Helvetti miten junttia ja rasistista porukkaa suomaalaiset olvat:@

  • Viestiketjun aloittaja Hävettää olla suomaalainen
  • Ensimmäinen viesti
Hävettää olla suomaalainen
YLEn uutisten teettämän gallupin mukaan 63 prosenttia suomaalaisista haluaa rajoittaa maahanmuuttoa ja kolmasosalla tämä asenne vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen. Mitä näille idiooteille pitäisi oikein tehdä?
 
Työperäinen maahanmuutto tuskin ihmisiä niin ärsyttää, mutta turvapaikanhakijoihin on varmaan jo moni kyllästynyt. Pääkaupunkiseudulla vuokra-asuntoja ei meinaa löytää millään ja mamut yleensä kilpailevat juuri samoista asunnoista. Samanaikaisesti monet suomalaiset ovat kodittomia.

Lisäksi maailman menoa seuraavat ihmiset ovat kuulleet Ruotsin ongelmista mamujensa kanssa. Sinne kun niitä on päästetty ihan kamalat määrät. Siellähän on vaikka mitä mellakoita, kun mamut yrittävät ottaa vallan itselleen. Joillekin alueille ei esim. ambulanssit voi mennä, kun aggressiiviset mamut hyökkäävät kimppuun.
 
punkmamma
:D oletko seurannut tätä palstaa? jos olet tuo on provo, tääl on toodella rasistista porukkaa jota vastaan en jaksa enää taistella. ei niiden mielipiteet muutu. niinkuin ei minunkaan :heart:
 
Moni sekoittaa työperäisenmaahanmuuton, pakolaiset ja sitten vielä ne muut maahanmuuttajat. Mä en ymmärrä mitä rasistista on jos ei halua tänne elintasopakolaisia. Jos tänne tulee tekemään töitä tai oikeasti tulisi tapetuksi kotimaassaan niin tottakai, tervetuloa. Valitettavasti tänne tulee myös niitä jotka tulevat nauttimaan veronmaksajien sponsoroimia etuuksia eikä heitä edes kiinnosta osallistua yhteikuntaan täällä. Mielestäni on punaniskaista, tietämätöntä ja tyhmää haukkua kaikki maahanmuuttokriittiset rasisteiksi kun niitäkin on niin monenlaisia.
 
Kaikki yltiösosiaaliset ja vapaamieliset 'eijuntit' asumaan hetkeksi tännepäin, kaikenmaailman mamujen keskelle- eikä todellakaan puhuta työperäisestä maahanmuutosta.....

Voi olla mahdollista että mieli muuttuu......

Hyvinkin 'eirasistisena' olen pitänyt itseäni, mutta ei munkaan ajatusmaailmani nyt ihan kaikkea siedä! Oppisivat pirut edes tavoille, mutta ei :|
 
ap:n tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää olla suomaalainen:
Vittu samoja rasisteja kaksplussa täynnä!!!!
Pikemminkin isänmaallisia. No mites on, ottaisitko muutaman somalin perheineen elätiksi kotiisi kuten päätön ehdotti?
AP on itsekin elätti sossupummi (vihreä) joten toisten rahoilla elely ei haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Moni sekoittaa työperäisenmaahanmuuton, pakolaiset ja sitten vielä ne muut maahanmuuttajat. Mä en ymmärrä mitä rasistista on jos ei halua tänne elintasopakolaisia. Jos tänne tulee tekemään töitä tai oikeasti tulisi tapetuksi kotimaassaan niin tottakai, tervetuloa. Valitettavasti tänne tulee myös niitä jotka tulevat nauttimaan veronmaksajien sponsoroimia etuuksia eikä heitä edes kiinnosta osallistua yhteikuntaan täällä. Mielestäni on punaniskaista, tietämätöntä ja tyhmää haukkua kaikki maahanmuuttokriittiset rasisteiksi kun niitäkin on niin monenlaisia.
AAMEN!
 
