V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pitäjänmäki on okAlkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Asuja:Malminkartanossa on rauhallista ja hyvin toimivat koulut. Paljon lapsiperheitä ja mahdollisuus junalla liikkumiseen. Malminkartanon konalan puoleinen osa rauhallisempaa asua kuin radanvarsi.
Olen asunut Malminkartanossa reilu viisi vuotta sitten ja mun mielestäni se ostarin seutu oli vähintäänkin arveluttavaa... Siis onhan tuollaisia nyt jonkun verran joka paikassa mutta siellä se jotenkin oikein kulminoitui. En uskaltaisi päästää vielä kouluikäistäkään lasta sinne ostarille yksinään oli se sen verran täynnä juoppoja oli vuorokaudenaika mikä tahansa. Se jätemäki vierustoineen oli kyllä viihtyisää seutua.
Konala-Reimarla-Pitäjänmäki osittain-Pajamäki
ihan kivoja kaikki ja aika rauhallistakin. Pajamäessä ei tosin ole paljon isoja asuntoja.
Malminkartanossa on kuitenkin vain yksi vai kaksi kapakkaa, monissa lähiöissä on paljon enemmän ja ne tuovat mukanaan niitä järjestyshäiriöitä. Mielestäni ostarin seudulla on yllättävän vähän epämääräistä porukkaa! Suurempiin joukkoihin törmää mihin tahansa muualle mennessä. Olen ollut oikein tyytyväinen, todellakin mainettaan parempi paikka. Varmasti viidessä vuodessakin muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan. Ja täällä vihdintien puolella etenkin on rauhallista ja luonto ympärillä.