Heltsinkiläiset huomio!!

On se ihan käymisen arvoinen paikka vaikka monet sitä haukkuvatkin. Mutta jos toisena vaihtoehtona on Korkeasaari, niin sinne mielummin. Meidän lapset voisivat vaikka asua Korkeasaaressa, vaikka tosi usein käydään niin aina sinne on lapsista mukava mennä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Kiva se oli!
Aika hintavahan tuo on, kun ei siihen kiertämiseen niin paljon aikaa saanu kulumaan...

Mä oon samaa mieltä. Hurjan äkkiä se oli kierretty ja ihmisiä oli paljon. Liittäkää siihen samaan lintsikierros.

Meidän poika (nyt 3,5v) ei kauheasti Sealifesta ole perustanut. Muutama kerta kun ollaan siellä käyty se on juossut paikan läpi ja ainoat kiinnostuksen kohteet siellä on ollut ne ympäristönsuojeluun liittyvät "pänikät" sekä yksi allas jonne voi (yrittää ) työntää kätensä :kieh:

Mun mielestä ns. hinta ja laatu ei Sea Lifessä kohtaa.
Vaikka ihan käypä mesta niin aika äkkiä kierretty. Ja melko hintava kumminkin siis.

Meidän perhe diggailee Korkeasaarta; käydään siellä useesti vuodessa :)

Meillä tyykkää koko perhe, vanhemmat ja 9-v. tytär! Hauska yrittää bongailla niitä kaloja ja äyriäisiä (?) altaista, ne osaa aika hyvin piiloutua ihan täysin. Ja yrittäkää osua vaikkapa haialtaalle silloin kun siellä on ruokinta. Opas kertoo tosi mielenkiintoisia juttuja ja on hauska katella kun hait "saalistaa". Muistaakseni hait ruokitaan vaan joka 3. päivä, että miten sitten sattuu osumaan paikalle just ruokintapäivänä, vai oisko ne ruokintapäivät ehkä netissä?? Tai oisko siellä joka päivä joidenkin kalojen ruokintaa? Mutta noi hait nyt tietty on monen mielestä kiinnostavimpia.

Yhteistyössä