Helsinkiläisiä "nuoria" odottajia?

Lueskelin tuossa että monia aloituksia on monista paikoista,
onkos meitä Helsinkiläisiä paikalla enemmänkin kuin minä?
Kirjoittelemaan, mahdollisesti myöhemmin vaikka vaunuilemaan?

Itse 22 vuotias esikoista odotteleva,
huomenna Sunnuntaina poksuu 17+0 :heart:




-Dada ja rakkahin 16+6
 
Mä oon melkein Helsingistä, asutaan nimittäin Tammistossa eli Vantaan ja Helsingin rajalla;)

Mulla on 1v7kk poika ja odotan toista syntyväksi syyskuun lopulla, mulla tänään 16+6 joten tuun päivän myöhässä:D

Missä päin Helsinkiä asut? Niin ja mihin olet menossa synnyttämään?;)

Inka 16+6 :heart: :heart:
 
mä kuulun ehkä just tohon kategoriaan "nuoret" kun oikeasti nuoreksi äidiksi en ehkäkai enää lukeudu? Tai kai se riippuu minkäikäiseltä kysyy :whistle: Oon siis 24v nyt ja täytän tänä vuonna 25.

1v 1kk ikäinen poika on ja viikkoja nyt toisessa raskaudessa kai 9+6 =) Esikkoa odottaessa tutustuttiin muutamien mammojen kanssa pk-seudulta ja se on ollut todellakin ihanaa äitiyslomalla!
 
inka85: asustelen itä-helsingissä ja synnyttämään olen menossa Kättärille :)

Mamacita: Minäki ajattelin että olis kiva saada muitakin mammoiksi tulevia, tai jo ennestään mammoja kaveriksi höpisemään, ei nuo lapsettomat kaverit jaksa höpinöitä enää kuunnella :D

missä päin helsinkiä te asustelette? :)

dada&17+0
 
Täällä olisi yksi Helsinkiläinen odottaja lisää. Olen 21 ja täytän tänä vuonna 22. Viikkoja on nyt kasassa 17+6 eli aika samoissa mennään kun muillakin :) Asun nyt Pohjois-Helsingissä, mutta isompaa asuntoa ollaan etsimässä. Saa nähdä miten käy kun nämä Helsingin vuokra-asuntomarkkinat on vähän mitä on..
 
Olen kyllä aika monessa pinossa jo, mutta ehkä muistaisin tännekkin kirjoittaa.

Eli olen 22v, lokakuussa 23v täyttävä 1v 2kk pojan äiti koillis-Helsingistä.

LA 3.10 ja rv 16+4 menossa =)

Kättärille mennään tämäkin lapsi saamaan, jos vain onni on taas myöden ja ei ole sulkua.
Esikoinen syntyi käynnistettynä kalvojen puhkaisulla Kättärin Haikaranpesässä rv41+6, toivon, että tämä tapaus tulisi ihan ilman houkutusta omiin nimiinsä.

Synnytyksen nopeus vähän jännittää, sillä esikoinen syntyi 6h josta 14min ponnistusta ja nyt kätilöt ja neuvolatädit ovat veikkailleet, että tämä saattaa tulla puolet nopeampaan, joten teltta pystyyn oville vikoilla viikoilla :D

paapelo+poju+Tiuhti 16+4
 
Moikka! Minäkin nyt tänne sitten kirjoitan. Eli olen 22v Sörnäisitä ja isompaa asuntoa kuumeisesti etsimme Käpylän suunnalta. Mulla nyt rv 19+1 ja ensimmäistä odottelen. LA 19.9 ja itse täytän 11.9 23v.
Kättärille menen (toivottavasti) synnyttämään haikaranpesään. Synnytys kauhistuttaa niin kovasti, etten tahdo sitä vielä miettiä.
Mielelläni täällä kirjoittelen muiden kanssa ja miksi en lähtisi myös vaunuilemaan. Omilla kavereilla kun kellän ei ole lapsia tai edes haaveita niitä pitkään aikaan saada. En niille viitsi kokoajan höpistä vauvasta ja itsestäni :)
 
ihanaa, meitähän on täällä jo monta :D
tervetuloa siis pinoilemaan kaikille.

miimumaija: niin tiedän tuon tunteen ettei viitsis koko ajan lapsettomille kavereille meuhkata omasta masukasta :LOL:

Mulla alkaa kesäloma heinäkuun alussa ja sen jälkeen en ole enään töihin palaamassa ihan käytännön syistä, ja kroppakin haraa vähän nostelua vastaan :)
Millos muitten äippikset?


