Helsinki, Citymarket Malmi, klo 19.30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja niin, kuuluu tapoihin tai ei, niin kyllä mä ainakin otan asiakseni "kouluttaa" vieraitakin lapsia jos vastaavia riiviöitä osuu mun kohdalle.
Koskee niin naapurin ärsyttäviä kersoja, jotka jatkuvasti pelasivat jalkapalloa ja sählyä parkkipaikalla. Hiekkaa lensi ja likaisessa autossa oli aina jossain pallon kuva.. Hiukan meni hermo, mut sen yhden raivoamisen jälkeen ei ole poikia pihalla pelaamassa näkynyt :whistle:
Ja samoin pidin pienen kurinpalatuksen pojalle, joka heitti lumipallon meidän auton kylkeen kun ajettiin ohi. U-käännös ja pojan perään. Ei muuten uskaltanut katsoa edes päin, kun hän sen jälkeen tuli vastaan lähikaupassa äitinsä kanssa :saint:

Ei kyllä kuuluis tähän, mutta tuli tosta lumipallosta mieleen. Esikon kanssa päättyi kerran vaunulenkki siihen, kun eräs n.12v nuorimies heitti mun selän takaa kiven suoraan vaunuihin. Se onneksi putos ensin vauvan päänviereen ja siitä vasta kimposi esikon päähän, niin säästyttiin vammoilta, mutta kyllä ne kaks´ kaverusta sai silloin kuulla kunniansa.

Yhteistyössä