HELSINKILÄISET...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava matkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaava matkailija

Vieras
Mitä suosittelette kun pääkaupunkiin matkaan 3,5v pojan kanssa ja mukana pieni vauva. Korkeasaari kuuluu ehdottomasti jo ohjelmaan, mutta mitä muuta....linnanmäki ei kiinnosta....entä mitä kivoja lastentarvikeputiikkeja löytyy liinailijalle ja kestoilijalle, entä hyviä second hand lastenvaate ja tarvikmyymälöitä? Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Suomenlinna on hieno paikka, ja pieni poika tykkää varmasti siellä olevista tykeistä ja luolista, hyvällä kelillä pääsee uimaankin, ranta on pieni mutta mielestän hyvä uimaranta. Myös sukellusvene voi olla lapsesta mieluinen. Aikuinen nauttii upeista maisemista. Eväät mukaan!

Sateen sattuessa www.leikkiluola.fi - tämä oli ennen Lego Show, ja meidän lapset tykkäsivät tästä aina. Toinen vaihtoehto on Heureka, tiedepuisto Vantaalla, minä olen vieraillut täällä ensin itse, sitten ekan kerran lapsen kanssa kun esikoinen oli kolmen vanha, viime kesänä oli 1,5-vuotiaskin mukana, ja viihtyi. Ulkoalueella saa rakentaa esim. patoa, joten vaihtovaatteet tai uikkarit mukaan. Tuulikone on myös ollut pojista kiva. Sisällä löytyy myös paljon kivaa tekemistä alkaen rottakoriksesta.

Jos eläimet ovat vieraita Falkullaan kotieläimiä katsomaan.

Kestot olen ostanut netistä. Käyttämäni kirppikset löytyvät Espoosta (Carouselle Mankkaalla ja Akseli itsepalvelukirppis Mankkaan k-kaupan yläpuolelta). Helsingin tarjonnasta en oikein tiedäkään.

Yhteistyössä