Mulla on tapana seisoa liukuportaiden oikeassa reunassa. Olen varmaan imenyt sen äidinmaidossa tai jotain. Mutta Helsingissä syntyneenä, olen pari kertaa kiittänyt vanhempiani, että muutimme pois kun olin pikkuinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli syytät omasta typeryydestäsi muita, eli maailaistolloja. xD
Kuule opettelehan tosiaan se ajoissa töihinlähtö niin et ole noin pipo kireällä jatkossa. Helpottaa sunki oloas ku hölläät pipos narua.![]()
liikenteessä on olemassa ihan kirjoitetut säännöt jotka opetetaan myös täällä perähikiän autokoulussa. Ei siis mitenkään verrannollista.
Alkuperäinen kirjoittaja aaakkö;27200667:Mä en taas ymmärrä näiden helsinkiläisten kauheeta kiirettä joka paikkaan. Ja miten ne ajaa siellä, valoja on joka hemmetin risteyksessä ja kun valot vaihtuu ensimmäisessä niin kaasu pohjaan vaikka muutaman kymmenen metrin päässä palaa punaiset valot, EN YMMÄRRÄ.
Ja kun oltiin kerran luokkaretkellä ja mentiin sitten maanalasella ja kun itse pelkään korkeita paikkoja ihan älyttömän paljon niin ne liukuportaat oli yhtä helvettiä ja sitte joku stadilainen pelle tulee takaa kauheella vauhdilla ja tönäsee samalla minua vaikka olen tiukasti oikealla puolella ja puristan rystyset valkosena siitä kaiteesta. Ja en ymmärrä mikä kiire silläki ihmisellä oli, ois ihan hyvin kerenny oottaa seisomalla niissä portaissa. Tämän ihmisen takia aloin itkeä, pelotti muutenki älyttömästi ja sit joku urpo tulee vielä kauheella voimalla sieltä vaikka olis ihan asiallisesti voinut siitä ohi mennä jos niin kova kiire oli päästä odottelee kyytiä.
Että sinäkin ap voisit mennä vähän itseesi ja miettiä ja jos on kiire jonnekki niin lähe ajoissa älkä viime tinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Stadi on täynnä;27200471:Jos liukuportaissa on aivan pakko seistä niin seisominen tapahtuu OIKEALLA puolella jotta VASEMMALTA pääsevät kiireisemmät ohitse.
Kyllä mä ainakin tiesin tämän, vaikka olen kotoisin ihan oikealta maaseudulta enkä mistään hiton betonilähiöstä.
Taisinpa jopa kerran opastaa pääkaupunkiseudulla asuvaa kaveriani, miten liukuportaissa tulee olla, kun olimme yhdessä käymässä Helsingissä.
En usko, että kyse on mistään maalaisuudesta kun yksinkertaisesti Suomi on väärällään ihmisiä, jotka eivät osaa mitenkään havainnoida ympäristöään ja tehdä siitä johtopäätöksiä miten tulee milloinkin toimia, jotta kaikilla olisi mahdollisimman mukava olla. Tällaisille ihmisille ei ole todennäköisesti lapsena opetettu, että he eivät ole maailman napoja ja että toisetkin ihmiset pitää ottaa huomioon.
Lisäksi kaikki ihmiset vain eivät kykene käytännöllisyyteen ja loogisuuteen paikkakunnasta riippumatta, valitettavasti.
kiittivielä kun saat tän läpi ja suomen lakiin, ni sit voit jo verrata.