roturealisti
Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää olla suomaalainen:
Vittu samoja rasisteja kaksplussa täynnä!!!!
Käyppäs joskus suomen rajojen ulkopuolella, muuallakin kuin kanarialla. Kuulostaa siltä että itse et taida ihan olla kärryillä asiasta. Suomalaisetko muka vaan rasisteja? Anna mun nauraa. Kuules, sen verran tuolla maailmalla töitä tehneenä tiedän että meidän rasismi on aika pientä, usko pois. Testaa tosiaan vaikka jotain pientä Jenkkiläistä kyläpahasta (joita se maa on pullollaan) Tai sitten vaikka Kiinan perähikiää, ja mene kysyyn miten ne suhtautuu ulkomaalaisiin (saati että ne ulkomaalaiset tulis elämään heidän maansa kustannuksella ko. maahan)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja antimamu:
Pysyisivät somaliassa kun ovat niin älykkäitä. Siellä on varmasti ihanneyhteiskunta kun älykkäät ja työteliäät somalit ovat sitä rakentaneet.
Tämä on niin totta. Miten niin työteliäiden, sovittelevien (näin olen kuullut kerrottavan:D) ja muutenkin älttömän älykkäiden somalien oma kotimaa on ollut anarkian vallassa viimeiset 20 vuotta. Jokin ristiriita tässä on.
 
roturealisti
Lisään vielä että huomattavasti tehokkaampaa olisi auttaa hätää kärsiviä heidän omissa kultuureissaan ja maassaan. Se että raijataan ventovieraaseen maahaan, uuteen kultuuriin jne ei kai loppu viimein aiheuta juuri kuin sitä rasistista ajattelua.
 
Hyväuskoisia hölmöjä tarvitaan
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
:D oletko seurannut tätä palstaa? jos olet tuo on provo, tääl on toodella rasistista porukkaa jota vastaan en jaksa enää taistella. ei niiden mielipiteet muutu. niinkuin ei minunkaan :heart:
Sinä oletkin hyväuskoinen hölmö =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:n tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää olla suomaalainen:
Vittu samoja rasisteja kaksplussa täynnä!!!!
Pikemminkin isänmaallisia. No mites on, ottaisitko muutaman somalin perheineen elätiksi kotiisi kuten päätön ehdotti?
AP on itsekin elätti sossupummi (vihreä) joten toisten rahoilla elely ei haittaa.
Niin juu, eihän se ole itseltä pois kun omatkin on joltain toiselta pois :kieh:
 
Mulla tuo on JO vaikuttanut äänestyskäyttäytymiseen. Tosin mun mielestä työperäistä maahanmuuttoa tarvitaan kunhan sillä ei korvata suomalaista työntekijää esim. palkan takia.

Pakolaisia mä en tänne halua yhtään enemäpää. Helsingin asuntojonossakin on 500 suurperhettä joten ehkä näille pitäisi tehdä ensin jotain ennen kuin haalitaan porukkaa lisää.
 
vieras
Mistä lähtien se on ollut junttia ajatella asioita pitemällä aikavälillä ja myös oman valtion kannalta?En mä ketään rasistiksi lähtisi leimaamaan sen takia,että ei halua tänne enempää ihmisiä elelemään leveästi meidän kustannuksella.Kuten lasten kasvatuksessakin,myös tässä on hyvä muistaa,että rajansa kaikella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Moni sekoittaa työperäisenmaahanmuuton, pakolaiset ja sitten vielä ne muut maahanmuuttajat. Mä en ymmärrä mitä rasistista on jos ei halua tänne elintasopakolaisia. Jos tänne tulee tekemään töitä tai oikeasti tulisi tapetuksi kotimaassaan niin tottakai, tervetuloa. Valitettavasti tänne tulee myös niitä jotka tulevat nauttimaan veronmaksajien sponsoroimia etuuksia eikä heitä edes kiinnosta osallistua yhteikuntaan täällä. Mielestäni on punaniskaista, tietämätöntä ja tyhmää haukkua kaikki maahanmuuttokriittiset rasisteiksi kun niitäkin on niin monenlaisia.
Peesi.
 
:)
Olisi mielenkiintoista tietää miten tämä gallup vaikuttaa puoluetoimistoissa ensi kevään vaalistrategiaan. Tässäkin gallupissa oli varmasti yritetty hakea tulosta missä suomalaiset osoittautuisivat mahdollisimman suvaitsevaisiksi ja tuloksen on pakko olla järkytys tilaajilleen.

Timo Soinin kasvot ovat tänään normaalia leveämmässä hymyssä. Perusuomalaisten vaalivoitto tulee olemaan historian suurin.


 

Yhteistyössä