Helsingin tapaaminen

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 07:48 vakkari harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 01:13 sipuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 07:02 Pinki kirjoitti:
1. Sopiiiko sinulle pe 2.9.? Ei
2. Sopiiko sinulle la 3.9.? Kyllä
3. Haluatko ottaa lapsesi mukaan? En

=) kai Lahtelainenkin mukaan sopii? :whistle:
Mahtuisko kyytiin :whistle:

Olisit,Sipuli,ymmärtänyt pysyä vain poissa!Tulet pilaamaan koko illan.
ja taas olis kirveellä töitä sinulle harmaa!! :kieh:

sipuli tottakai mahtuu kyytiin! :D

Keittiönoita
Lauantai 3.9. näyttäisi sopivan lähes kaikille ja kukaan ei halunnut ottaa pikkuväkeä mukaan. On ehdotettu Rossoa, Amarilloa ja Cantina Westiä. Oisko se taas klo 16 jossakin noista? Huutoäänestys, mikä noista kolmesta. Mä kannatan Cantina Westiä. Niin ja siis ensin syömään ja ne jotka haluavat, voivat jatkaa pilettämistä pidempäänkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 08:51 Keittiönoita kirjoitti:
Lauantai 3.9. näyttäisi sopivan lähes kaikille ja kukaan ei halunnut ottaa pikkuväkeä mukaan. On ehdotettu Rossoa, Amarilloa ja Cantina Westiä. Oisko se taas klo 16 jossakin noista? Huutoäänestys, mikä noista kolmesta. Mä kannatan Cantina Westiä. Niin ja siis ensin syömään ja ne jotka haluavat, voivat jatkaa pilettämistä pidempäänkin.

Cantina West sopii mutta eikö kellon aikaa voisi siirtää myöhempään?? Esim.18.00

Mä en noista paikoista mitään tiedä, mutta mulle ei satu kauhean tuliset ruuat. Menee pakki sekasin ja sit ei oo kivaa kellään. Jos minä pääsen sinne niin mun tarttee varata pari tuntia matkoihin ja luultavasti junalla tulla puksuttelen ja jos vaikka tulisinkin aiemmin jotta vois käydä shoppailemassa (niin millä rahalla). Mutta hyvä kävelyohjeet sitten vaan niin eiköhän sitä nyt yksi ravinteli löydetä.

Minun pitä nyt sitten perua... :ashamed: Tuli seuraavalle viikonlopulle polttarimenoa, eikä pyssty kahta viikonloppua peräkkäin hummailemaan. :D Mutta ensi kerralla sitten. Pitäkäähän hauskaa. P.S. Omenapuu on kanssa ihan ok paikka ja siellä on joskus iltaisin kai elävää musiikkiakin, siis piano. Ja ainakin kun minä oon käyny, niin hyvät ruuat. :D Jos menette muuten isommalla porukalla niin kannattaa tehhä pöytävaraus etukäteen vaikka noin-lukumäärällä.

katariina1979
Minustakin tuota kellon aikaa voisi siirtää vähän myöhemmäksi, esim 18.00? Minä kannatan Amarilloa, mielestäni siellä parempi sapuska kuin cantina westissä. :p Ja sijaintikin on aika loistava jatkoja ja kotimatkaa ajatellen :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 12:00 ellu68 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 08:51 Keittiönoita kirjoitti:

Cantina West sopii mutta eikö kellon aikaa voisi siirtää myöhempään?? Esim.18.00
Jep, muuten jää liikaa luppo aikaa ennen kuin mennään tanssimaan. :whistle: Cantin West sopii.

no hei...mahdunko vielä mukaan??
oli ilmottanu itteni mukaan heti alussa mutta en oo muistanu käydä kattoo tätä keskustelua...mulle kävis nää päivät mitä on tässä ehdotettu!
joten utelen joko minut hyväksytään mukaan

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2005 klo 14:36 wiivi84 kirjoitti:
huolitaanko minut mukaan??? :whistle:
Tähän saavat kaikki osallistua kunhan vaan sitten varmasti ilmestyvät paikalle jotta ei turhaan varata koko raflaa ja sitten tuleekin vaan kourallinen porukkaa. Keittiönoita on vanha tekijä jo näissä järjestelyasioissa, järkännyt jo vähän monet tapaamiset Helsinkiin. Mukaan vaan jos vaan aikaa löytyy.

Mä en vieläkään tiedä 100 varmasti pääsenkö.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2005 klo 15:29 wiivi84 kirjoitti:
no siis en olis kauheen innostunu lähtemään syömään mutta jatkoille kyllä...kun on toi rahatilanne aikas heikko... :'(
voithan tulla meidän seuraksi istumaan ruoka paikkaan vaikket itse tilaakaan mitään tai sitten tulet myöhemmin mukaan.vaikka klo 19 tulet tonne ravintolaan ni kaikki on varmaan kerenneet syödä

Mimmi811 harmaana
Mulle käy kumpi tahansa ravintola :). Kumpikos on saanut nyt enemmän kannatusta? Pöytävaraus kannattaa varmaan tehdä ens viikolla heti alkuviikosta, että saadaan koko lössille tarpeeksi iso pöytä :).

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 13:03 Mimmi811 harmaana kirjoitti:
Mulle käy kumpi tahansa ravintola :). Kumpikos on saanut nyt enemmän kannatusta? Pöytävaraus kannattaa varmaan tehdä ens viikolla heti alkuviikosta, että saadaan koko lössille tarpeeksi iso pöytä :).
Käsittääkseni Cantina. Jos joku saa selvää, kuinka moni sinne nyt sitten olisi tulossa, niin voipi varmaan varata sen pöydänkin. Mä en nimittäin pysty tämän ketjun kirjoitusten perusteella päättelemään, monelleko se pöytä pitäisi varata :( Olis pitänyt tehdä sellanen selkee ilmoittautumislomake kuten joskus aiemminkin, mutta enpä ole kerennyt.

Mä nyt koitin kirjailla ylös, ketkä tän ketjun mukaan olis lähdössä. Joten jos joku on unohtunut tai ei pääse, niin viitseiskös korjata!

Keittiönoita
Omppu-Pomppu
katariina 1979
Mimmi 811
Valkyria
jupiter
YÖKIITÄJÄ
Christel
wiivi84
ellu68
Luminella
kirsikka