanhakijoista valtaosa on työteliästä ja yritteliästä kansaa, jotka tekevät parhaansa päästäksen kiinni normaalielämään täällä Suomessa. Tuskin kukaan tykkääkään näistä yhteiskunnan varoilla lusmuilevista - olivatpa he syntyperäisiä suomalaisia tai maahanmuuttajia. Tätä asiaa ei kuitenkaan ratkaista vastustamalla kaikenlaista maahanmuuttoa.
 
sitä pitäis ehkä rajoittaa et "perheisiin" kuuluu PERHE ei koko suku.. eli ei roudata perhesiteisiin vedoten setiä, tätejä, serkkuja, kummeja, naapureita ja niiden sukulaisia.

ymmärrän et siellä suunnilla mistä eniten porukkaa tulee et on isot suvut.
 
blondi
Suomalaiset on NIIN sisäsiittoista kansaa, että tänne on hyvä saada geeniperimään vähän muuntelua!
Mene ulkomaille ja tule esim. lentokentälle-varmasti tunnistat suomalaisen juntin jo kaukaa!!!
Katsokaa vaikka jotain Timo Soinia, tai Olavi Mäenpäätä, näitä suom. rasisteja, siimä on suomalainen kauneus huipussaan :)

Maahan muuttoon suhtauduttava asiallisesti. Tämä on niin kamala maa, sekä asenteellisesti että ilmastollisesti, että tuskin tänne kukaan varta vasten haluaa. Siinä olen samaa mieltä, että suomella ei ole resursseja käsitellä suurta määrää maahanmuuttajia
 
Mama the strange

Kannattaa pitää mielessä, että joskus tässäkin maassa voi tapahtua jotain, jonka vuoksi sinä itse ja lapsesi lähdette kurjuutta pakoon.
Ei siitä montaakaan kymmentä vuotta ole, kun suomalaisia meni laivalasteittain elintasopakolaisiksi lahden taa.

On muuten tosi surullista, että rasistisesti ajattelevat pitävät itseään isänmaallisina.
 
ei yllätä!

no eipä yllätä että täällä palstailevat miehet on sivistymättömiä rasisteja! :D Alemman luokan porukkaa jotka koittaa epätoivoisesti nostaa itteään paremmaks kun ulkomaalaiset, ja pelkäävät että itselle jää vähemmän tukia!
 
blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Kannattaa pitää mielessä, että joskus tässäkin maassa voi tapahtua jotain, jonka vuoksi sinä itse ja lapsesi lähdette kurjuutta pakoon.
Ei siitä montaakaan kymmentä vuotta ole, kun suomalaisia meni laivalasteittain elintasopakolaisiksi lahden taa.

On muuten tosi surullista, että rasistisesti ajattelevat pitävät itseään isänmaallisina.
Näin on! Kumma, että sitä pidetään jotenkin eri asiana...
 
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Suomalaiset on NIIN sisäsiittoista kansaa, että tänne on hyvä saada geeniperimään vähän muuntelua!
Mene ulkomaille ja tule esim. lentokentälle-varmasti tunnistat suomalaisen juntin jo kaukaa!!!
Katsokaa vaikka jotain Timo Soinia, tai Olavi Mäenpäätä, näitä suom. rasisteja, siimä on suomalainen kauneus huipussaan :)

Maahan muuttoon suhtauduttava asiallisesti. Tämä on niin kamala maa, sekä asenteellisesti että ilmastollisesti, että tuskin tänne kukaan varta vasten haluaa. Siinä olen samaa mieltä, että suomella ei ole resursseja käsitellä suurta määrää maahanmuuttajia
on kuitenkin maita jotka eivät ota yhtään ketään ja mitään pakolaisia kontolleen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Kannattaa pitää mielessä, että joskus tässäkin maassa voi tapahtua jotain, jonka vuoksi sinä itse ja lapsesi lähdette kurjuutta pakoon.
Ei siitä montaakaan kymmentä vuotta ole, kun suomalaisia meni laivalasteittain elintasopakolaisiksi lahden taa.

On muuten tosi surullista, että rasistisesti ajattelevat pitävät itseään isänmaallisina.

