helvetti että vihaan välillä omaa miestäni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2

Vieras
ei halua viettää aikaa meidän kanssa, ei mun eikä lasten. sanoi vielä ettei jaksa kyhnätä kotona, mutta olettaa että meidän pitäis.
vie auton, ei maksa laskuja. näkee lapsia n.2 tuntia päivässä, ja kavereitaan vähintään 5 tuntia päivässä!! mikään ei auta, keskusteltu on vaikka kuinka monesti! haluan jumalauta rakkautta arvostusta ja reiluutta! nytkin istuu kaverinsa luona saunomassa ja juomassa kaljaa! vittu mikä luuseri, tekee tän vielä selän takana, ei tiedä että tiedän.. ei ilmota itestään edes yhdellä tekstarilla. tänään on ollut kotona lasten kanssa puoli tuntia!! istuu kahvilla huoltsikalla koko ajan kavereiden kanssa (kavereilla ei ole lapsia), sitten sanoo että hänenKIN täytyy JOSKUS saada olla kavereiden kanssa. mä olen viimeks ollu toukokuussa kaverini kanssa ulkona. senkin se pilas kun oli vienyt lapset mun selän takana mummulaan ja törmäsin häneen baarissa! oltiin sovittu että hän pääsee reissuun viikonlopuksi ja mä saisin toukokuussa viettää synttäreitäni, ei vittu kun mitkään sopimukset ei pidä!!!!!

ja tämä on vasta jäävuoren huippu!!

en tiedä, mies on romuttanut mun itsetuntoni ja sanoo valehtelevansa musta lapsille jos sen jätän, on ollu pettämisiä, varastamista ym. ja on lähes aina täydellinen kun on muita ympärillä. mun elämällä ei ole enään mitään vakaata tukipilaria, se romutti kaiken sen minkä varaan laskin mun elämäni!! en enään ole edes surullinen, vaan niin saatanan vittuuntunut!!! typerä paska! mut en vaan pääse siitä!!!!

Miehesi tekisi hyvää lukea tuo tekstisi, luulisi silmien avautuvan.
Kukaan ei ole ansainnut tuollaista kohtelua puolisoltaan ja tietyissä tilanteissa kannattaa miettiä haluaako antaa sille toiselle osapuolelle mahdollisuuden jatkaa sitä sinkkuelämäänsä, mitä hän jo valmiiksi omin päin elää perhe-elämän keskellä.

en tiedä, mies on romuttanut mun itsetuntoni ja sanoo valehtelevansa musta lapsille jos sen jätän, on ollu pettämisiä, varastamista ym. ja on lähes aina täydellinen kun on muita ympärillä. mun elämällä ei ole enään mitään vakaata tukipilaria, se romutti kaiken sen minkä varaan laskin mun elämäni!! en enään ole edes surullinen, vaan niin saatanan vittuuntunut!!! typerä paska! mut en vaan pääse siitä!!!!

Miehes on narsisti?

olen pohtinut tätä, mutta osa hänen käytöksestään sotii mielestäni narsismia vastaan...
en tosiaan tiedä enään mitä mun pitäis tehdä!! en voi toista pakottaa kohtelemaan mua hyvin, ja haluamaan olla mun kanssa... vittu mitä paskaa....pahoittelen kielenkäyttöäni mutta nut surettaa ihan todella!

En voi muuta sanoa kuin osanottoni!

Itsellä sellainen tilanne, että mies on sanonu suoraan että välillä ahdistaa tämä perhe-elämä. Nyt lähti kaverilleen urheilemaan, tulee kymmeneltä kotiin. Tavoitin tämän urheilevan miehen puhelimella ja vastasi hälyisestä baarista. Mua niin sieppaa. Ite raskaana kotona väsyneenä esikoisen takana, päätä särkee ja huono olo. Lapsettomuushoidot takana mutta tuntuu ettei mies aina kestä arkea. Jankuttaa vaan että hällä on oikeus "omaan aikaan" ja eikös tää ollu "sovittu juttu".

Mun omaa aikaa on se että mä pyykkään täällä kotona tai lähden yksin lenkille. Vieraassa kaupungissa kun ei ystäviäkään ole.

sitä vituttaa aina kun soitan tai teksaan että missä on tai koska on ajatellut tulla kotiin... mieli tekisi silti soittaa nyt että MITÄ VITTUA TAAS PÄÄSSÄ LIIKKUU!?!? toisaalta... mitä hyötyä siitä on, kun ei ole meidän kanssa vaikka vielä on mahdollisuus... oon sotinut näiden ajatusten kanssa jo pari vuotta....

Ehkä sulla on asenneongelma

joo varmasti nyt onkin, kun olen aikani tota sontaa katteelu, alkaa vähän jo kyrpiä. millä perusteella sä sait sen käsityksen että mulla on asenneongelma kun mun mieheni on pettänyt, varastanut, kuristanut, lyönyt, uhannut lyödä ja viedä lapset, ja hän pistää kaverinsa lastensa edelle... sulla on varmaan noin fiksuna kaverina hyvä vastaus...... ;)

En katselisi tuolaista miestä enää yhtään. :|
Sie pärjäisit paremmin ilman tuollaista tyyppiä.

