Helsingin keskustassa liikkuu yli sadan vaarallisen nuoren joukko – Asiantuntijoiden mukaan taustalla on uusi maahanmuuttoon liittyvä ilmiö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajatellaan vaan Suomea kun Suomessa asutaan. Itse pitäisin palauttamisen arvoisina rikoksina melkeinpä kaikkia, mutta julkinen mielipide ei varmaan ole yhtä tiukka. Mutta jos nyt lähdetään siitä, että esim. henkilökohtaisesti olen onnistunut elämään elämäni ilman yhtään tuomiota, niin ei sen pitäisi olla maahanmuuttajallekaan mahdoton tehtävä.
Nojoo mut jos raiskaaja esim lähetettäis kotimaahan ni siellä ei joutuis lusimaan?. Ni se raiskais jonkun toisen mitä siitä mieltä?. No mä oonsortunut nakki varkauksiin. Olisko niin et 3 strike niinkuin jenkkiläs hyvä?. Mut siitä pois nakki varkaudet jotka ei aiheuta henkilö vahinkoi?. Mä oon hyvin pettyny maahanmuuttajiin jos ne pakenee sortoa mut ite aiheuttaa täällä ja aiheuttaa ongelmia. Rikollinen aines poistettava vitun väärin julmuus.

Nojoo mut jos raiskaaja esim lähetettäis kotimaahan ni siellä ei joutuis lusimaan?. Ni se raiskais jonkun toisen mitä siitä mieltä?. No mä oonsortunut nakki varkauksiin. Olisko niin et 3 strike niinkuin jenkkiläs hyvä?. Mut siitä pois nakki varkaudet jotka ei aiheuta henkilö vahinkoi?. Mä oon hyvin pettyny maahanmuuttajiin jos ne pakenee sortoa mut ite aiheuttaa täällä ja aiheuttaa ongelmia. Rikollinen aines poistettava vitun väärin julmuus.

Suomeenko se pitäisi jättää raiskaamaan?

• Tykkää
Reactions: Elena777

Ei ne kotimaassaan raiskaa, koska siellä pääsee narun jatkoksi raiskaamisesta. Ja lopeta nakkien varastelu. Harmittaa vietävästi, kun kotona huomaa nakkipaketin avatun ja yhden nakin puuttuvan

Yleensä karkotus tapahtuu tuomion jälkeen, mikä ei tietenkään ole Suomen etu. Mutta siinä tapauksessa rikos on kuitenkin ns. hyvitetty. Joka tapauksessa ei ole Suomen eikä suomalaisten asia mitä joku ulkomaalainen ulkomailla tekee.

3-strike-laki ei olisi hyvä. Tässä puhutaan ulkomaalaisista. Heillä ei ole mitenkään lähtökohtaisesti oikeutta olla Suomessa, vaan se on etu, joka on heille myönnetty. Jos he väärinkäyttävät sitä etua, niin se pitää ottaa pois. Niin yksinkertaista se on. Ei kyseessä ole rangaistus rikoksesta, vaan yksinkertaisesti muutos olosuhteissa. Vähän niin kuin työllistyvälle ei enää makseta työttömyyskorvausta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ei ne kotimaassaan raiskaa, koska siellä pääsee narun jatkoksi raiskaamisesta. Ja lopeta nakkien varastelu. Harmittaa vietävästi, kun kotona huomaa nakkipaketin avatun ja yhden nakin puuttuvan
No raiskashan ne abu ghraibissakin. Esim usasa kuolemantuomiot mut se saa rikolliset epätoivonpartaalle. Siksi rikokset siellä viellä raaempii. Mut se on totta et rikollisia vastaan on keksittävä voimakkaampia tekoi. Kaikilla on oikeus rauhassa kävellä. Mä oon varastanu sun nakkei jo monta vuotta mut koitappa saada se seöville:).

Yleensä karkotus tapahtuu tuomion jälkeen, mikä ei tietenkään ole Suomen etu. Mutta siinä tapauksessa rikos on kuitenkin ns. hyvitetty. Joka tapauksessa ei ole Suomen eikä suomalaisten asia mitä joku ulkomaalainen ulkomailla tekee.

3-strike-laki ei olisi hyvä. Tässä puhutaan ulkomaalaisista. Heillä ei ole mitenkään lähtökohtaisesti oikeutta olla Suomessa, vaan se on etu, joka on heille myönnetty. Jos he väärinkäyttävät sitä etua, niin se pitää ottaa pois. Niin yksinkertaista se on. Ei kyseessä ole rangaistus rikoksesta, vaan yksinkertaisesti muutos olosuhteissa. Vähän niin kuin työllistyvälle ei enää makseta työttömyyskorvausta.
Hyvä on rikollinen aines vakavien rikosten jälkeen poistettakoon suomesta vakavien varoitusten jälkeen. Mut varotuksia vaikka se kolme. Ja tapoista ekasta tuomion jälkeen ulos?

Hyvä on rikollinen aines vakavien rikosten jälkeen poistettakoon suomesta vakavien varoitusten jälkeen. Mut varotuksia vaikka se kolme. Ja tapoista ekasta tuomion jälkeen ulos?
Miksi kolme varoitusta? Ei ne ole mitään kolme vuotiaita jotka omin luvin malttamattomana käy keksin ottamassa,
kyllä jokainen (älyllisesti normaali) tietää ilman varoituksiakin ettei saa raiskata eikä pahoinpidellä tai varastaa yms.

Hiuksista v*ttuun vaan kaikki Suomeen kuulumattomat rikolliset, meillä riittää syntyperäisinä niitä omastakin takaa.

Miksi kolme varoitusta? Ei ne ole mitään kolme vuotiaita jotka omin luvin malttamattomana käy keksin ottamassa,
kyllä jokainen (älyllisesti normaali) tietää ilman varoituksiakin ettei saa raiskata eikä pahoinpidellä tai varastaa yms.

Hiuksista v*ttuun vaan kaikki Suomeen kuulumattomat rikolliset, meillä riittää syntyperäisinä niitä omastakin takaa.
Nojoo pitää antaa virheillekin varotus. Mut vakavista sit heti. Ja muutenkin vakavissa rikoksissa isompi rangaistus ihan kaikille ettei näitä 4 tappajia kulje vapaana enään.

Ei ole annettu tarpeeksi iPhoneja, Canada Goosin takkeja ja Tom Fordin kenkiä.... niin ja missä on ne luvatut vaaleat nuoret neitsyet?! Niitäkään ei ole annettu tarpeeksi. Ei siis ihme että pistää vihaksi ja pitää vähän hakata ihmisiä kaupungilla. Suomalaisten vika!!

No mut miks haluut muiden rastiks ne jotka kulkee?. Niinhän sen pitäis mennä et kaikki kulkee ja muutos on kokonaisvaltaista. Unohdetaan valtiot. Kulkijoiks meidät luotu. Mikä muu pohjoiskoreaa lukuun ottamatra ei oo avoin? Kaikki on kulkioita kun sydän täysin auki

Jaha. Voisiko mamut kulkea pois täältä?

Yhteistyössä