Ja töitä niistä ei tehnyt kukaan kun työnteko oli täysin vierasta ton sukupolven suomalaisille :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Suomalaiset on NIIN sisäsiittoista kansaa, että tänne on hyvä saada geeniperimään vähän muuntelua!
Mene ulkomaille ja tule esim. lentokentälle-varmasti tunnistat suomalaisen juntin jo kaukaa!!!
Katsokaa vaikka jotain Timo Soinia, tai Olavi Mäenpäätä, näitä suom. rasisteja, siimä on suomalainen kauneus huipussaan :)

Maahan muuttoon suhtauduttava asiallisesti. Tämä on niin kamala maa, sekä asenteellisesti että ilmastollisesti, että tuskin tänne kukaan varta vasten haluaa. Siinä olen samaa mieltä, että suomella ei ole resursseja käsitellä suurta määrää maahanmuuttajia
voit sitten malliks ottaa somalipummin mieheks ja tehtailla sen kanssa hyvägeenisiä jälkeläisiä :whistle:
 
Afrikannorsu
Suomalainen lainsäädäntö on niin lapsekas että siinä ei huomioida että ulkomailta voi tulla suomeen ns. sosiaalituristiksi. Lainsäädännössä on ajettu kuitenkin ihan tosi ahdingolle suomalaisia työssä käyneitä ihmisiä jotka syystä tai toisesta joutuu ahdinkoon. Suomalainen vanhus istuu vaipoissaan vuorokauden sängyssä ilman mitään hoitoa ja samaan aikaan kustannetaan maahanmuuttajalle koti, koulutus ja vaikka mitä. Siitä se rasismi syntyy. Nuori saattaa tippua koulutus ja työpaikkojen väliin ja ei saa tukea juuri, samaan aikaan naapurin mamu perhe on tuettu ja hoidettu. Mä en tiedä mikä mun kanta on tuiossa rasisti vai ei mutta toi että ihan lainsäädäntö tekee järjetöntä vastakkaisasettelua ja se suomalainen häviää niin ymmärrän aivan täysin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Ja totta on, että tästä lähtien minäkin äänestän Perussuomalaisia, en enää sosiaalipummien ja rikollisten hyysääjiä.
Sama täällä. Puolue menee nyt vaihtoon. Perussuomalaiset kuulostaa kyllä tosi typerältä noin niinku puolueen nimenä, mutta heidän ajamansa asia on niin tärkeä, ettei auta muu kuin äänestää persulaiset kunnolla valtaan.
 
Kummallista on myös että ulkomailta voi tulla suomeen opiskelemaan ilmaiseksi. Koulutus ei maksa edes ulkomaiselle mitään. Samaan aikaan on suomalaisia ketkä ei koulutuspaikkaa saa. Veronmaksaja maksaa oikeasti myös ulkolaisten opiskelijoiden opiskelun Suomessa vaikka opiskelija ei missään vaiheessakaan aio työskennellä Suomessa. Oikein? Eikö olisi ensin huolehdittava siitä että jokainen täkäläinen saisi opiskelupaikan.
 
Forte
Mua ärsyttää se kaikkein eniten että heti jos suhtautuu kriittisesti Suomen maahanmuuttajapolitiikkaan niin on rasisti. Jos mä en tykkää Kokoomuksen veropolitiikasta niin ei se minusta kommunistia tee.

Mun puolesta kaikki Suomeen töitä tekemään tulevat ovat tervetulleita ja niin suomalaiset kuin ulkomailta tulevat sosiaalipummit veetuttaa tosi kovaa. Olen siis rasisti kun en tykkää kaikista ulkomaalaisista?
 
Forte
Mua ärsyttää se kaikkein eniten että heti jos suhtautuu kriittisesti Suomen maahanmuuttajapolitiikkaan niin on rasisti. Jos mä en tykkää Kokoomuksen veropolitiikasta niin ei se minusta kommunistia tee.

Mun puolesta kaikki Suomeen töitä tekemään tulevat ovat tervetulleita ja niin suomalaiset kuin ulkomailta tulevat sosiaalipummit veetuttaa tosi kovaa. Olen siis rasisti kun en tykkää kaikista ulkomaalaisista?
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja antimamu:
Pysyisivät somaliassa kun ovat niin älykkäitä. Siellä on varmasti ihanneyhteiskunta kun älykkäät ja työteliäät somalit ovat sitä rakentaneet.
Taas tätä, maahanmuuttaja = työtön somalialainen pummi. Asutteko te näin kuvittelevat jossain korvessa vai mitä teidän päässä liikkuu?
Mamu=sossun rahoilla loisiva rötöstelevä maahanmuuttaja. Sinä kaipaat Suomeen tälläisiä ihmisiä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Kummallista on myös että ulkomailta voi tulla suomeen opiskelemaan ilmaiseksi. Koulutus ei maksa edes ulkomaiselle mitään. Samaan aikaan on suomalaisia ketkä ei koulutuspaikkaa saa. Veronmaksaja maksaa oikeasti myös ulkolaisten opiskelijoiden opiskelun Suomessa vaikka opiskelija ei missään vaiheessakaan aio työskennellä Suomessa. Oikein? Eikö olisi ensin huolehdittava siitä että jokainen täkäläinen saisi opiskelupaikan.
Tämä on Suomen nykyistä politiikkaa jossa ulkomaalaisten etu menee aina suomalaisten edun edelle. Suomalaisille on varattu vain maksumiehen rooli.




 

Yhteistyössä