Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Kiitos tsemppauksistanne :hug:

Juuri kotiuduttiin miehen kanssa kaupungilta syömisreissulta. Virgin Oilin pasta toivottavasti antaa lisävoimia tulevaan ;) .Kauhunsekaisissa tuntemuksissa pitäisi kohta yrittää käydä nukkumaan. Aamulla kello herättää kuudelta ja siitä matka alkakoon kohti tuntematonta.. Käynnistyksestä en mitään hirveän positiivista ole kuullut,ja tosiaan sanoivat,että kolmekin päivää voidaan odotella ennen tulosta.Toivotaan pikaisempaa suoritusta nyt kuitenkin. Kai se niin on vaan ajateltava,että lopusssa se kiitos kuitenkin seisoo :heart:

Jaksamisia tänne mahakkaille tulevalle kuumalle viikonlopulle :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Oih, oliivimarialle tsemppaukset myös täältä! Ihan pian ootkin sitten äiti. :) Ja kiitos kaikille osallistujille torstaista!

Mun tiedot (toivottavasti kaikki tarpeellinen tulee): Ikä 30, asuinpaikka Koillis-Helsinki, 2. lapsi, poikalupaus, Kättäri/Haikaranpesä, LA 17.9.

Hihii, huomenna mulle pidetään vauvakutsut!
 
Ryynärille onnittelut täältäkin! Sun poika on varsin luotettava sopimuskumppani. ;) Mä voisin yrittää tehdä myös sopimuksen vauvan kanssa. 15.9 voisi olla hyvä päivä syntyä. :) Synnytyskertomuksen luen minäkin mielelläni!
 
Ryynärille paljon onnea! Toivottavasti pienokainen on myös murkkuiässä yhtä luotettava sopimuskumppani :D

Oliivimarialle tsemppejä! Itse koin käynnistyksen positiivisena asiana ja synnytys käynnistyi 12h ja oli ohitse siitä 10h kuluttua.

Maarit ja Niksu 33+
 
Yritetäänkö ensi viikolle taas tapaamista?
Mulla kyllä alkaa perjantaina operaatio-häätö, mutta tuskin vielä esni viikolla tulee... Torstaina on neuvolalääkäri ja silloin saa teitää onko tuolla kohdunsuulla tapahtunut mitään, vai oonko turhaan saanut "kärsiä" niistä hillittömistä tunkemisista.

-Santtu 35+4 (LA tasan kuukauden päästä, vasta)
 
Maanantai käy mullekin!! :D Neiti on silloin koulussa 13.30 asti ja eiköhän hetke pärjää itsekseen. Olisi kyllä kiva päästä yksin liikenteeseen.

miirikki eipä se haittaa vaikkei yksin olekaan kun vauva on mukana, enemmän vaivaa noista isommista on ;)
 
Moi,
itse en uskalla luvata vielä mitään mutta mukana ollaan jos mahdollista.

Menen torstaina koon arvioon ja toivon todella saavani saman tuomion, kuin Oliivimaria - eli käynnistykseen lapsen ison koon takia! En ehkä usko, että ne vielä tällä viikolla käynnistää mutta toivottavasti heti alkuviikosta, kun on 38 viikkoa täynnä. Noh, toivossa on hyvä elää ja voipi olla, että tulen vielä kovaa ja korkealta alas ja olen yhdessä koossa vielä lokakuussakin!! : /

Ja Ryynärille onnittelut!! Ja pikkulinnut lauleli, että on Oliivimariallakin jo Prinsessa sylissä :)

Marsa
 
Kiva kuulla pikkulintujen laulua :)

Mä en valitettavasti pääse maanantaisin (ainaskaan lounasaikaan). Jos jostain syystä päivä vaihtuu, niin oon aika varmasti mukana. Meillä kun tytöllä on maanantaisin päiväkodista vapaapäivä ja päikkärit siinä 11-14, niin ollaan silloin kotosalla...

Mutta mukavaa lounasaikaa ja voimia oloihin! Tässä on kuiteskin vaiks kuinka aikaa nähdäkin :)
-Kiippu & kaumujunior (36+0)
 
Viimeksi muokattu:
hei ja pikaiset vauvantuoksuiset terveiset täältä kättäriltä <3 Meidän "pikku"-prinsessa tosiaan syntyi tuossa maanantai aamuyönä aikasta rajun käynnistysprosessin tuloksena. Mittaa neidillä oli 4110g ja 54cm-iso tyttö siis odotusten mukaan. Mutta kertoilen lisää kun tapaamme :)Nyt vauva iholle ja unta palloon ennen seuraavaa syöttöä.

Oliivimaria+Prinsessa Pullaposki <3
 
Oliivimarialle onnittelut

Maanantain treffeille voisin ilmaantua minäkin. Kannattaisin Rossoa edelleen tai Stockan kahvilaa. Keskustaan lienee kaikilla sopiva matka? Itäkeskus toki sopii myös, kun itse sillä suunnalla asustan.
 
Paljon onnea oliivimarialle "pienestä" neidistä!!!

Treffit sopisi paremmin keskustaan, autolla kun en pääse ajamaan enkä tän mahan kanssa viittisi raahustaa kahdella bussilla (juna menee tosta puolen km päästä). Mulle sopii sekä rosso että stocka, niistä tiedän saavani syötävää :D Rosso ei vaan taida olla suosiossa rapusten takia ;)
 
Oliivimarialle onnittelut tytöstä! :flower:

Treffeistä en osaa vielä sanoa. Vauva ei ole näyttänyt merkkejä syntymisestä, mutta olen haalinut kalenterin niin täyteen tekemistä, että tulen paikalle, jos suinkin vain jaksan. Olisi kyllä kiva päästä juttelemaan mahajuttuja. :)
 
Saako vielä liittyä myöhäisenä ketjuun, kun nyt vasta tälläisen löysin? Kiva olisi muitakin mammalomalaisia nähdä jossain vaiheessa, nyt sairaslomalla ja vuodelevossa (suunniteltu sektio 21.9.), mutta hienoa olisi nähdä muitakin samassa elämäntilanteessa olevia kunhan taas jalkeilla ollaan :D Laskettu aika vasta oikeasti lokakuussa, mutta sektioaika jo nyt syyyskuuksi sovittu.

Eli mun tiedot saa lisätä, jos mukaan vielä mahtuu:
Syysonni2011 - ikä 37 - LA suunniteltu sektio 21.9. - ensimmäinen - poikalupaus - NKL - Vantaa
 

Yhteistyössä