-Dada ja rakkahin 18+0
 
Mä kait kuulun vielä sarjaan "nuori", 25-vuotias, esikoistaan odottava tuleva äityli Tapulikaupungista. Tänään menossa RV 16+6, eli vauvan laskettu aika ois lokakuun alussa =).

Mulla kans loma heinäkuussa, en tiedä, pystynkö palaamaan elokuuksi töihin... Oon nimittäin kotihoidossa töissä ja voi olla hiukan tiukkaa palata ;). Kropalla jo nyt ajoittain vaikeuksia tottua tähän uuteen "olomuotoon" ja sen vaatimiin rajoituksiin...
 
Iltaa!
minäkin voisin ilmoittautua, vaikka jo helmikuussa täytin 25. Mulla la olis 15.7, eli alkaa jo lähestyä, mammaloman alkuun 6 viikkoa :D tässä kyllä sikulla ollut muutaman päivän, huomenna takaisin töihin katsomaan jos siellä vielä pystyisi kärvistelemään :attn:
niin joo itä-helsingissä asustelen avokin ja koiran kanssa ja kättärille olis tarkoitus mennä.
 
Mukavasti on tullut uusia, tervetuloa minun puolestani.

Lohdutuksena synnyttämisestä, että siihen tavallaan turtuu. Jos kipua pelkää kynnys kasvaa kokoajan, mutta toki kaikkea ei tarvitse niellä, onneksi. Joten siltä osin ainakin itse sain mielenrauhan kun esikkoa odotin.
Jos pelkää menettävänsä tilanteen käsistään, valitettavasti se on ainoa keino, että asia sujuu, mutta...parasta tässä paljon jankutetussa sanassa, tilanteeseen heittäytyminen on se, että sen voi ottaa tavallaan päämäräkseen, eli pitää ohjat käsissä olemalla avoin uusille tuntemuksille.

Lopussa sitä on ihan totta niin pihalla, vaikka olisi saanutkin ihanat puuduttetkin avukseen, että kaikki tuntuu tapahtuvan pienen pienessä hetkessä :D

Ei ehkä kovasti auttanut heitä, jotka kovin pelkäävät, mutta onneksi pelko on ihan sallittua ja siitä saa ja kannattaa käydä keskustelua =)

Täällä on ollut todella tapahtumarikas päivä. Oltiin esikon kanssa koko päivä ulkona, kun oli niin ihanan lämmintä.
Tiuhti on ollut taas hurjan vilkas ja mieskin tunsi vaavin riehumiset mahassa ja oli ihan myyty. :heart:
Tästä se taas alkaa hahmottumaan, tulee konkreettisemmaksi päiväpäivältä, vaikka toki uskon olevani raskaana, mutta nyt alkaa se kontaktin luominen...ihanaa.

2 viikon päästä on r-ultra. Saa nähdä esittelisikö sukupuolensa meille. Itse olen ihan varma että on poika ja mieskin alkaa olla jo sitä mieltä, sillä hänkin on alkanut nähdä unia tulevasta vauvasta ja vauva on aina poika :D

Pari päivää sitten syntyi ystävälleni tyttö ja ihme kyllä täysin laskettuna aikana, niin ne jotkut vauvat osaa, vaan ei meidän :D

paapelo+poju+Tiuhti 17+1
 
Haa, mietinkin tuossa eilen illalla, että olikos tämmöistä ketjua, johon kirjoitin :D

Täällä on raskaus edennyt tosi hyvin.
Rakenneultrassa kaikki hyvin ja saatiin EHKÄ tyttö ehdotus vauvan sukupuolesta, tosiaan li niin sikkuralla, ettei oikein kyllä nähnyt hyvin :D

Liitoskivut on alkanut ja se keljuttaa. Joitain harjoitus supistuksia tulee iltaisin ja välillä ihan on supistus tullut, jos olen liikaa rehkinyt ja riehunut pojan kanssa.

Meille on kohta tulossa uusi sohva. Maltan tuskin odottaa.

Viimistään huomenna painellaan mökille ja vietetään helteinen viikonloppu siellä :D

Nyt syömään.

paapelo+poju+Speeder 21+6
 

Yhteistyössä