N
näppy
Vieras
meillä on tytössä tosi pahana vesirokko, pimpissä ja pyllyssä rakkuloita ja huutaa kuin syötävä kun niihin sattuu....mitä ihmettä siihen vois keksiä?...pistin perunajauhoja hätäpäissäni pöksyihin kun en muutakaan keksiny, se tuntu vähän helpottavan, onko muilla mitään ideoita konsteja jne. myös siihen kutinaan? hulluksi tulee tän taudin kanssa ja vielä ois poika sairastamatta...:/
ja kauan tuo kutina kestää, entäs kauan tein lapsilla on kestänyt ite taudin pahin vaihe? meillä vasta toka päivä menossa ja yhtä tuskaa tuntuu olevan...
ja kauan tuo kutina kestää, entäs kauan tein lapsilla on kestänyt ite taudin pahin vaihe? meillä vasta toka päivä menossa ja yhtä tuskaa tuntuu olevan...