helvetin teiniäidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumalauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jumalauta

Vieras
ärsyttäviä "mun-elämä-ei-kuulu-teille" ihmisiä, jotaka kerjää huomiota! miks niillä kaikilla on sitä paitsi blogi?! niitä on hei oikeesti ÄRSYTTÄVÄ LUKEA

joo, ja tiedän ettei ole pakko lukea, mutta ne tyrkyttää mua lukemaan niitä!! tää yksiki joka laitto omansa tohon mitäs nyt blogilistaan: http://viimanuuttileilei.blogspot.fi/ vittu mitä paskaa

joo, ja tiedän ettei ole pakko lukea, mutta ne tyrkyttää mua lukemaan niitä!! tää yksiki joka laitto omansa tohon mitäs nyt blogilistaan: Nemo saltat sobrius vittu mitä paskaa

Hei! On se mukavaa huomata, että blogini on löytänyt arvostavia, vaikkakin toki vähän kriittisiä lukijoita! Hyvää jatkoa sinulle, nimimerkki jumalauta!

Mä olen teiniäiti. Vaikka en enää teini olekaan ollut muutamaan vuoteen, mutta lapseni sain alle parikymppisenä. En pitänyt blogia, enkä omannut tuollaista asennetta.

[QUOTE="Laura";27109431]Mä olen teiniäiti. Vaikka en enää teini olekaan ollut muutamaan vuoteen, mutta lapseni sain alle parikymppisenä. En pitänyt blogia, enkä omannut tuollaista asennetta.[/QUOTE]

onneksi olet täydellinen! ei, kun et olekaa, sillä yli 40-vuotiaiden äitien lapset ovat terveempiä

[QUOTE="anonyymi";27109653]onneksi olet täydellinen! ei, kun et olekaa, sillä yli 40-vuotiaiden äitien lapset ovat terveempiä[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa, ainoastaan muutamassa asiassa terveempiä. Mielenterveysongelmia iäkkäiden vanhempien lapsilla mm ja synnytyskomplikaatioista johtuvia vaurioita sekä kehitysvammaisuutta. Siinä esimerkkejä. Vai uskotteko jälleen sitä yhtä typerää ja kyseenalaista brittitukimusta unohtaen lukuisat muut faktat iän tuomista ongelmista?! :D

Britit...jotka ovat äidin helmoissa 30vuotiaiksi. Ei ihme että tapaturmia on enemmän ikikakaroiden lapsilla. ;)

Yhteistyössä