Perheväkivaltaa viellä kaiken muun paskan lisäksi, lähde ennen kuin käy siulle pahemmin ja lapset kärsii tuosta, vaikka eivät näkisi mitään. :(

Viimeksi muokattu:
joo varmasti nyt onkin, kun olen aikani tota sontaa katteelu, alkaa vähän jo kyrpiä. millä perusteella sä sait sen käsityksen että mulla on asenneongelma kun mun mieheni on pettänyt, varastanut, kuristanut, lyönyt, uhannut lyödä ja viedä lapset, ja hän pistää kaverinsa lastensa edelle... sulla on varmaan noin fiksuna kaverina hyvä vastaus...... ;)

No pikadiagnoosini mukaan olet asenteellisesti varautunut ja se muokkaa käytöstäsi, joten ei mikään ihme, ettei miehes viihdy seurassasi,
Toisinsanoen sun asenteissa on paljon vikaa

En voi muuta sanoa kuin osanottoni!

Itsellä sellainen tilanne, että mies on sanonu suoraan että välillä ahdistaa tämä perhe-elämä. Nyt lähti kaverilleen urheilemaan, tulee kymmeneltä kotiin. Tavoitin tämän urheilevan miehen puhelimella ja vastasi hälyisestä baarista. Mua niin sieppaa. Ite raskaana kotona väsyneenä esikoisen takana, päätä särkee ja huono olo. Lapsettomuushoidot takana mutta tuntuu ettei mies aina kestä arkea. Jankuttaa vaan että hällä on oikeus "omaan aikaan" ja eikös tää ollu "sovittu juttu".

Mun omaa aikaa on se että mä pyykkään täällä kotona tai lähden yksin lenkille. Vieraassa kaupungissa kun ei ystäviäkään ole.

mä niin tunnen sun tuskas. ja kamalinta on kun ei oikeastaan voi asialle mitään, kun ei voi vaikuttaa toisen haluamiseen :(

Jos et jätä sitä, et voi kyllä saada sympatioita täältä päin. niin makaa kuin petaa. jos päätät jäädä, kestät tilanteen johon ei taida tulla muutosta. jos et kestä, lähdet. Ei tää oo ydinfysiikkaa...

Täytyy vielä sanoa että kaverini mies on samanlainen, lapsettomat kaverit menivät aina kaiken edelle. Kotona vietettiin niin vähän aikaa kun mahdollista, oman lapsen kanssa oleminen oli hirveää pakkopullaa ja samantien kun kaverini tuli töistä kotiin niin mies häipyi kavereiden luokse.
Mitään kotihommia ei hoitanut, ei osallistunut laskujen maksuun(esim. lapsen hoitomaksut eivät kuulema kuulu hänelle)ja palkkansa tuhlasi johonkin mystisesti.
Nyt muutaman vuoden jälkeen miehellä ei ole enää kun armaat kaverinsa, puoliso ja lapsi lähtivät.

No pikadiagnoosini mukaan olet asenteellisesti varautunut ja se muokkaa käytöstäsi, joten ei mikään ihme, ettei miehes viihdy seurassasi,
Toisinsanoen sun asenteissa on paljon vikaa

no joo mun ei varmaan edes pitäis vängätä sun kanssa kun tunnut olevan pelkkä empatiakyvytön kiusanhenki, kumpa voisin siirtää myös sulle osan tätä tunnetta majuri hyvä..... sinulla ei taida olla ihan kauhean hyvä olla

Jos et jätä sitä, et voi kyllä saada sympatioita täältä päin. niin makaa kuin petaa. jos päätät jäädä, kestät tilanteen johon ei taida tulla muutosta. jos et kestä, lähdet. Ei tää oo ydinfysiikkaa...

en tullut sinulta sympatiaa pyytämään, tiedän tuon asian itsekkin. helppoa on ulkopuolisen sanoa miten tehdä.. tunteitani tulin purkamaan koska ei ole ketään kenelle nämä asiat sanoisin, tiedän todella hyvin että itse olen valinnut jatkaa hänen kanssa vielä, mutta siihen on monia syitä, eroaminen meidän kohdalla ei ole niin mustavalkoista. kiitos nauvoistasi kuitenkin

[QUOTE="annina";24248846]Täytyy vielä sanoa että kaverini mies on samanlainen, lapsettomat kaverit menivät aina kaiken edelle. Kotona vietettiin niin vähän aikaa kun mahdollista, oman lapsen kanssa oleminen oli hirveää pakkopullaa ja samantien kun kaverini tuli töistä kotiin niin mies häipyi kavereiden luokse.
Mitään kotihommia ei hoitanut, ei osallistunut laskujen maksuun(esim. lapsen hoitomaksut eivät kuulema kuulu hänelle)ja palkkansa tuhlasi johonkin mystisesti.
Nyt muutaman vuoden jälkeen miehellä ei ole enää kun armaat kaverinsa, puoliso ja lapsi lähtivät.[/QUOTE]

harmittaako sitä miestä edes? toivottavasti kärsii helvetin kuskia!! onneks kaveris on vahva nainen

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;24248910:
Jaahas... Neiti Majurilla ei nähtävästi vieläkään pikkulihakset toimi. Niin on ikävä asenne naisia kohtaan peräkammarin pojalla. Mutta onhan sulla onneksi se poikaystävä :kiss:

:D höhöhö

Yhteistyössä