T
Tumpula
Vieras
Käytiin eilen uutta petaria ostamassa. Käveltiin Askoon, meillä oli jo mielessä tietty patja.
Myyjä: Hei, voisinko auttaa?
Tumpula: Joo, petarille olisi tarvetta. Kiikarissa olisi sellainen, en mä nyt sen nimeä muista mutta jotain formaxia se oli ja pinta sellainen vähän munakennon muotoinen.
M: Se on tämä Unelma sitten. Mutta se on talon paras ja siksi myös kallein petari. Tässä olisi tälläinen vaahtomuovipetari myös. Ja sitäkin löytyy profiloituna eli tuollaisena munakennon näköisenä.
T: Mutta meitä kiinnostaisi lähinnä tuo... (tulee keskeytetyksi)
M: Ja löytyy sitten ihan vanupetariakin, tämä on melko edullinen. (tarjoaa vanupetareiden hinnastoa)
T: Mutta meitä kiinnostaisi tuo ensimmäinen, tuo materiaali on niin kiva.
M: Mutta kun se on talon kallein petari. (lähtee silti näyttämään sitä )
Tässä vaiheessa mua alkoi pikkuisen naurattaa. Mä yritän kovasti ostaa sitä "talon parasta ja kalleinta" petaria mutta myyjä ei meinaa suostua myymään sitä mulle.
Pääsin sitten koemakailemaan sitä ja mies myös. Mies sitten kysäisi että minkäs hintainen tuo on 160 cm leveänä. Myyjä siihen: "No sen listahinta on 615 euroa mutta siinä kyllä on varmastikin vähän tinkivaraa. Hetkinen... *naputtaa konetta* Jos teillä on Plussa-kortti niin voin tarjota tuota patjaa hintaan 492 e."
Helppoa tinkimistä tosiaan.
Myyjä: Hei, voisinko auttaa?
Tumpula: Joo, petarille olisi tarvetta. Kiikarissa olisi sellainen, en mä nyt sen nimeä muista mutta jotain formaxia se oli ja pinta sellainen vähän munakennon muotoinen.
M: Se on tämä Unelma sitten. Mutta se on talon paras ja siksi myös kallein petari. Tässä olisi tälläinen vaahtomuovipetari myös. Ja sitäkin löytyy profiloituna eli tuollaisena munakennon näköisenä.
T: Mutta meitä kiinnostaisi lähinnä tuo... (tulee keskeytetyksi)
M: Ja löytyy sitten ihan vanupetariakin, tämä on melko edullinen. (tarjoaa vanupetareiden hinnastoa)
T: Mutta meitä kiinnostaisi tuo ensimmäinen, tuo materiaali on niin kiva.
M: Mutta kun se on talon kallein petari. (lähtee silti näyttämään sitä )
Tässä vaiheessa mua alkoi pikkuisen naurattaa. Mä yritän kovasti ostaa sitä "talon parasta ja kalleinta" petaria mutta myyjä ei meinaa suostua myymään sitä mulle.
Helppoa tinkimistä tosiaan.